abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 februari 2005 @ 00:07:14 #41
63163 Apehaar
FOK! HoofdAap
pi_24874466
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:02 schreef LostFormat het volgende:
Kijk, ik irriteer me er ook aan maar ik kijk gewoon niet meer op de FP. Probleem opgelost. Ik vind dit echt vrij overdreven zieligdoenerij. En erg zwak dat hij het onder een kloon doet.
Ik neuk nooit onder een kloon. Ik ben altijd boven.

WIHIIHIHIIHIHIHIIHIHIHIIHIHIII
Tester
  woensdag 2 februari 2005 @ 00:09:52 #42
113380 demediadoodt
Neen, het is geen taalfout.
pi_24874526
quote:
Waarom begin je geen eigen nieuwssite en forum met gelijkgestemden??? Kun je fijn links onder elkaar babbelen. Gezellie

Overigens zag ik gisteren rechtse rakkers hallelujah berichten plaatsen over Marokkanen die ''smerig links krakerstuig'' een woning hadden uitgerost.

Buurtbewoners met krakers op de vuist
Er staat GEEN spelfout in mijn gebruikersnaam, het was een bewuste keuze, en ik sta er nog steeds volledig achter enzo.
R@b: "Ik voel me inderdaad superieur aan het volk wat uit de riolen van Allah omhoogborrelt"
pi_24874531
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 23:50 schreef Apehaar het volgende:
In 1572 had je echt kostelijke chicks!
Allemaal botergeil, geen soa's en na de daad spring je op je paard en gaat weer verder..

Kostelijk inderdaad.
  woensdag 2 februari 2005 @ 00:10:53 #44
63163 Apehaar
FOK! HoofdAap
pi_24874559
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:09 schreef Eightball het volgende:

[..]

Allemaal botergeil, geen soa's en na de daad spring je op je paard en gaat weer verder..

Kostelijk inderdaad.
Kippe en schapenneuken is idd kostelijk....
Tester
  woensdag 2 februari 2005 @ 00:13:49 #45
113380 demediadoodt
pi_24874629
quote:
Hallo Islam-lover.

De meeste hebben een hekel aan fundamentalistische/radicale moslims. Degene die hier inderdaad de sharia willen invoeren, die ons lager van varkens en honden beschouwen en die iedere vrouw in een tent willen hijsen.

Dat de Bijbel ook niet altijd even koosjer is doet niet ter zake. Christenen hebben aangetoond democratische staten te kunnen oprichten. Een vreedzame islamitische democratie die de mensenrechten eerbiedigt, is tot nu toe een utopie.

Vriendelijke groet.
Er staat GEEN spelfout in mijn gebruikersnaam, het was een bewuste keuze, en ik sta er nog steeds volledig achter enzo.
R@b: "Ik voel me inderdaad superieur aan het volk wat uit de riolen van Allah omhoogborrelt"
pi_24874630
Geitenneuken ook, heb ik van bepaalde mensen gehoord
  woensdag 2 februari 2005 @ 00:16:22 #47
113380 demediadoodt
pi_24874702
quote:
Tja, terwijl je toch mag verwachten dat iemand die serieus met zijn geloof bezig is, zelfs complete scholen daarvoor sticht, met zijn tengels van het geld afblijft dat bedoeld is voor de de opleiding van jonge mensjes tot ware islamieten.

Waaruit maar weer blijkt dat jezelf gelovig noemen geen enkele garantie is dat je met een beter mens te maken hebt. Maar goed, dat wisten de intelligentere onder ons al een tijdje. Bin Laden, pedofiele priesters, frauderende moslimschoolhoofden, noem maar op.......
  woensdag 2 februari 2005 @ 00:16:53 #48
113380 demediadoodt
pi_24874714
En nu heb ik geen zin meer, ik bedoel ik blijf niet aan de gang
pi_24874718
He lachen, allemaal mensen die ik echt nog nooit op het forum heb gezien. En ook nog een mening! Ik ben weg hier.
Henderson put forth the argument that "global warming, earthquakes, hurricanes, and other natural disasters are a direct effect of the shrinking numbers of pirates since the 1800s.
  woensdag 2 februari 2005 @ 00:20:33 #50
113380 demediadoodt
pi_24874805
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:17 schreef Sauruzin het volgende:
He lachen, allemaal mensen die ik echt nog nooit op het forum heb gezien. En ook nog een mening! Ik ben weg hier.
Je moet eens op de FP kijken, daar kan je pas lachen!
pi_24875074
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:17 schreef Sauruzin het volgende:
En jij bent wie?
pi_24875230
als die kankerdebiel van een R@b gewoon zijn bek houd hij weet niet eens waar hij het overheeft volgens heeft hij een IQ wat nog lager is dan dat van Kelly hij kan het ook niet onderbouwen behalve dan Marokanen moeten eruit. Hij submit ook alleen maar nieuwtjes over Marokanen en altijd negatief als je iets submit van iemand die is doodgeslagen en het is niet door een Marokaan gedaan dan wordt het niet geplaatst. Als je iets submit van een Marokaan die een papiertje op straat gooit wordt het wel geplaatst! Alleen omdat die achterlijke r@b met zijn gedachten denk dat hij meer is dan de allochtone medemens! Het is ook helemaal niet raar dat er zoveel misdrijven worden gepleegd door allochtonen want in de grote steden wonen meer dan 50% allochtonen! echt waar ik poep op die achterlijke kanker r@b

zo dat lucht op
zwarte scheids bananen op het veld, bij een duitse scheids gooi je toch ook geen fietsen?
  woensdag 2 februari 2005 @ 00:42:22 #53
113380 demediadoodt
pi_24875267
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:40 schreef tommy4487 het volgende:
zo dat lucht op
Het lucht zelfs op om die test te lezen
pi_24875323
quote:
als die kankerdebiel van een R@b gewoon zijn bek houd hij weet niet eens waar hij het overheeft volgens heeft hij een IQ wat nog lager is dan dat van Kelly hij kan het ook niet onderbouwen behalve dan Marokanen moeten eruit. Hij submit ook alleen maar nieuwtjes over Marokanen en altijd negatief als je iets submit van iemand die is doodgeslagen en het is niet door een Marokaan gedaan dan wordt het niet geplaatst. Als je iets submit van een Marokaan die een papiertje op straat gooit wordt het wel geplaatst! Alleen omdat die achterlijke r@b met zijn gedachten denk dat hij meer is dan de allochtone medemens! Het is ook helemaal niet raar dat er zoveel misdrijven worden gepleegd door allochtonen want in de grote steden wonen meer dan 50% allochtonen! echt waar ik poep op die achterlijke kanker r@b

zo dat lucht op
Gebruik eens wat lees tekens en de enter toets
pi_24875349
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:45 schreef Absinth het volgende:

[..]

ja toen ik net terug las dacht ik dat ook heb ik nou geen zin meer in
het is voor mij eigenlijk ook niet goed om op dit persoon te reageren wind ik me veel te veel over op over dit achterlijke volk
zwarte scheids bananen op het veld, bij een duitse scheids gooi je toch ook geen fietsen?
  woensdag 2 februari 2005 @ 00:47:27 #56
113380 demediadoodt
pi_24875361
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:45 schreef Absinth het volgende:

[..]

Ik vat het wel even voor je samen: Hij is geen fan van R@b.
pi_24875402
Topic lijkt me leuker in de vorm van:
quote:
Post hier R@b's adres.
en vervolgens een poll, waarbij meerdere optie's aanstreepbaar zijn.

- R@b wordt gemarteld
- R@b raakt ernstig verlamd
- R@b's familie kan hem niet meer herkennen.

etc.
pi_24875477
quote:

zo dat lucht op
Als je iemand 'basht' moet je dat natuurlijk wel goed doen. Nu laat je all1 maar zien hoe on8ig je staat tegenover R@b.

Mijn advies: doe het in stijl.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_24875492
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:49 schreef Youssef het volgende:
Topic lijkt me leuker in de vorm van:
[..]

en vervolgens een poll, waarbij meerdere optie's aanstreepbaar zijn.

- R@b wordt gemarteld
- R@b raakt ernstig verlamd
- R@b's familie kan hem niet meer herkennen.

etc.
jij bent ook niet echt de slimste he ga vooral ff zijn vooroordelen bevestigen echt zeer slim

UUL!!!!!
pi_24875524
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:49 schreef Youssef het volgende:
- R@b wordt gemarteld
Hey!

Da's toch jullie ding?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')