Tot zover jouw niveau, en nu weggaan, ksst!quote:
De R@b-fans bewijzen even dat zij behalve kwijlen op een toetsenbord ook kunnen spammen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:51 schreef Zwansen het volgende:
Valt hier wat te beleven?
Niet meer hetze dan de nieuwsposts van R@b, dus zie het als reflectie.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:51 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Een intrieste hetze-topic.
Ik heb niets tegen R@b, maar tegen zijn uitwassen (lees: uitwerpselen).quote:
Goed probeer ik.quote:
Dit is ONZINquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:59 schreef demediadoodt het volgende:
Wel cynisch dat dezelfde 'het-is-censuur-als-R@b-niet-zijn-stemmingmakerij-op-de-FP-mag-posten-huillies' dit topic als vorm van censuur volspammen [afbeelding]
Dat heb jij heel goed gelezen.quote:
Oh, je doet dus vrolijk mee?quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:05 schreef Dirkh het volgende:
Zo, en kunnen we nu weer gewoon domme uitspraken plaatsen in plaats van dit geouwehoer?
Als je ergens problemen mee hebt, dan kom je maar in het feedback topic. Als je het nodig vind om topics om zeep te helpen, zit je hier toch echt verkeerd.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:06 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Oh, je doet dus vrolijk mee?
Moet je tegen demediadoodt klereleier zeggen,die verpruts ONZINquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je ergens problemen mee hebt, dan kom je maar in het feedback topic. Als je het nodig vind om topics om zeep te helpen, zit je hier toch echt verkeerd.
Omdat zijn andere accounts, knowall & henkdevries, geband zijn denk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:02 schreef HTT-Thalan het volgende:
Maarre, TS, wanneer krijgen we nu antwoord op de vraag:
"Waarom heb je niet het lef om dit onder je eigen account te doen" ?
Dat doe ik goed he, in m'n eentje, met slechts 1 topic.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:11 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Moet je tegen demediadoodt klereleier zeggen,die verpruts ONZIN![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |