abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 februari 2005 @ 12:09:03 #26
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_24880875
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 11:58 schreef Gargoylesla het volgende:
Snap dat dan alle linkse mensen noemen dit goedkopen punten omdat hun jaren nodig hebben om iets uit te denken en het liefst zo ingewikkeld en duur mogelijk en vervolgens slaat het plan nog nergens op en doen ze maar wat zo is links nu eenmaal

rechts is right to the point!! niet zeuren maar doen en gaat voor dee aanpak.

Ik had eerst nog me twijfels over wilders alleen nu weet ik het zeker hij krijgt mij stem zoals hij al zegt alles in belang voor ons eigen land ik ben het zat om al me geld nutteloos weg te geven 1 op de 3 mensen ambtenaar... dat is toch te gek voor woorden en de subsidie van de partyen die ze zelf verdubbelen :S en het ergste is dat ze die regels zelf verzonnen hebben.

Ik hoop dat wilders hier nu eindelijk een stokje voor gaat steken en niet de helft van me geld besteed wordt aan onzin!
Jeetje, wat een lange zinnen zeg.
pi_24880883
quote:
In de jaren negentig dachten we dat we vakantie hadden van de geschiedenis. Alsof we klaar waren. Maar 11 september fungeerde voor velen als wekker. Ik had allang voor 2001 in de Kamer gewaarschuwd tegen de radicale Islam, maar de regering negeerde de waarschuwingen.

Nederland sliep vrolijk verder. De elite wil maar niet zien wat de gevaren zijn die ons bedreigen. Ook de moord op Van Gogh bracht niet de morele helderheid die we op dit moment nodig hebben. Onze elite blijft maar met kletspraat komen over dat we toch vooral in dialoog moeten gaan. Theedrinken als middel tegen de terreur. Het is leuk dat programma's als Rondom Tien vol zitten met redelijke en goedgeschoolde allochtonen, de realiteit is dat negentig procent van de Marokkanen in Nederland alleen maar naar Marokkaanse televisiezenders kijkt. Die hebben dus geen boodschap al onze mooie praatjes over dialoog.
Wat 'n demagogie.
quote:
Vorige week begon het proces tegen Mohammed B. Daar kwam een brief ter sprake die illustreert in wat voor noodsituatie we zitten. B hoopt dat het niet lang zal duren (ik citeer) ‘voordat de ridders van Allah het Binnenhof op zullen marcheren en in het middenplein de vlag van Tawheed zullen hijsen. Het parlement wordt omgedoopt tot Shariah-rechtbank en de voorzittershamer zal het islamitische vonnis bekrachtigen. Uit het torentje van Kok klinken de lofprijzingen van Allah'.
Dus terroriserende moslimfundamentalisten hebben het niet zo op de huidige Nederlandse parlementaire democratie? Gut Geert, dank je voor de info. Denk ik.

Het wordt nog erger, want moet je zien in wat voor noodsituatie we zitten: http://home.planet.nl/~waand023/univers/atomen/atomen0.html
pi_24880887
Goed gezegd. Ik zal Geert de komende jaren blijven volgen met zijn standpunten, en blijft het me aanspreken, dan krijgt hij mijn stem.
pi_24880959
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 11:34 schreef Argento het volgende:
Het eerste wat je denkt bij zon topictitel is:

"Landgenoten......."
Ja, fantastische he....

Ik hoop alleen dat de gewapende tak van GroenLinks niet weer gaat ingrijpen...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_24880998
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:09 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wat 'n demagogie.
Kijk, de modieuze woorden komen er weer aan.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_24881041
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:16 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Kijk, de modieuze woorden komen er weer aan.
"De dingen benoemen zoals ze zijn", "geen struisvogelpolitiek meer", toch?
pi_24881148
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het wordt nog erger, want moet je zien in wat voor noodsituatie we zitten: http://home.planet.nl/~waand023/univers/atomen/atomen0.html
Hoe bizar het ook lijkt,ik houd wel van mensen met een onafhankelijke geest.
Het stimuleert het nadenken
  woensdag 2 februari 2005 @ 12:28:53 #33
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_24881180
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 11:28 schreef ShaoliN het volgende:
Zijn gehele spreekbeurt bestaat eigenlijk uit goedkoop scoren. Een manier om het simpele volk te bereiken. Ik zie eigenlijk veel punten waarvan ik me afvraag hoe het in godesnaam mogelijk is om dat uberhaupt haalbaar te maken.
Ik vraag me soms af of het verschil tussen 'simpel -> dom' en 'genuanceerd -> slim' gebaseerd is op feiten of op wat de media het volk opdringt.
I'm nobody's sheep
pi_24881203
Kijk, hij heeft best een punt. Jammer dat hij het in zo'n toespraak verpakt, daarmee verliest hij voor mij bijna al zijn geloofwaarigheid.

150 terroristen? Ik dacht dat we dat in Nederland verdachten noemden?

90% van de Marrokanen kijkt alleen Marrokaanse TV? Waar? In Marokko zeker? Je maakt mij niet wijs dat al die jongeren die in de stad lopen geen MTV hebben.

En zeiken omdat er veel ambtenaren zijn is ook zo lekker makkelijk altijd. Want probeer maar eens de helft weg te halen. Wedden dat er dan ineens genoeg te zeiken is omdat straten niet meer worden schoongemaakt, kinderen vrij hebben omdat er geen juf of meester is, en iedereen een jaar moet wachten op zijn belastingteruggaaf?

En dan die makkelijke angstbeelden over je kleindochter die verplicht met een hoofddoek over straat moet. Alsof dat zomaar kan gebeuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2005 12:31:31 ]
  woensdag 2 februari 2005 @ 12:30:47 #35
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_24881214
Ach, die hele wilders heeft zich moreel verkocht door de oprichting van zijn partij aan te kondigen de week dat Van Gogh vermoord is, lekker goedkoop scoren, ik neem die hele Geert met een korreltje zout.
En de VVD links Ja hoor, het kan moeilijk nog rechtser.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_24881235
Zijn hele partij is gebaseerd op angst.
pi_24881845
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 11:50 schreef Re het volgende:

[..]

gelukkig blijft het salaris van top managers gestaag dalen

hoe wilt Wilders aan de ene kant het ambtelijk apparaat flink (in)korten en wel het land veiliger maken

Ook Wilders schreeuwt veel en produceert nog weinig wol terwijl hij best punten aanhaalt die zorgwekkend zijn
Dat staat toch vrij helder in het verhaaltje.
quote:
Kiezen voor ruimte voor de bedrijven en burgers in dit land en kiezen voor een kleine overheid die overbodige taken afstoot en zich concentreert op haar kerntaken als veiligheid, onderwijs en infrastructuur
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_24881990
Wilders

Mooie toespraak!! hij slaat de spijker op z'n kop!
pi_24882136
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:32 schreef Monidique het volgende:
Hij noemt het vrijheid.

Maar een om een brede partij te worden mis ik idd nog wat dingen. Natuurlijk is het makkelijk om te zeggen dat je de werkloosheid aan bedrijven over laat, maar hoe wil hij die bedrijven stimuleren? Wat gaat hij met de kenniseconomie doen? Het onderwijs, de files, volkshuisvesting, zorg en milieu?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_24882309
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:19 schreef sizzler het volgende:

[..]

Hij noemt het vrijheid.

Maar een om een brede partij te worden mis ik idd nog wat dingen. Natuurlijk is het makkelijk om te zeggen dat je de werkloosheid aan bedrijven over laat, maar hoe wil hij die bedrijven stimuleren? Wat gaat hij met de kenniseconomie doen? Het onderwijs, de files, volkshuisvesting, zorg en milieu?
Als je een bedrijf hebt wil\ je zelf ook nog wat verdienen he.En als er bezuinigd moet worden dan zal dat natuurlijk allereerst het personeel betreffen,want dat is de grootste kostenpost.Dus ja,meer armslag voor het bedrijfsleven graag.

Wat de andere punten betreft,die gaan nog komen.Wacht maar af.
pi_24882749
quote:
Weer zo'n loze kreet...............
Ik stem Wilders. U ook?
pi_24882774
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 11:33 schreef Bibelot het volgende:
Het simpele volk?Goedkoop scoren?Laat ik er nou toevallig anders over denken.
Sluit me bij je aan. Opvallend vind ik het arrogante tussenzinnetje waarin Geert stelt dat er, sedert zijn vertrek uit de VVDfractie, veel is veranderd. Wilders als vliegwiel of spelen er ook andere katharsiskrachten mee?
iedere engel heeft een duivelse kant.
pi_24882798
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:50 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Weer zo'n loze kreet...............
Ik zie nu waarom je Geert W.'s speech zo geweldig vindt.
pi_24882823
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:19 schreef sizzler het volgende:

[..]

Wat gaat hij met de kenniseconomie doen? Het onderwijs, de files, volkshuisvesting, zorg en milieu?
Zijn andere partijen daar dan zo helder in? Is niet de laatste decennia gebleken dat de conventionele politiek op juist die punten jammerlijk heeft gefaald, te beginnen met het invoeren van de mammoetwet?
Ik stem Wilders. U ook?
pi_24882883
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:52 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik zie nu waarom je Geert W.'s speech zo geweldig vindt.
En nog een loze nietszeggende opmerking.........
Ik stem Wilders. U ook?
pi_24882985
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:53 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Zijn andere partijen daar dan zo helder in?
Ja, die hebben een uitgebried partijprogramma die je op kan vragen. Zelfs Fortuyn had die na zijn boek over de puinhopen van Paars opgesteld.
quote:
Is niet de laatste decennia gebleken dat de conventionele politiek op juist die punten jammerlijk heeft gefaald, te beginnen met het invoeren van de mammoetwet?
Volgens een oppositiepartij heeft de conventionele politiek op vrijwel alle punten gefaald. Vandaar ook dat het heel belangrijk is om aan te geven hoe jouw partij het aan zou pakken.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_24883019
quote:
En deze post op demagogie.
  woensdag 2 februari 2005 @ 14:08:01 #48
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24883103
quote:
Onzuiverheid. Walging.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_24883190
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 14:08 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Onzuiverheid. Walging.
Nee dat roepen slechts kapsel en uitstraling op.
pi_24883306
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 14:11 schreef Herdenking het volgende:

[..]

Nee dat roepen slechts kapsel en uitstraling op.
Jaja, dat is echt inhoudelijk, om het over de man zijn kapsel te hebben..................
Ik stem Wilders. U ook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')