Bestwelquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:16 schreef Makster het volgende:
@ Reet altijd lekker die surprises van de belastingdienst heh
Ik was bij die van mij bijna vergeten dat de velgen origneel blank zijnquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga de mijne morgenavond weer helemaal schoonmaken mits het een beetje redelijk weer is, want als ik dan naar huis rijd van mijn pa's werk naar huis istie weer vies
Ja oke, maar zal dat echt binnen 3 dagen kunnen gebeuren?quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:25 schreef Didiot het volgende:
bij die van mij zaten al wat verweerde plekjes op de velgen (van de vorige eigenaar). Ach, motor is al 12 jaar oud dus dat boeit niet meer![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb een leuk nieuwsfeitje, het is vrijwel zeker dat we binnen het half jaar naar Brabant gaan verhuizen![]()
Mn ouders hebben te horen gekregen dat er meer mogelijk is qua wonen in combinatie met lagere rente en maandlasten.
Het zou dan omgeving Oudenbosch/Roossendaal worden in een huisje zoals dit
[afbeelding]
Dit is de brommer: GPX 600 r uit 1990.quote:hoi,
is er ook inruil mogelijk op de zx9r ?
Weg uit dat verrotte Dordtquote:
Nee... het enige wat wat sneller verweert zijn boutjes en bijvoorbeeld je kettingspanner op je achterbrug (of hoe dat dan ook moge heten). Collega van mij heeft een TransAlp en ziet er nog steeds nagenoeg nieuw uit ook al heeft ie 'm nu inmiddels 2 jaar (motor is 3 jaar oud). En hij rijdt er toch elke dag mee naar kantoor, ook in de winter. Het enige wat 'ie doet is een keer in de week wassenquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja oke, maar zal dat echt binnen 3 dagen kunnen gebeuren?![]()
Ben je ziek? 44000km en dan al gereviseerd blok en versnellingsbakquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:34 schreef ZX9R het volgende:
Email:
[..]
Dit is de brommer: GPX 600 r uit 1990.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nieuwe uitlaat van voor naar achter merk laser (rvs)
motorblok en versnellingsbak gereviseerd
nieuwe achterband
44000 km.
Wat vinden jullie?
Amen tot thatquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ben je ziek? 44000km en dan al gereviseerd blok en versnellingsbak
quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:34 schreef ZX9R het volgende:
Email:
[..]
Dit is de brommer: GPX 600 r uit 1990.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nieuwe uitlaat van voor naar achter merk laser (rvs)
motorblok en versnellingsbak gereviseerd
nieuwe achterband
44000 km.
Wat vinden jullie?
Ah okquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:37 schreef Didiot het volgende:
[..]
Nee... het enige wat wat sneller verweert zijn boutjes en bijvoorbeeld je kettingspanner op je achterbrug (of hoe dat dan ook moge heten). Collega van mij heeft een TransAlp en ziet er nog steeds nagenoeg nieuw uit ook al heeft ie 'm nu inmiddels 2 jaar (motor is 3 jaar oud). En hij rijdt er toch elke dag mee naar kantoor, ook in de winter. Het enige wat 'ie doet is een keer in de week wassen
Wij zitten duidelijk op 1 lijnquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Amen tot that![]()
Als ik het goed begrijp ga jij je pas gereviceerde ZX9 inruilen (met bijbetaling) op een GPX?Beter heb je daar een HEEEL goede reden voor!
Herkenbaar, naja in het begin was ik er zuiniger op dan nu. Als toen de poortdeur van de achtertuin 's nachts openstond door de buren (2 tuinen, 1 poort) ging ik gerust om half 4 's nachts mij nest uit om die deur dicht te doen. Nu zal het me allemaal minder boeien, sterker nog. Laat maar jatten, krijg ik een nieuwe van de verzekeringquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ah okMorgen dus echt grondig wassen
![]()
Wel grappig... hoe nieuwere motor je hebt hoe zuiniger je er mee bent geloof ik
Laatst stond ie in de tuin en ging het miezeren, k wist niet hoe snel ik hem weer in mn schuurtje moest zetten
Dat eerste ok, maar de rest?quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Weg uit dat verrotte DordtWeg uit de drukte
Weg van de steekpartijen
Weg van de overvallen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |