Jeetje, wat een lange zinnen zeg.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:58 schreef Gargoylesla het volgende:
Snap dat dan alle linkse mensen noemen dit goedkopen punten omdat hun jaren nodig hebben om iets uit te denken en het liefst zo ingewikkeld en duur mogelijk en vervolgens slaat het plan nog nergens op en doen ze maar wat zo is links nu eenmaal
rechts is right to the point!! niet zeuren maar doen en gaat voor dee aanpak.
Ik had eerst nog me twijfels over wilders alleen nu weet ik het zeker hij krijgt mij stem zoals hij al zegt alles in belang voor ons eigen land ik ben het zat om al me geld nutteloos weg te geven 1 op de 3 mensen ambtenaar... dat is toch te gek voor woorden en de subsidie van de partyen die ze zelf verdubbelen :S en het ergste is dat ze die regels zelf verzonnen hebben.
Ik hoop dat wilders hier nu eindelijk een stokje voor gaat steken en niet de helft van me geld besteed wordt aan onzin!
Wat 'n demagogie.quote:In de jaren negentig dachten we dat we vakantie hadden van de geschiedenis. Alsof we klaar waren. Maar 11 september fungeerde voor velen als wekker. Ik had allang voor 2001 in de Kamer gewaarschuwd tegen de radicale Islam, maar de regering negeerde de waarschuwingen.
Nederland sliep vrolijk verder. De elite wil maar niet zien wat de gevaren zijn die ons bedreigen. Ook de moord op Van Gogh bracht niet de morele helderheid die we op dit moment nodig hebben. Onze elite blijft maar met kletspraat komen over dat we toch vooral in dialoog moeten gaan. Theedrinken als middel tegen de terreur. Het is leuk dat programma's als Rondom Tien vol zitten met redelijke en goedgeschoolde allochtonen, de realiteit is dat negentig procent van de Marokkanen in Nederland alleen maar naar Marokkaanse televisiezenders kijkt. Die hebben dus geen boodschap al onze mooie praatjes over dialoog.
Dus terroriserende moslimfundamentalisten hebben het niet zo op de huidige Nederlandse parlementaire democratie? Gut Geert, dank je voor de info. Denk ik.quote:Vorige week begon het proces tegen Mohammed B. Daar kwam een brief ter sprake die illustreert in wat voor noodsituatie we zitten. B hoopt dat het niet lang zal duren (ik citeer) ‘voordat de ridders van Allah het Binnenhof op zullen marcheren en in het middenplein de vlag van Tawheed zullen hijsen. Het parlement wordt omgedoopt tot Shariah-rechtbank en de voorzittershamer zal het islamitische vonnis bekrachtigen. Uit het torentje van Kok klinken de lofprijzingen van Allah'.
Ja, fantastische he....quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:34 schreef Argento het volgende:
Het eerste wat je denkt bij zon topictitel is:
"Landgenoten......."
Kijk, de modieuze woorden komen er weer aan.quote:
"De dingen benoemen zoals ze zijn", "geen struisvogelpolitiek meer", toch?quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:16 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Kijk, de modieuze woorden komen er weer aan.
Hoe bizar het ook lijkt,ik houd wel van mensen met een onafhankelijke geest.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het wordt nog erger, want moet je zien in wat voor noodsituatie we zitten: http://home.planet.nl/~waand023/univers/atomen/atomen0.html
Ik vraag me soms af of het verschil tussen 'simpel -> dom' en 'genuanceerd -> slim' gebaseerd is op feiten of op wat de media het volk opdringt.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:28 schreef ShaoliN het volgende:
Zijn gehele spreekbeurt bestaat eigenlijk uit goedkoop scoren. Een manier om het simpele volk te bereiken. Ik zie eigenlijk veel punten waarvan ik me afvraag hoe het in godesnaam mogelijk is om dat uberhaupt haalbaar te maken.
Dat staat toch vrij helder in het verhaaltje.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:50 schreef Re het volgende:
[..]
gelukkig blijft het salaris van top managers gestaag dalen
hoe wilt Wilders aan de ene kant het ambtelijk apparaat flink (in)korten en wel het land veiliger maken
Ook Wilders schreeuwt veel en produceert nog weinig wol terwijl hij best punten aanhaalt die zorgwekkend zijn
quote:Kiezen voor ruimte voor de bedrijven en burgers in dit land en kiezen voor een kleine overheid die overbodige taken afstoot en zich concentreert op haar kerntaken als veiligheid, onderwijs en infrastructuur
Hij noemt het vrijheid.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:32 schreef Monidique het volgende:
Zijn hele partij is gebaseerd op angst.
Als je een bedrijf hebt wil\ je zelf ook nog wat verdienen he.En als er bezuinigd moet worden dan zal dat natuurlijk allereerst het personeel betreffen,want dat is de grootste kostenpost.Dus ja,meer armslag voor het bedrijfsleven graag.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:19 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hij noemt het vrijheid.![]()
Maar een om een brede partij te worden mis ik idd nog wat dingen. Natuurlijk is het makkelijk om te zeggen dat je de werkloosheid aan bedrijven over laat, maar hoe wil hij die bedrijven stimuleren? Wat gaat hij met de kenniseconomie doen? Het onderwijs, de files, volkshuisvesting, zorg en milieu?
Weer zo'n loze kreet...............quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:32 schreef Monidique het volgende:
Sluit me bij je aan. Opvallend vind ik het arrogante tussenzinnetje waarin Geert stelt dat er, sedert zijn vertrek uit de VVDfractie, veel is veranderd. Wilders als vliegwiel of spelen er ook andere katharsiskrachten mee?quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:33 schreef Bibelot het volgende:
Het simpele volk?Goedkoop scoren?Laat ik er nou toevallig anders over denken.
Ik zie nu waarom je Geert W.'s speech zo geweldig vindt.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:50 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Weer zo'n loze kreet...............
Zijn andere partijen daar dan zo helder in? Is niet de laatste decennia gebleken dat de conventionele politiek op juist die punten jammerlijk heeft gefaald, te beginnen met het invoeren van de mammoetwet?quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:19 schreef sizzler het volgende:
[..]
Wat gaat hij met de kenniseconomie doen? Het onderwijs, de files, volkshuisvesting, zorg en milieu?
En nog een loze nietszeggende opmerking.........quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zie nu waarom je Geert W.'s speech zo geweldig vindt.
Ja, die hebben een uitgebried partijprogramma die je op kan vragen. Zelfs Fortuyn had die na zijn boek over de puinhopen van Paars opgesteld.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:53 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Zijn andere partijen daar dan zo helder in?
Volgens een oppositiepartij heeft de conventionele politiek op vrijwel alle punten gefaald.quote:Is niet de laatste decennia gebleken dat de conventionele politiek op juist die punten jammerlijk heeft gefaald, te beginnen met het invoeren van de mammoetwet?
En deze post op demagogie.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:32 schreef Monidique het volgende:
Onzuiverheid. Walging.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:32 schreef Monidique het volgende:
Jaja, dat is echt inhoudelijk, om het over de man zijn kapsel te hebben..................quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:11 schreef Herdenking het volgende:
[..]
Nee dat roepen slechts kapsel en uitstraling op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |