Jupquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:12 schreef LuQas het volgende:
[..]
is zij niet dat enorm geile meisje uit Kill Bill?
Nee toch? Zij zit toch in die japanse film waarin ze een soort stil meisje is waar allemaal mensen om haar heen ineens doodgaan enzo? Nu ben ik in de warquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:12 schreef LuQas het volgende:
[..]
is zij niet dat enorm geile meisje uit Kill Bill?
Ah de nieuwe. Ik ken 't nog steeds nietquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben wat gaan drinken met robbert.
ik weet wel dat dat cafe recht tegenover een voormalig stoommachinefabriek zat
ownee
twas het spijkerke geloof ik.
was wel gezellig, het lach wel redelijk uit het centrumquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:14 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ah de nieuwe. Ik ken 't nog steeds niet. Zal wel iets zijn waar ik nooit kom
lach (de ~ (m.))quote:
Jah volgens mij ook. Kan niet herinneren dat ik het ooit heb gezien.quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
was wel gezellig, het lach wel redelijk uit het centrum.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
lach (de ~ (m.))
1 uiting van vrolijkheid waarbij de mondhoeken worden opgetrokken en dikwijls met voortbrenging van geluid
Ik ook aleen voor de fitness. Ik kom zelfs niet meer zo vaak in de winkels. Veels te gevaarlijkquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:20 schreef Jerruh het volgende:
ik kom dan normaal ook nooit in wolluk.
hehe dit was de eerste echte keer da ik in wolluk wasquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:22 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik ook aleen voor de fitness. Ik kom zelfs niet meer zo vaak in de winkels. Veels te gevaarlijk![]()
Troost je. ik ben ook nooit in Made geweestquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe dit was de eerste echte keer da ik in wolluk was.
Heeft de eerste zin iets met de 2e te maken?quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:40 schreef Jerruh het volgende:
|SAJ, vriend!
maar goed dat ik geen bezoek krijg vanavond, ik heb last vn maagactiviteiten.
Vlarpos!quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:43 schreef Vlarp het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGHHHH!!!!!!
*growl*
Nu ze allemaal de baard in hun keeltjes hebben is het best te pruimen jaquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:46 schreef LuQas het volgende:
Eigenlijk, mensen homos, is Taylor Hanson de mooiste, de allermooiste jongen ter wereld
[afbeelding]
Check:
- lange blonde haren
- rode blosjes op wangen
- enorm mooi kontje
![]()
nee hoorquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heeft de eerste zin iets met de 2e te maken?
NEE!quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:51 schreef Camoth het volgende:
Hij word vader binnenkort toch?
Niet alle dronken brabo's zijn famillie van CB.quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:58 schreef Vlarp het volgende:
Ohw!! Ik had vandaag volgens mij familie van Cyb aan de telefoon op m'n werk
Ohw..quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet alle dronken brabo's zijn famillie van CB.
Achternaam en woonplaats...quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, maar vertel, waarom dacht je dat?
Present.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet alle dronken brabo's zijn famillie van CB.
B.......N te V...... ?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Achternaam en woonplaats...![]()
Kon me iets herinneren van de naam van z'n website bij z'n provider
quote:Taylor Hanson is in juni 2002 getrouwd met Natalie en zij hebben op 3 oktober 2002 een zoontje gekregen. Ook steken de jongens hun liefde voor De Here Jezus niet onder stoelen of banken: Elke zondag zitten ze dan ook trouw in de kerk.
My god, openlijk bisexueel ook nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |