resp 63 en 56, maar Outkast dan in 2001..quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Feel Good Hit Of The Summer van Queens Of The Stone Age? Of Ms. Jackson van Outkast.....dat zijn de enige die ik zo snel in m'n cd-rek zie staan uit dat jaar die nog enigsinds zouden kunnen
Caught Out There van Kelis?quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
het is niet een nummer dat je zou verwachten...
Wanhoop niet, "geen nummer dat je zou verwachten," zei nbdbdquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Pfff, dan ben ik dus geen gemiddelde VPRO, want ik kan verder niets bedenken
Is 't dan geen Marco B. of Frans B. ?quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:39 schreef GLO het volgende:
[..]
Wanhoop niet, "geen nummer dat je zou verwachten," zei nbdbd
Warm.quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Is 't dan geen Marco B. of Frans B. ?
Warmste tot nu toe.quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:43 schreef Gambolputty het volgende:
Twarres - Wo bist do¿ Ofzo??
35e positie.quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:44 schreef GLO het volgende:
The Artful Dodger - Re-Rewind The Crowd Say Bo Selectah?
Of natuurlijk Krezip - I Would Stayquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
toch hebben jullie waarschijnlijk, tegen wil en dank, dit nummer heeeel vaak gehoord dat jaar.
Bingo!quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of natuurlijk Krezip - I Would Stay![]()
Who, Oh Who Are This?quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:48 schreef Grobbel het volgende:
Krezip met I would stay... Een regelrechte grammaticale nachtmerrie voor anglofielen en taalpuristen.
Kijk, dat is nou het voordeel als je nooit op de tekst letquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:48 schreef Grobbel het volgende:
Krezip met I would stay... Een regelrechte grammaticale nachtmerrie voor anglofielen en taalpuristen.
Hoe snel kan een mens reageren?quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Primus
Ik zie net dat ik alleen maar The Brown Album en Antipop heb....ik dacht dat ik er meer had.quote:Op donderdag 3 februari 2005 00:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het is te raden...![]()
Wel jammer dat je nu juist de 2 beste niet hebt.
Maar wel goed!quote:Op donderdag 3 februari 2005 00:10 schreef Jostie het volgende:
ze beginnen allebei hetzelfde (ja, dat is wel heel makkelijk gedacht)
Nou... ik ben bang dat je ons overschat. Als die hoezen al 'vrij makkelijk' zijn...quote:Op donderdag 3 februari 2005 00:48 schreef Jostie het volgende:
hmmm ik zal het proberen, zonder het té makkelijk te maken.
als je het antwoord weet is het echt logisch hoorquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:50 schreef GLO het volgende:
[..]
Nou... ik ben bang dat je ons overschat. Als die hoezen al 'vrij makkelijk' zijn...
precies. Nu 2 nog. Ik was nog wel zo trots op mijn creatie...quote:Op donderdag 3 februari 2005 00:59 schreef bukgeit het volgende:
3. Radiohead - OK Computer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |