Hm, dit is voor 't eerst dat ik je iets zie zeggen waar ik niet blauw van onder tafel lig. Maar goed, ik ben het eigenlijk wel met je eens, alleen er is één 'maar'. Ik denk dat de meeste thuisslachtingen gebeuren door mensen die geen idee hebben waar ze mee bezig zijn en die dus het dieronnodig lijden bezorgen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, maar wees eens eerlijk. Het is toch te zot voor woorden dat ze hier een probleem van maken? En dan zeggen ze dat er geen hetze tegen de Islam is. Het is zo duidelijk als maar zijn kan. Laten die gasten zich eens bezighouden met vogelpestkippen, BSE-koeien en dioxine varkens, dat zijn de echte problemen. Ik neem aan dat je mijn emoties wel begrijpt dan wel kunt inschatten zo ook in het licht van onderdrukking wil plaatsen
Het woord 'avatar' is Sanskriet en betekent 'incarnatie'. Het wordt in India gebruikt om incarnaties van God mee aan te duiden.quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:44 schreef Lemmeb het volgende:
Oh LOL, dus dat is een 'avatar'? Ik vroeg me serieus al een tijdje af wat men precies met dat woord bedoelde.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waar hèb je het over? Ze gebruiken ook wel geiten meen ik.
Ik ben het inderdaad, edoch zal ik me gedeis houdenquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Youssef. Broeder. Je bent weer terug ! Al7amduliLlah. Ik hoop dat jij het bent en niet dat je gehacked bent
quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:48 schreef Youssef het volgende:
Het dier moet dus niet hoeven toezien hoe het mes geslepen wordt in zijn bijzijn, maar rustig toegesproken worden zodat het denkt dat het dit keer zo’n vaart niet loopt.
Ik ben nog niet overtuigd. Zeg eens iets waaruit ik kan opmaken dat jij het bent, broeder.quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:53 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik ben het inderdaad, edoch zal ik me gedeis houden
quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het woord 'avatar' is Sanskriet en betekent 'incarnatie'. Het wordt in India gebruikt om incarnaties van God mee aan te duiden.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd. Zeg eens iets waaruit ik kan opmaken dat jij het bent, broeder.
En in India zijn ze heilig!quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:58 schreef Lemmeb het volgende:toch laat ik die koe voorlopig ff staan. Koeien zijn vriendelijke, sociale dieren
.
Dit wist ik ook niet, een vriend van me heeft het me uitgelegd, volgens de moslims vroeg God aan Ibrahim (Abraham) om zijn zoon Ismaël te offeren om te laten zien dat hij trouw en gelovig was. Toen Ibrahim zijn zoon met een mes wilde doodsteken, kwam er een engel die zei dat een schaap de plaats van Ismaël mocht innemen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom gebruiken ze eigenlijk schapen?
Ik denk dat jij een zweepslag verdient.quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dus eigenlijk moeten ze eerst hun zoons offeren en dan wachten tot Allah hun er een schaap voor in de plaats geeft.
Ik vind het anders wel een zeer vailde geloofsinterpretatiequote:Op donderdag 3 februari 2005 15:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een zweepslag verdient.
Dàt zou pas vertrouwen op Allah zijn. Mogen alle moslims in de voetstappen van Abraham volgen!quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:06 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vind het anders wel een zeer vailde geloofsinterpretatie.
denk dat de ban een heilzame werking heeft gehad...voor de komende week.quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een zweepslag verdient.
Bsb's posting stijl is trouwens wel veranderd
Vreemde definitie van liefde heb jij. Jij vraagt je geliefden ook regelmatig om hun kinderen te doden om hun liefde te bewijzen?quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:10 schreef Étoile het volgende:
Hehe. Nouja het gaat natuurlijk om de strekking van het verhaal, de liefde van God door zijn oprechte blijk van trouw etc, net zoals de bijbel ook wel rituelen kent gebaseerd op oude verhalen.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk dat de ban een heilzame werking heeft gehad...voor de komende week.
Oei Lupa, wat zeg je nuquote:Op donderdag 3 februari 2005 15:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dàt zou pas vertrouwen op Allah zijn. Mogen alle moslims in de voetstappen van Abraham volgen!
Ik probeer te bewijzen dat ik geen zachte ziel heb.quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:26 schreef Lemmeb het volgende:
Oei Lupa, wat zeg je nu? Jij deugniet
.
even on-topic: heb je nou al gekeken of je deo diervriendelijk is?quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik probeer te bewijzen dat ik geen zachte ziel heb.
Noem je dat ontopic? Mijn deo is niet ritueel geslacht.quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:33 schreef zoalshetis het volgende:
even on-topic: heb je nou al gekeken of je deo diervriendelijk is?
Wat een domme dooddoenner weer. Het thuis slachten van dieren valt in Nederland onder barbaars gedrag. Ik misgun geen enkele moslim zijn ritueel geslachte schapenvlees maar vertel mij maar eens waarom dat perse home-made moet zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Het komt bij mij weer over als:"Hey, we hebben niks te doen, laten we er een probleem van maken, daar hebben we de Moslims weer lekker mee." en dan:"Volgende keer pakken we ze vanwege het feit dat ze teveel lichaamsbeweging hebben dankzij de 5 maal daagse gebeden."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |