Zal de tosti daarom zo lang op zich hebben laten wachten?quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee inderdaad, en zelfs de prijsverhouding kan bij convenience producten wel eens goedkoper uitvallen dan alles van af de grond opbouwen
Gewoon in lampegat met een groep meegaan en dan krijg je vanzelf bier.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:37 schreef Vlarp het volgende:
Bieeeeeerr!!! Veel Bier!
God.. ik kan niet wachten tot het zaterdag is. Wie gaat er mee zuipen? Of met wie mag ik mee zupen?
en daar zijn er steeds minder van te vinden....quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zal de tosti daarom zo lang op zich hebben laten wachten?
Toch steekt het vele chefs diep in hun hart als ze zich daaraan toe moeten geven. Tenminste diegene die echt passie voor het vak hebben en niet puur naar het geld kijken.
Owquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh god, hij heeft net sex gehad.
weet hij veel waar dat isquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gewoon in lampegat met een groep meegaan en dan krijg je vanzelf bier.
Eindhoven?quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
weet hij veel waar dat is(zonder te googlen
)
Hoeveel komen er nou uit z'n beest?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:00 schreef creno het volgende:
ik kan nog niet naar bed, de geboorte is nog steeds bezig !
wel apart hoor om dat mee te maken
ik heb echt geen idee. Bij de hond van de buurvrouw van een vriendin van me kwamen er maar drie uit, maar wij zitten nu op vier.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:02 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Hoeveel komen er nou uit z'n beest?
En dát wil je nou net niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:37 schreef creno het volgende:
carnaval is toch niet eng ?
je ziet dan vaak de ware aard van sommige mensen
Ow ja dazzz waarr ook.. ik hebz vanzzzaag voor hez eerzzt een alcoholconzrole gehazz zinz ik me rijbewijzz hev...quote:
Je wilde altijd al graag dierenarts worden?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:26 schreef Waxxer het volgende:
aaaaaawwww HOOOOO eens even: is er een hondje bij jou bevallen????![]()
![]()
IK en dierenarts??quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:31 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je wilde altijd al graag dierenarts worden?
Waarom ligt dat U2-concert eigenlijk zo moeilijk? Kun je zelf geen kaartjes gaan kopen?
Okeej, naja, had gekund: Dr Waxx (in theorie dan). Hoezo is Kiki depressief, trekt ze al haar veertjes uit?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
IK en dierenarts??Mjn parkiet is depressief, dus laat staan als ik aan het roer zou staan van een hele dierenartsenpraktijk
En ik ben bang dat ik ondanks alle moeite die ik erin zal steken, geen kaarten kan krijgen omdat ze in no-time zijn uitverkocht....
jeps... een foto staat een paar pagina's terug van dit topic.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:26 schreef Waxxer het volgende:
aaaaaawwww HOOOOO eens even: is er een hondje bij jou bevallen????![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |