brrr (zie 'the mouth' voor me uit lotr)quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:21 schreef Waxxer het volgende:
Jezus, het is wel een gevalletje "met je neus op de feiten gedrukt worden".Al die kinderen hier, met net als altijd een clubje volgzame studenten die achter de mond aanlopen van een enorm onnatuurlijk arrogant kind dat de hele wereld aan haar voeten denkt te hebben
,,Goh, ja, we zouden het wel eens over media kunnen gaan hebben....", oppert zij.
Arme docent, die het 2000e werkstuk over baptisten en de media in zijn postvakje krijgt...
"Wat een mooie waaaagen!"quote:Op donderdag 3 februari 2005 00:34 schreef creno het volgende:
dat vraagt om een plaatje
(en is tevens on-topic)
Een DM ligt niet voor een deur.quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:12 schreef Jerruh het volgende:
ben ebnieuwd wanneer DM voor de deur van TGP gaat liggen wanneer bach-revival wordt gelanceerd.
Ik liet "mijn mensen" bij van leest voor me in de rij staan bij Tori Amos toenquote:Op donderdag 3 februari 2005 15:09 schreef Waxxer het volgende:
Naja, ik ga iig echt 's nachts, misschien al vrijdagavond, naar het postkantoor als mijn andere optie niet doorgaat..... En dan maar bidden, janken en smeken......
Jaaaa ook in míj schuilt een CDP![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een DM ligt niet voor een deur..
Ikkuh niet. sta liever binnenquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:12 schreef Waxxer het volgende:
Nou.... wie gaat er voor een ander in de vrieskou voor een postkantoor liggen?
De mijne krijg je nietquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:56 schreef DennisMoore het volgende:
[nerd] Pfff... ben ik m'n phpmyadmin-wachtwoord vergeten.. [/nerd]
Kewl!quote:Automatisch activerende alarmknipperlichten
Bij een krachtige remmanoeuvre (8m/sec) gaan de alarmknipperlichten automatisch aan. Hierdoor kunt u uw aandacht volledig houden op de verkeerssituatie voor u, terwijl u weet, dat achteropkomend verkeer sneller wordt gewaarschuwd en daardoor het risico op een kop-staartbotsing vermindert. Overigens gaan de alarmlichten automatisch uit zo gauw u het gaspedaal weer gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |