abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24889757
Tex, Noa heeft ook vaak last van 'winderigheid' en geen vieze luiers. In het begin zat er dan vaak wel een beetje poep in bij een windje, bij een spuitluier hoorde je het dan echt in de luier spuiten.

Ik weet ook niet waar het aan ligt, maar had het idee dat 'Cinababy' wel een beetje helpt, het is nu wat minder.
  woensdag 2 februari 2005 @ 21:07:36 #27
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24889776
succes morgen luchtbel
pi_24890177
Luchtbel succes morgen en Jolie doet het goed dus het is idd misschien helemaal niks
  woensdag 2 februari 2005 @ 21:37:28 #29
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24890447
Luchtbel het is gewoon goed hoor

Geen idee meer waar ik het heb gelezen maar in dat stuk stond gemeld dat babies in zuid-amerika en zo minder last van krampjes en de darmpjes hebben omdat ze daar de kinderen rechterop uit de borst laten drinken. Misschien iets om te proberen
pi_24890774
Luchtbel succes morgen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 3 februari 2005 @ 11:05:44 #31
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24898507
Luchtbel, ik zal aan jullie denken vanmiddag. En er zal inderdaad wel niks aan de hand zijn.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_24898629
Morgaine had gisteren geen zin om te slapen terwijl ik en mijn man erg moe waren. Maar uiteindelijk is ze om 24.00 gaan slapen. Terwijl ze de afgelopen twee weken van +/- 19.30 tot 07.00 uur sliep.
En ondertussen ben ik er ook nog een paar keer uitgeweest omdat ze zich tegenwoordig op haar buik draait in haar slaap en ik bang ben dat ze dan met haar gezicht in het matras gaat liggen (wat natuurlijk niet het geval is, maar toch moeders is bang)....
pi_24898639
ps zouden de modjes mijn naam aan willen passen in het lijstje welk kindje wanneer is geboren. Thanks.
pi_24898688
Luchtbel, succes en sterkte vanmiddag.

Rottdog, daar lopen ze ook al voedend over straat met baby in draagzak. Dus het is goed mogelijk dat baby's daar meer rechtop drinken dan bij de (hier) traditionele houding waarbij de moeder zit.
En in Hollywood kunnen ze daar ook wat van - hier Carrie-Anne Moss (The Matrix)
  donderdag 3 februari 2005 @ 12:31:57 #35
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24900108
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 11:14 schreef Faja-Lobi het volgende:
ps zouden de modjes mijn naam aan willen passen in het lijstje welk kindje wanneer is geboren. Thanks.
Done!

Wat stoer van Carrie-Ann Moss!

LadyS, ik wil het al een tijdje vragen, maar vergeet het steeds. Hoe is het nu met Ambers bovenkaakje?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_24900297
Ik zag gisteren bij Noa een soort uitslag op haar hoofdje en nek, dat was net nadat ik naar buiten geweest én daarna haar in bad had gedaan. Een soort rode bultjes, heel raar. Daarbij heeft ze ook nog berg, maar daar durf ik even niets mee te doen zolang ze uitslag heeft.
Ik belde de dokter er maar even voor, om te vragen of dat vaker voorkomt. De assistente vroeg het even en zei dat als het vandaag nog niet over was, ik maar even 'langs moest komen'.
Wist ik veel dat ik 's ochtends vroeg moest bellen voor een afspraak!
Ik belde dus net (om elf uur ongeveer) om te vragen of het vandaag kon, was de assistente heel erg kribbig 'je had toch om 8 uur moeten bellen', Noa stond nog niet in de computer 'heb je dat nou nog niet doorgegeven bij de verzekering' (ja, wel honderd keer!) én toen ik vroeg of het iets later kon 'ik heb nou al een uitzondering voor je gemaakt, nee dat kan niet'.
Toen zei ik: nou, dan maar niet he...als het zo moet...
Toen zei ze: dat kan niet, want het gaat om je kind.

ben gelijk down
pi_24900410
ik ben normaal geen ouderforumbezoeker, maar suzanna, het is heel normaal hoor dat kleine babies uitslag hebben, meestal rode kleine bultjes op gezichtje, ik weet niet hoe oud ze is maar meestal tussen eerste en tweede maand of zo. Is normaal en gaat vanzelf weg
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  donderdag 3 februari 2005 @ 12:55:12 #38
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_24900528
dutch. het kaakje is nog steeds hetzelfde. ik denk ook niet dat dat gaat veranderen.
Dus het is afwachten hoe het er straks uitziet (met de tanden enzo)

Suzanna, volgens mij zijn alle huisartsasistentes zo vreselijk kribbig en chagrijnig enzo. Ligt niet aan jou, maar aan de assistente
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_24900552
Suzanna, heeft de verzekering haar nog niet verzekerd? Oei, succes, hebben wij ook gehad. Het is afgelopen maandag ein-de-lijk geregeld en we hadden wel ziekenhuisrekeningen. Alles kopieren en blijven insturen, blijven bellen, enz. Ze moeten een bewijs hebben dat je haar binnen 60 dagen na haar geboorte hebt aangemeld. Desnoods aangetekend opsturen, dan heb je ook een bewijs dat het is aangekomen.
Heeft Noa nog niet eerder bultjes gehad? Meestal is dat als ze 4-6 weken oud zijn.

