quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:33 schreef Rottdog het volgende:
20.00 fles 210 met 3 grote eetlepels Nutrix (3 standen speen stand III )
Moeten toevallig vrijdag naar het Cb en ga eens aankaarten of de middag fles mag vervangen door brood, voor de rest gewoon water madammeke blieft geen diksap, roosvicee of ranja ook geen ander drinken aangelegd met water.
Lucas slobbert de flessen voeding met johannesbroodpitmeel of rijstebloem ook binnen een paar minuten naar binnen met de 3-standen speen op Iquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:44 schreef snoopy het volgende:
[..]
Als ik Morris de fles geef met rijstebloem en de papspeen op I zet heeft hij het al binnen 2 minuten op
![]()
Wat ik bedoelde was of je niet bang bent je totale omgangspatroon in alles omver te gooien. Dat je in bepaalde situaties overdreven gaat reageren (om (misschien) een reactie bij Danyel uit te lokken) terwijl dat niet nodig is . . .quote:Op maandag 7 februari 2005 17:21 schreef phluphy het volgende:
Het filmen gebeurt tijdens contact momenten. Dus er wordt gekeken naar inter-actie.
Is dat wat je bedoelde? Ik begreep je vraag misschien niet goed.![]()
Zien, zien!!!!!quote:Op woensdag 9 februari 2005 07:55 schreef dutchie het volgende:
Luchtbel, Jolie was eerder, maar Léon zwaait ook sinds gister.
Heel hard ook.Alsof zijn arm eraf zwaait.
Je kan het goed maken door alsnog een foto te posten als je eraan denktquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:48 schreef dutchie het volgende:
Ikkeuh... ben vergeten een foto te maken.![]()
quote:Alleen, het mannetje en ik zijn allebei links. En Léon zwaait rechts en gebruikt voornamelijk zijn rechterarm/hand. Nu eist het mannetje een dna-test.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |