-edit-quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:25 schreef Merovingian het volgende:
waypoints

Ik zal kijken of ik een screenshot kan maken van de situatie. er zijn 3 sporen die uitkomen op 2 stationsingangen. Ik heb een pre signal gebruikt bij de 3 sporen, en een exit signal bij de 2 ingangen van het station. Alledrie de treinen blijven netjes staan bij de pre-signalsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:26 schreef Merovingian het volgende:
Als een trein een bepaald spoor naar een station moet nemen, zet je op dat spoor een waypoint, en zet je in de orders van die trein dat ie naar dat waypoint moet, voordat ie naar het station gaat. En seinen kun je ook niet echt veel verkeerd aan doen. Als je deze link uit de OP hebt doorgelezen, en het sein-gebeuren nog niet snapt, vind ik het heel knap van je.
edit:
nog een linkje voor seinen: klikkerdeklik
en ook nog een voor waypoints: klikkerdeklik

I doe een vrije map met nederlandse namenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:06 schreef maniack28 het volgende:
Ik doe het scenario in Nederland en das leuk manAlleen Utrecht wil geen station

U r so fu-cking rightquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:14 schreef maniack28 het volgende:
Trouwens, je mist het in-uitgangssignaal aan de achterkant van je station en een heel stuk verder staat er nog steeds geen, misschien dat het signaal van het station daarom op rood staat (want dat lijkt mij het probleem).

quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:18 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
U r so fu-cking right![]()
Signal erachter gezet en nu rijden ze wel en gaan de lichtjes op groen![]()

TTDPatch:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:21 schreef blieblie het volgende:
Mijn broertje vertelde vandaag dat in OpenTTD een optie zit om de map groter te maken?
Wat zijn nu eigenlijk de voors en tegens van OpenTTD tegenover TTDpatch?

idd, maar als ik alles moet gaan opsommen wat nog niet in de nightlies zit, maar al wel gemaakt is door iemand, wordt de lijst wel heel langquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:34 schreef Jump het volgende:
new stations voor OpenTTD is gedaan, moet enkel nog in de SVN en nightlies gebracht worden
downloaden dan!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:39 schreef FlyingFox het volgende:
Ik speelde dit spel al way back in the nineties. Puik dat er nog topics over zijn, ik krijg spontaan weer kriebels.

TTDPatch is ook Open Source.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:33 schreef Merovingian het volgende:
Het grootste voordeel van OpenTTD is dat het opensource is, en iedereen zijn eigen patches/aanpassingen/toevoegingen kan schrijven. Hierdoor verschijnen er een hoop nieuwe features, en zal het denk ik TTDpatch inhalen en voorbijstreven qua mogelijkheden.

Met OpenTTD kan het wel, linksbovenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:38 schreef Game_Error het volgende:
Weet iemand of er een manier is om de tijd door te spoelen,soms zit ik wle een half uur op geldte wachten voor een nieuwe treinbaan? of doe ik wat fout?

Je post is niet echt duidelijk. Welk spel heb je geinstalleerd? TTO, TTD, TTD for Windows, TTDPatch, OpenTTD?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:38 schreef Dribbel_robin het volgende:
ik heb het spel nu gedownload en geinstalleerd, maar als ik het spel wil spelen krijg ik deze error:
Error reading regiistery. Weet iemand wat ze hiermee bedoelen en wat ik moet doen?

Als je ff de post onder je vorige leest, in OpenTTD zit een ffw knop.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:47 schreef Game_Error het volgende:
Heeft iemand een goede tutorial om te beginne met het spel? ik zit namelijk heel vaak te lang te wachten op geld

Er is een dutchtrainset pre-release... ik werk zelf mee aan deze set (sinds 3 weken).quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:02 schreef petre86 het volgende:
is d'r ook een NL trainset die zichzelf installed?
ik dubbelklik op een progje en voila.. ik heb ze?
of is het allemaal zo ingewikkeld da je bestandjes moet gaan vervangen enzo?
( OTTD )

Niet of misschien met een coderegel ergens... maar dat moet je ff op het tt-forum vragenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:12 schreef Uddel het volgende:
Waar is die resolutie in te stellen bij TTDPatch? In ttdpatch.cfg zie ik niets staan..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |