En je dacht dat ik het tegen jou had, want...?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Omdat ik een nieuwe notebook moet hebben en persoonlijk advies moet hebben.
Maar je bent wel verdacht neutraal.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb iets minder heuvels.... en ik jodel niet.
Als ik dan ook een zwitserse bankrekening mag hebben met toebehoren dan teken ik d'r voorquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar je bent wel verdacht neutraal.
Je denkt dat ik daarop antwoord, want...?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En je dacht dat ik het tegen jou had, want...?
daarom/daarop , potátoes/potàtoes...hoe dna ook, dat was 2xquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je denkt dat ik daarop antwoord, want...?
Denk je nou echt dat ik op een rethorische vraag ga antwoorden?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je denkt dat ik daarop antwoord, want...?
Dat liep er altijd alquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Loopt daar inmiddels al iets neukbaars rond?
True.quote:
Goed plan, straks lul je ons allemaal een depressie in.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:02 schreef Cybart het volgende:
wat een kutdag....
en daar laten we het maar even bij vandaag
Cybquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:02 schreef Cybart het volgende:
wat een kutdag....
en daar laten we het maar even bij vandaag
Kun je er een paar uitlenen?quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat liep er altijd al
Gemiddelde leeftijd (inclusief parttimers): 21, bijna alleen maar jongens
Ze zijn van mij!! MIJ!! !MIJ!!quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je er een paar uitlenen?
Ik heb nog wel een lekker barjongetje voor je.quote:
Kost'a?quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een lekker barjongetje voor je. :y)
mogelijk?quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kost'a?
Btw.. je mag de lelijke jongens wel hebben.. hebben we er teveel vanZijn maar een paar erg knappe, lieve, mogelijk homosexuele jongens
3 tijdelijke contracten is wettelijk ook het maximum.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:09 schreef Andyvie het volgende:
Een vast contract.....hoe fijn zou dat wel niet zijn. Gelukkig hebben ze op mijn werk als regel dat er geen vaste mensen meer worden aangenomen en dat tijdelijke krachten na 3 contracten eruit worden gegooid
Ze blijven thuis dit jaar.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:10 schreef Ryan_R het volgende:
Goeie avond allemaal.
Op het werk was weer geen zak te doen. Zou toch denken dat mensen drank inslaan voor de carnaval
Hmmz.. moeilijk kiezen tussen die 2quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga nooit meer van biermerk switchen. De hele tapinstallatie van Grolsch moest eruit en die van Brand erin. Wat een bende geeft dat zeg. 2 dagen omzet mis gelopen.
Extreem naar mij staren (ik ben de enige van 140 mensen die openlijk homo is), loopjes, uitstraling, enz enz.. de standaard symptonenquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
mogelijk?
Wat zijn de symptomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |