Alleen deel 190 vergeten neer te zetten.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:34 schreef pyl het volgende:
Mooie titel mr_anonimous. Kijken hoeveel Fokkers zich voelen aangesproken....![]()
Is dat niet die kerel uit Indiana Jones and The last Crusade?quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:34 schreef Karzeuler het volgende:
[afbeelding]
en raadt deze maar eensch!!!
Nee joh, da's Ruben, van Ruben & The Jets.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat niet die kerel uit Indiana Jones and The last Crusade?
Zover ik weet heeft hij daar geen rol in gespeeltquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is dat niet die kerel uit Indiana Jones and The last Crusade?
Zappa.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:34 schreef Karzeuler het volgende:
[afbeelding]
en raadt deze maar eensch!!!
Klopt wel een beetje, maar zijn artiestennaam waarmee hij bekend isquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:37 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee joh, da's Ruben, van Ruben & The Jets.
Hoezo 'een beetje'?quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:39 schreef Karzeuler het volgende:
Klopt wel een beetje.
Volgens mij was dat een album titelquote:
okay, ik had er al een als tussendoortje geplaatsquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:42 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Iemand anders mag een plaatje uitzoeken. Ik heb geen zin om dit topic constant in de gaten te houden,
Afshin Elian?quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:42 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een album titel
Hier nog een plaatje als tussendoortje
stil, deze meneer probeerd wat uit te leggen
[afbeelding]
Neequote:
Helemaal rechts is Zach Braffquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:45 schreef mr_anonimous het volgende:
-edit-
Die is alvast goed. zal hem zo opnieuw posten.quote:
hiervoor knik ikquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Abu Jah Jah?
Moeten de andere twee ook geraden worden?quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die is alvast goed. zal hem zo opnieuw posten.
Uiteraard. Meneer links heet Peter Sarsgaard, ook een zeer goede acteur.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:54 schreef Karzeuler het volgende:
die middelste zal dan Nathalie Portman zijn
Nou, wat mij betreft allesbehalve een verbetering....quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:52 schreef Tokay het volgende:
Nee, niet Carice.
Make up, pyl. Geen uitslag.
Ik ben een eigenzinnige luisteraar, dus zal ik ze wel niet kennen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:56 schreef Tokay het volgende:
Hintje dan?
Amerikaanse.
Eigenzinnige muzikante.
Correctquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Phoebe Cates?
Was het inderdaad vergeten te melden. Mijn welgemeende excuses Pyl.quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:38 schreef pyl het volgende:
[afbeelding]
Zal wel lastig zijn, maar ze doet me aan iemand denken....
mr_anonimous: zie Feedback. Ik was zo vrij.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat Kristy Swanson?
Tja, da's een beetje jammer, want ze heeft eigenlijk alleen maar 'blonde' bezigheden (no offense, pos): ze presenteert wat op televisie, ze doet eens mee aan een musical of in een B-film, maar ze is vooral beroemd (dwz in Engeland) vanwege haar relatie met een popster. Het zou bij wijze van spreken een ex-Spice Girl kunnen zijn.quote:
Net als Lars von Trier dusquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:52 schreef pyl het volgende:
Ze heeft het woordje 'van' voor haar achternaam ingevoegd, alleen maar omdat dat interessant stond. Nou, dan weet je het wel.
O ja? Dat wist ik niet. Ha.... wat een patser.quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Net als Lars von Trier dus
Ach, het is meer iemand die van moeilijk houdt als het ook makkelijk kan.quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:56 schreef pyl het volgende:
[..]
O ja? Dat wist ik niet. Ha.... wat een patser.![]()
Bijna goed, Scrut: Denise van Outen. Hier nog maar eens een foto, waaruit blijkt dat ze toch wel talenten heeft:quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:
De dame, is dat Denise van Houten?
Scrut, geweldig: ik ken haar ook voornamelijk hiervan! (Hoewel ik Buzzcocks al een tijdje niet meer kijk; die Lamar is me te egocentrisch en te melig geworden).quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, oké. Ik had geen idee hoe ze er uitziet maar haar naam komt nog al eens voorbij bij Never mind the Buzzcocks en Have I got news for you
Ook Denise zal ooit oud worden (tenimste, dat is te hopen voor haar)quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:09 schreef pyl het volgende:
![]()
Da's wel van het ene uiterste naar het andere!
Woonachtig in Nederland, vermoedelijk van Engelse origine.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:18 schreef pyl het volgende:
Mmmm....het kwartje wil nog niet vallen. Twee vragen: is ze een Nederlandse? En: wist ze iets wat vele anderen niet wisten?
Yep, that's herquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:21 schreef pyl het volgende:
Oeps: Phil Bloom! (Die is ook veranderd zeg!)
Zelfde kleurtje, maar niet goedquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:32 schreef pos het volgende:
halle berry?
jaaaah die is het...ik kon er gewoon niet opkomenquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:34 schreef Bimmel het volgende:
Tyra Banks
Tyra Banks indeedquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:34 schreef Bimmel het volgende:
Tyra Banks
Ja ja ja....moest zowaar werken voor mijn geldquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:33 schreef pyl het volgende:
Waar was je trouwens? Gewond geraakt toen je met je vinger in de puntenslijper kwam?
Dan moet het haast wel een Angel van Charlie zijn....quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:44 schreef pyl het volgende:
Niemand die een gooi naar mijn mevrouw wil doen? Ze is nochtans tamelijk bekend
(en toen pyl nog een jongen was, was hij stiekum een beetje op haar....)
quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:44 schreef pyl het volgende:
(en toen pyl nog een jongen was, was hij stiekum een beetje op haar....)
quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:23 schreef Farfalina het volgende:
Marthe Keller
quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:59 schreef tong80 het volgende:
Ouwe rocker ?