Phluphy, hoe gaat 't nu eigenlijk?
pi_24900763
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 12:55 schreef LadyS het volgende:
dutch. het kaakje is nog steeds hetzelfde. ik denk ook niet dat dat gaat veranderen.
Dus het is afwachten hoe het er straks uitziet (met de tanden enzo)
Ik geloof dat ik het je ook al eens had gevraagd in de mail, zal wel nooit zijn aangekomen (ik en computers gaan niet altijd samen), maar wat heeft Amber dan precies? Als je het niet zo wilt vertellen mag je me ook altijd mailen.
pi_24901148
Kent iemand hier het kraamzorgbureau van Elly de Graaf, wat zijn jullie ervaringen hiermee??

2 jaar geleden kreeg ik 2 kraamverzorgsters van zorgmaat, maar omdat ik ben verzekerd bij Unive, en zij hun contract nit hebben verlengd met deze organisatie kwam ik bij Elly de Graaf terecht... Was eigenlijk wel benieuwd naar ervaringen.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_24901261
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 12:49 schreef petitlapin het volgende:
ik ben normaal geen ouderforumbezoeker, maar suzanna, het is heel normaal hoor dat kleine babies uitslag hebben, meestal rode kleine bultjes op gezichtje, ik weet niet hoe oud ze is maar meestal tussen eerste en tweede maand of zo. Is normaal en gaat vanzelf weg
Je bedoeltmwaarschijnlijk puistjes. Die krijgen ze door de hormonen die ze van de moeder hebben gekregen tijdens de bevalling. Gaat idd gewoon vanzelf weer weg
Bij Noah wordt het nu eindelijk minder. Zag er soms echt niet uit
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_24901279
Tex, geef je bv?
Na een week of 6 gaat de ontlasting dan veranderen, van 2-3 spuitluiers op een dag kunnen ze dan overgaan op 1 a 2 in de week, met de nodige scheetjes en krampjes. Als ze dan wekelijkse poepje hebben is dat ook echt een opluchting, misschien zit hij nu in die ovegang.
Ik weet trouwens niet hoe het zit met flesvoeding hoor.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_24901393
ik heb in het begin geprobeerd borstvoeding te geven, maar dat wilde niet lukken. Na ruim een week ben ik er dus mee gestopt. Toen heeft ie ook even last van zn darmpjes en ontlasting gehad vanwege de overgang van bv naar fv. Maar dat is alweer een aantal weken geleden dus, en alles leek weer normaal.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 3 februari 2005 @ 13:40:56 #45
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24901459
Hmmm vandaar het woord hangtiet

Tegenwoordig maakt Zoë er hier een zooitje van . Ze wil niet meer inslapen alleen op de arm maar ik ben der belazerd en trap er niet in wat dus grote drifterige krijspartijen oplevert erg gezellig dus hier tegen achten maar het zal wel een fase zijn

Hoe is het met alle kleintjes
  donderdag 3 februari 2005 @ 14:56:57 #46
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24903039
Nou deze arts hoorde geen ruisje bij d'r hart maar bij d'r longen. Hoe kan iemand zich daar dan in vergissen? Hij denkt dat het gewoon slijm is maar verder niks ergs. Gewoon veel slijm, heeft ze van het begin gehad. Je voelt d'r ook ademen op d'r ruggetje en ze schraapt vaak d'r keel. Vervelend voor haar, hoewel ze er geen last van heeft volgens mij. Ze heeft dat al sinds het begin maar als ze buiten is geweest of lekker in de douche of in bad is het al een stuk minder. Nu ze kan zitten ook wat minder dus niks aan de hand.
Toch heb ik zelf ergens anders heen gebeld voor een second opinion, ik weet het niet zo goed allemaal, welke mening ik nou moet geloven. Dus gewoon voor de zekerheid nog maar iemand laten kijken.

Tex, heb je die flesjes van Avent? Jolie had steeds heel erg last als ze daaruit dronk. Toen ik een Difraxfles ben gaan gebruiken met een knik erin en een ander, dunner speentje waren de krampjes zo goed als weg. Ook dronk ze rustiger en beter. Misschien het proberen waard?
  donderdag 3 februari 2005 @ 15:08:35 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24903230
Slim LB, beter nog een second opinion en echt helemaal zeker weten!
Anders ga je je toch weer af zitten vragen of er niet toch...

Wel vreemd hoor, dat het ineens zoiets heel anders blijkt te zijn...
  donderdag 3 februari 2005 @ 15:10:26 #48
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_24903263
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 13:09 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik het je ook al eens had gevraagd in de mail, zal wel nooit zijn aangekomen (ik en computers gaan niet altijd samen), maar wat heeft Amber dan precies? Als je het niet zo wilt vertellen mag je me ook altijd mailen.

ik kan me geen mailtje herinneren

Ik kan het niet goed uitleggen wat ze heeft dus ik doe even twee fotootjes:

dit zijn geen recente foto's, maar het ziet er nu nog ongeveer hetzelfde uit.

Het is dus niks ernstigs. De bovenkaak is gewoon goed gesloten (zowel volgens huisarts en tandarts), dus ik wacht wel af wat haar tandjes doen.
Het waren geen problemen die niet door een orthodontist opgelost konden worden volgens de huisarts.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  donderdag 3 februari 2005 @ 15:13:41 #49
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24903334
Tja die ander was de arts op het cb. Misschien gewoon niet zo'n goede arts? Ik weet het niet.
In het begin werd er wel een ruisje bij d´r hart gehoord en hij vond dat het ruisje veranderd was.
Als het een ruisje is van slijm van verkoudheid dan klinkt dat wel anders ja Neem ik dan tenminste aan.
  donderdag 3 februari 2005 @ 15:26:24 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24903531
He, dat zit er idd wat vreemd uit LadyS, maar goed, als de kaak verder gesloten is. Idd afwachten wat er gaat gebeuren als ze tandjes krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')