Jolie had vanmorgen weer een bloedneus gehad, zo zielig en ik schrik me steeds rot als dat koppie en het laken onder het bloed zit
![]()
Voor de mensen die problemen hebben met douchen, ik heb geen idee meer waar ik het las. Maar als ik zelf wou douchen zette ik Jolietje in de wipstoel. Als ze meeging legde ik gewoon een handdoek en een afdroogdoek in de wasbak zodat ik haar daar lekker makeklijk in kon doen en kon oppakken. Inmiddels is ze zo zwaar dat ik het niet volhoud om lang met haar te douchen. Maar ook daar bleek een oplossing voor te zijn, want ze vindt het zo lekker.
Jolietje ligt al klaar om te douchen.
![]()
Ik had twee keer een tummytub gekregen toen ze geboren was maar nooit gebruikt en nu komt er eindelijk 1 van pas (lewis als je dit leest, die ander gaat echt heel gauw op de post, niet bevallen voor die tijd!) Ik heb er nog wel extra anti wegglijd spul onder gemaakt maar ik zet hem zo naast de douche neer.
![]()
Dan gaan we eerst even samen onder de douche voor de gezelligheid en dan Jolie eventjes alleen
![]()
Ze laat meteen even zien dat ze kan zwaaien
![]()
Daarna douche ik verder en gaat ze zelf even spelen.
![]()
Ze heeft vaak van dat stoombadspul omdat ze altijd vast zit en het is wel fijn dat ik d'r nu ook even makkelijk af kan spoelen als ze klaar is, anders zit al dat schuim altijd nog overal en ben dan toch al nat.