Ian McGullog van Echo and the Bunnymen ?
Henk ten Veldequote:
iddquote:
Jawelquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:51 schreef pyl het volgende:
Maria Callas
quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ashford & Simpson?
Yep, the pretty onequote:Op woensdag 2 februari 2005 20:12 schreef tong80 het volgende:
Ja maar ik herken haar niet.
Een Williams zusje ?
Wel een uitdaging. Een vriendin die vele malen sterker is dan jijquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:16 schreef tong80 het volgende:
Ik fantaseer altijd hoe die geweldige borsten reet en lange benen het in bed zouden doen. Ik denk dat je het niet overleeft
Da's juist de minst aantrekkelijke. Zelfs Christine 'Paard' van der Horst heeft nog meer vrouwelijke hormonen dan Venus. Serena, die heeft pas toeters. Vind ik verder ook een hork, maar wel toeters.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel een uitdaging. Een vriendin die vele malen sterker is dan jij
Alleen die blik al
[afbeelding]
Jij verwarde net nog Valerie Simpson met Lauryn Hill.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's juist de minst aantrekkelijke. Zelfs Christine 'Paard' van der Horst heeft nog meer vrouwelijke hormonen dan Venus.
Ga je gang,ik moest in het sporttopic wezenquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:36 schreef Tokay het volgende:
---edit---
fotoloog was eerder met 'n plaatje!
van iemand wiens naam ik niet weet...
Klopt, openbare aanklager Marcia Clark, that's her name.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:01 schreef tong80 het volgende:
De advocate die het proces tegen Simpson verloor ?
quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:24 schreef Tokay het volgende:
Eddie van Halen?
(of was het antwoord al door Tong gegeven?)
quote:
Speciaal voor tong80quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:16 schreef tong80 het volgende:
Ik fantaseer altijd hoe die geweldige borsten reet en lange benen het in bed zouden doen. Ik denk dat je het niet overleeft
Roodkapje?quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:46 schreef pyl het volgende:
Ze heeft een rood kapje.
Lekker hé!!quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:46 schreef pyl het volgende:
Ze heeft een rood kapje.
Nee, geen "bont-muts"...Ze is Braziliaanse Francaise naar ik meen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:06 schreef Tokay het volgende:
Hm, iets Russisch, of Oost-Europees?
Gezien jouw liefde voor die regionen?![]()
Gisele is idd een Braziliaanse.quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:10 schreef Tokay het volgende:
Gisèle Bundchen?
Dat is toch een latina?
Wat je al niet tegenkomt op internet....quote:
Zeg het eens Tokay....quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:28 schreef Tokay het volgende:
Zal ik het dan maar zeggen?
quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:37 schreef fotoloog het volgende:
Miss Lords?
Shit, die wil ik wel in m'n nest aantreffenquote:Op donderdag 3 februari 2005 10:03 schreef Bimmel het volgende:
Dan smeiten we er maar even een ander mokkel achteraan...
[afbeelding]
quote:
ik heb dat fotootje eens eerder gezienquote:
*Surft*quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:00 schreef pos het volgende:
moggüh!!
Heb je geen duidelijker plaatje foto?
Ja, die zien er zo engels uit als 't maar kanquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:01 schreef Tokay het volgende:
Da's een Engels groepje, volgens mij.
Ik vond het ook al zo vreemd......quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:13 schreef Bimmel het volgende:
Oh god, dat was dus wel Tom Jones, maar AON op de achtergrond.....
Nee, toen die foto genomen was, was ik nog 14quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:18 schreef pyl het volgende:
Sta je d'r zelf op, Karzeuler?
Nee, dat was een drietal met een kaal biggetje als zangerquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:18 schreef Bimmel het volgende:
BRONSKI BEAT!!!
quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:19 schreef Berkery het volgende:
Norman Cook van the housemartins
prima hoorquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Mag ik hem niet eens fixen?
Wief bedek zich: http://www.maxxiw.com/lcnet/nude/pictures/lcnude050.jpgquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:27 schreef Bimmel het volgende:
Zeg....laat dat kind zich een bedekken...Er zijn toevallig ook jongere kijkers aanwezig op Fok.
Hier zitten alleen ouwe lullen Bimmelquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:27 schreef Bimmel het volgende:
... Er zijn toevallig ook jongere kijkers aanwezig op Fok.
Moet eerst even een ander plaatje vinden. Dus laten we eerst jouwe maar doen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:27 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
prima hoor
schuif 't wijf wel ff opzij
Ah nee, jij was eerstquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet eerst even een ander plaatje vinden. Dus laten we eerst jouwe maar doen.
Hé, we blijven wel geemancipeerd, dus dan zitten er hier ook ouwe tassen posje!quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:30 schreef pos het volgende:
[..]
Hier zitten alleen ouwe lullen Bimmel![]()
Ik heb hem opgezocht maar het zei me nog nietsquote:Op donderdag 3 februari 2005 12:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Kent niemand zijn naam?
Ja en nee....quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:24 schreef mr_anonimous het volgende:
De ex van Becker? Barbara?
quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:24 schreef pos het volgende:
zal hind of zoiets wel niet zijn he?
quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Die dame die hij een veeg gaf in de bezemkast?
Correct!quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:41 schreef pyl het volgende:
Eric Idle (zo te zien ook in een bezemkast....)
Ja, ja, de kenners kruipen uit hun schulp.quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:44 schreef fotoloog het volgende:
Penny de Jager
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |