abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24875074
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:17 schreef Sauruzin het volgende:
He lachen, allemaal mensen die ik echt nog nooit op het forum heb gezien. En ook nog een mening! Ik ben weg hier.
En jij bent wie?
pi_24875230
als die kankerdebiel van een R@b gewoon zijn bek houd hij weet niet eens waar hij het overheeft volgens heeft hij een IQ wat nog lager is dan dat van Kelly hij kan het ook niet onderbouwen behalve dan Marokanen moeten eruit. Hij submit ook alleen maar nieuwtjes over Marokanen en altijd negatief als je iets submit van iemand die is doodgeslagen en het is niet door een Marokaan gedaan dan wordt het niet geplaatst. Als je iets submit van een Marokaan die een papiertje op straat gooit wordt het wel geplaatst! Alleen omdat die achterlijke r@b met zijn gedachten denk dat hij meer is dan de allochtone medemens! Het is ook helemaal niet raar dat er zoveel misdrijven worden gepleegd door allochtonen want in de grote steden wonen meer dan 50% allochtonen! echt waar ik poep op die achterlijke kanker r@b

zo dat lucht op
zwarte scheids bananen op het veld, bij een duitse scheids gooi je toch ook geen fietsen?
  woensdag 2 februari 2005 @ 00:42:22 #53
113380 demediadoodt
Neen, het is geen taalfout.
pi_24875267
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:40 schreef tommy4487 het volgende:
zo dat lucht op
Het lucht zelfs op om die test te lezen
Er staat GEEN spelfout in mijn gebruikersnaam, het was een bewuste keuze, en ik sta er nog steeds volledig achter enzo.
R@b: "Ik voel me inderdaad superieur aan het volk wat uit de riolen van Allah omhoogborrelt"
pi_24875323
quote:
als die kankerdebiel van een R@b gewoon zijn bek houd hij weet niet eens waar hij het overheeft volgens heeft hij een IQ wat nog lager is dan dat van Kelly hij kan het ook niet onderbouwen behalve dan Marokanen moeten eruit. Hij submit ook alleen maar nieuwtjes over Marokanen en altijd negatief als je iets submit van iemand die is doodgeslagen en het is niet door een Marokaan gedaan dan wordt het niet geplaatst. Als je iets submit van een Marokaan die een papiertje op straat gooit wordt het wel geplaatst! Alleen omdat die achterlijke r@b met zijn gedachten denk dat hij meer is dan de allochtone medemens! Het is ook helemaal niet raar dat er zoveel misdrijven worden gepleegd door allochtonen want in de grote steden wonen meer dan 50% allochtonen! echt waar ik poep op die achterlijke kanker r@b

zo dat lucht op
Gebruik eens wat lees tekens en de enter toets
pi_24875349
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:45 schreef Absinth het volgende:

[..]

ja toen ik net terug las dacht ik dat ook heb ik nou geen zin meer in
het is voor mij eigenlijk ook niet goed om op dit persoon te reageren wind ik me veel te veel over op over dit achterlijke volk
zwarte scheids bananen op het veld, bij een duitse scheids gooi je toch ook geen fietsen?
  woensdag 2 februari 2005 @ 00:47:27 #56
113380 demediadoodt
pi_24875361
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:45 schreef Absinth het volgende:

[..]

Ik vat het wel even voor je samen: Hij is geen fan van R@b.
Er staat GEEN spelfout in mijn gebruikersnaam, het was een bewuste keuze, en ik sta er nog steeds volledig achter enzo.
R@b: "Ik voel me inderdaad superieur aan het volk wat uit de riolen van Allah omhoogborrelt"
pi_24875402
Topic lijkt me leuker in de vorm van:
quote:
Post hier R@b's adres.
en vervolgens een poll, waarbij meerdere optie's aanstreepbaar zijn.

- R@b wordt gemarteld
- R@b raakt ernstig verlamd
- R@b's familie kan hem niet meer herkennen.

etc.
pi_24875477
quote:

zo dat lucht op
Als je iemand 'basht' moet je dat natuurlijk wel goed doen. Nu laat je all1 maar zien hoe on8ig je staat tegenover R@b.

Mijn advies: doe het in stijl.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_24875492
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:49 schreef Youssef het volgende:
Topic lijkt me leuker in de vorm van:
[..]

en vervolgens een poll, waarbij meerdere optie's aanstreepbaar zijn.

- R@b wordt gemarteld
- R@b raakt ernstig verlamd
- R@b's familie kan hem niet meer herkennen.

etc.
jij bent ook niet echt de slimste he ga vooral ff zijn vooroordelen bevestigen echt zeer slim

UUL!!!!!
pi_24875524
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:49 schreef Youssef het volgende:
- R@b wordt gemarteld
Hey!

Da's toch jullie ding?
  woensdag 2 februari 2005 @ 00:56:23 #61
113380 demediadoodt
pi_24875535
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:53 schreef R_ON het volgende:

[..]

Als je iemand 'basht' moet je dat natuurlijk wel goed doen. Nu laat je all1 maar zien hoe on8ig je staat tegenover R@b.

Mijn advies: doe het in stijl.
Hij past zijn post juist aan aan het onderwerp; R@b. Elke vorm van stijl is dus overbodig.
  woensdag 2 februari 2005 @ 00:56:59 #62
113380 demediadoodt
pi_24875549
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:54 schreef tommy4487 het volgende:

[..]

jij bent ook niet echt de slimste he ga vooral ff zijn vooroordelen bevestigen echt zeer slim

UUL!!!!!
Let wel dat dit topic in ONZ staat, en dat je Youssef sowieso al niet al te serieus moet nemen
pi_24875580
R@b is gewoon een domme rasict bij deze daag ik hem uit voor een eerlijk en fatsoenlijk debat! zonder gebash waarbij we inhoudelijk de zaak zullen bespreken!

en dit meen ik serieus ik wil welleens met deze gozer van gedachte wisselen!
pi_24875584
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:56 schreef demediadoodt het volgende:

[..]

Hij past zijn post juist aan aan het onderwerp; R@b. Elke vorm van stijl is dus overbodig.
Het is de media DODEN, niet de media doodt.
Maybe
pi_24875604
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:54 schreef tommy4487 het volgende:

[..]

UUL!!!!!
Kijkt naar boven.

Oh, Fok!
pi_24875610
Hoe kan je serieus van gedachte wisselen als je zojuist zo'n kansloze post doet Tommy4487

Gelukkig is het mode woord racist ook gevallen. Wie is er tegenwoordig geen racist
  woensdag 2 februari 2005 @ 01:00:47 #67
113380 demediadoodt
pi_24875618
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:58 schreef R_ON het volgende:

[..]

Het is de media DODEN, niet de media doodt.
quote:
Er staat GEEN spelfout in mijn gebruikersnaam, het was een bewuste keuze, en ik sta er nog steeds volledig achter enzo. De media is geen meervoud meer!
Of hap ik nu?
pi_24875634
Depresident?
pi_24875645
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 01:00 schreef demediadoodt het volgende:

[..]

[..]

Of hap ik nu?
Aaaaaj, je hebt me door. Wel iets te weinig ja, naar m'n zin. Ik hoopte iets van: "leer L-E-Z-E-N!!!!! achterlijke mongool"
Maybe
  woensdag 2 februari 2005 @ 01:02:44 #70
113380 demediadoodt
pi_24875650
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:58 schreef tommy4487 het volgende:
R@b is gewoon een domme rasict bij deze daag ik hem uit voor een eerlijk en fatsoenlijk debat! zonder gebash waarbij we inhoudelijk de zaak zullen bespreken!

en dit meen ik serieus ik wil welleens met deze gozer van gedachte wisselen!
R@b: "Ja maar als veel mensen het willen lezen dan is het toch nieuws"
Persoon X: "Ja maar dan kan je alles posten wat je wilt"
Persoon X: "Veel mensen van de FP willen elk bericht lezen waar een Marokkaan een scheet laat"
Persoon X: "Waarin verschilt de FP dan met bijvoorbeeld Stormfront?"

pi_24875677
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 01:02 schreef demediadoodt het volgende:

[..]

Persoon X: "Ja maar dan kan je alles posten wat je wilt"
Persoon X: "Veel mensen van de FP willen elk bericht lezen waar een Marokkaan een scheet laat"
Persoon X: "Waarin verschilt de FP dan met bijvoorbeeld Stormfront?"

dat is niet het enige waar ik het met hem over wil hebben
ik wil het ook welleens met hem over zijn opvattingen m.b.t. allochtonen hebben ik daag hem bij deze officieel uit voor een debat!
pi_24875697
Heb ik voorgaande 16 delen gemist.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 2 februari 2005 @ 01:05:56 #73
113380 demediadoodt
pi_24875701
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 01:04 schreef tommy4487 het volgende:

[..]

dat is niet het enige waar ik het met hem over wil hebben
ik wil het ook welleens met hem over zijn opvattingen m.b.t. allochtonen hebben ik daag hem bij deze officieel uit voor een debat!
En ik vergezel jou wel om je zinnen leesbaar te maken.
En nu moet R@b nog iemand hebben die voor hem argumenten kan bedenken
pi_24875740
ik ga nu slapen mocht een van jullie hem morgen spreken zeg dat hij mij even mailt zodat ik hem kan uitdagen voor een debat!
dat debat zal als het aan mij ligt publiekelijk worden gehouden in een fok!topic!

trusten
pi_24875746

woensdag 2 februari 2005 @ 01:10:47 #76
113380 demediadoodt
pi_24875758
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 01:01 schreef NightH4wk het volgende:
Depresident?
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 01:09 schreef NightH4wk het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Alleen de insinuering is al schandalig!
DP post tegenwoordig onder deze kloon: DepriGirl
pi_24875909
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 01:10 schreef demediadoodt het volgende:

[..]

[..]

Alleen de insinuering is al schandalig! [afbeelding]
DP post tegenwoordig onder deze kloon: DepriGirl
Die pic was alleen aan hem bedoelt.
pi_24875934
Maar je stelt je wel net zo aan.
  woensdag 2 februari 2005 @ 01:25:06 #79
113380 demediadoodt
pi_24875938
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 01:23 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Die pic was alleen aan hem bedoelt. [afbeelding]
Dan stuur je hem toch een mail?
Of beter meteen een stuk of 10000
  woensdag 2 februari 2005 @ 01:25:42 #80
113380 demediadoodt
pi_24875945
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 01:24 schreef NightH4wk het volgende:
Maar je stelt je wel net zo aan. [afbeelding]
Ik heb een doel, waarnaar ik streef.
pi_24876106
Onthul jezelf, gij kloon. Er staat trouwens een taalfout in je naam.
pi_24877603
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 01:05 schreef ondeugend het volgende:
Heb ik voorgaande 16 delen gemist.
Ja .het kloontje doet de laatste dagen niet anders.

Hij wil zo graag bepalen hoe de FP eruit moet zien.

Daarom ben ik ook voor een andere wijze die niet meer 'gemod' vereist.
Het toevoegen van een goede (dus niet zoals R@b het deed, maar iets 'diepere') stelling zorgt echt niet voor meer werk voor de moderators, hooguit voor iets meer 'denkwerk' bij de nieuwsposters.

Om dan toch nog op de FP-moderators in te gaan (off-topic weliswaar); het zou geen slecht idee zijn om een paar nieuwe FP-moderators aan te stellen (en dan bij voorkeur minstens 1 'linkse' moderator voor het 'evenwicht', maar dat is een persoonlijk voorkeur).
Er wordt nu al onvoldoende gemod, en ongetwijfeld komt dat door het tekort aan moderators, ik zou althans geen andere reden kunnen bedenken.

En als je stelt dat de FP 'populairder' is dan het forum dan kijk je blijkbaar alleen naar de kwantiteit, kwalitatief is het forum echter stukken beter.

LET OP voor al linkse mod.

Kloontje

Rob is er ook voor ons dus OKE
pi_24877611
demediadoodt is slechts een trieste kneus die een kloon nodig heeft om zijn mening te verkondigen.
pi_24877621
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 07:54 schreef ikkemem het volgende:

[..]

Ja .het kloontje doet de laatste dagen niet anders.

demediadoodt - zaterdag 29 januari 2005 @ 14:27
De gemiddelde Nederlander is ook dom vergeleken met een slimmere Nederlander!

Hij wil zo graag bepalen hoe de FP eruit moet zien.

demediadoodt - woensdag 2 februari 2005 @ 00:36

Ik ben bereid om een nekschot te ontvangen, maar alleen als R@b direct voor (of achter of naast, afhankelijk van waar het schot komt) mij staat.

ROB OKE

[ Bericht 28% gewijzigd door ikkemem op 02-02-2005 11:10:58 ]
  woensdag 2 februari 2005 @ 16:33:59 #85
113380 demediadoodt
pi_24884952
Mijn stalker heeft dit topic ook weer gevonden
pi_24885022
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 16:33 schreef demediadoodt het volgende:
Mijn stalker heeft dit topic ook weer gevonden
Is dat domme wijf ikkenem die zonder mahram post je stalker?

Damn, jij hebt het zwaar..
  woensdag 2 februari 2005 @ 16:46:09 #87
100461 PapaFokker
Fokker aller Fokkers
pi_24885077
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 16:40 schreef Youssef het volgende:

[..]

Is dat domme wijf ikkenem die zonder mahram post je stalker?

Damn, jij hebt het zwaar..
Vroeger he; toen er nog geen moslims op ONZ waren, toen hadden we nooit ruzie hier!

"Don't fok with PapaFokker"
Voorheen bekend als RondFokker
Fotoboek
pi_24885769
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:31 schreef Absinth het volgende:

[..]

En jij bent wie?
Sauruzin, jawel, dat kun je namelijk aan mijn nick zien naast mijn post. Vrij lang al op het forum maar reageer meestal niet in dit soort topics n00b
Henderson put forth the argument that "global warming, earthquakes, hurricanes, and other natural disasters are a direct effect of the shrinking numbers of pirates since the 1800s.
pi_24885837
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:35 schreef Sauruzin het volgende:

[..]

Sauruzin, jawel, dat kun je namelijk aan mijn nick zien naast mijn post. Vrij lang al op het forum maar reageer meestal niet in dit soort topics n00b
Verstandig.
  woensdag 2 februari 2005 @ 17:40:32 #90
113380 demediadoodt
pi_24885870
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:38 schreef ikkemem het volgende:

[..]

Verstandig.
Zou jij een voorbeeld aan moeten nemen.
  woensdag 2 februari 2005 @ 17:46:49 #91
41008 bramiozo2002
hup B.U.V.O.V.V. !!!
pi_24885985
quote:

zo dat lucht op
Voor iemand die als debiel wordt aangekondigd maakt hij wonderlijk effectief de tongen los bij intellectueel gewaande mensen die op hun beurt vreemd genoeg niet verder komen dan retorische modder en loze kreten.

Denk je nou écht dat je niet uit je nek lult of geef je jezelf genoeg krediet om de bovenstaande met angstzweetdruppels bevlekte uitingen van paranoia als stellingen te poneren in een serieus topic ?

Is r@b niet gewoon het vehikel waarmee jullie je frustratie op de media kunnen botvieren ?

Ik zal de Islam niet gebruiken als een bolletje warm deeg dat zo gekneed wordt zodat het past in een Westerse oven

Ah, de gelegenheidsfundamentalist, zo één die nog op de middelbare school zit. Wanneer denk je een gevaar voor de staatsveiligheid te zijn, m.a.w. wanneer ga je je bolletje deeg beschermen tegen vervorming ? Ga je meteen studeren of ga je na je studie een jaartje backpacken in Pakistan, beetje bijverdienen in trainingskampen enzo. ?

[ Bericht 6% gewijzigd door bramiozo2002 op 02-02-2005 17:55:06 ]
if you assume nothing you assume you know everything
  woensdag 2 februari 2005 @ 17:52:34 #92
113380 demediadoodt
pi_24886074
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:46 schreef bramiozo2002 het volgende:

[..]

Voor iemand die als debiel wordt aangekondigd maakt hij wonderlijk effectief de tongen los bij intellectueel gewaande mensen die op hun beurt vreemd genoeg niet verder komen dan retorische modder en loze kreten.
R@b maakt alleen de tongen los bij hersenloze VMBO'ers die menen dat allochtonen-haat een kenmerk van 'rechts' is. Deze jongen hoort gewoon niet op een serieuze site als nieuwsposter.
quote:
Denk je nou écht dat je niet uit je nek lult of geef je jezelf genoeg krediet om de bovenstaande met angstzweetdruppels bevlekte uitingen van paranoia als stellingen te poneren in een serieus topic ?
Ik heb het al meerdere malen geprobeerd, maar R@b reageert niet op kritiek (wat aangeeft dat hijzelf op de hoogte is van zijn domheid (wat hem weer iets slimmer maakt), en zodoende geen discussie aangaat over zijn 'nieuwsposten' aangezien hij weet dat hij er dan moeiteloos 'uitgeluld' zal worden, of hij weet gewoon dat hij fout zit)
quote:
Is r@b niet gewoon het vehikel waarmee jullie je frustratie op de media kunnen botvieren ?
Neen.
  woensdag 2 februari 2005 @ 18:01:22 #93
41008 bramiozo2002
hup B.U.V.O.V.V. !!!
pi_24886242
Misschien gaat hij geen discussies aan omdat hij weet dat de discussie niet gevoerd kan worden binnen normale perken, teveel mensen die vooringenomen reageren, teveel standpunten die compleet ingemetseld zijn met ego.
Ik heb niet echt een beeld van r@b en ik kan me ook niet echt fixeren op bepaalde nieuwsitems die hij áltijd zou posten maar ik heb al geleerd bij nieuwsberichten achter het bericht te kijken ongeacht poster.

Je moet bij berichten nooit teveel naar het bericht zelf kijken .
pi_24886266
Maarre, TS, wanneer krijgen we nu antwoord op de vraag:

"Waarom heb je niet het lef om dit onder je eigen account te doen" ?
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  woensdag 2 februari 2005 @ 18:07:42 #95
41008 bramiozo2002
hup B.U.V.O.V.V. !!!
pi_24886357
Het zit zo, de newsposter r@b heeft een duidelijke mening en men denkt dat die mening indirect naar buiten komt via zijn nieuwsposts, hij wordt zo ongeveer beticht van ophitsing en valse informatieverstrekking.

Zoiets is het toch en van wie is wie een kloon ?
  woensdag 2 februari 2005 @ 18:56:20 #96
113380 demediadoodt
pi_24887186
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:01 schreef bramiozo2002 het volgende:
Misschien gaat hij geen discussies aan omdat hij weet dat de discussie niet gevoerd kan worden binnen normale perken, teveel mensen die vooringenomen reageren, teveel standpunten die compleet ingemetseld zijn met ego.
Nee hoor, houd het maar gewoon op de twee door mij gegeven mogelijkheden
quote:
Ik heb niet echt een beeld van r@b en ik kan me ook niet echt fixeren op bepaalde nieuwsitems die hij áltijd zou posten maar ik heb al geleerd bij nieuwsberichten achter het bericht te kijken ongeacht poster.
Als je een beeld van R@b wilt dan moet je zijn uitspraken in dit topic lezen, en dan het liefst nog even in combinatie met zijn nieuwsposts.
quote:
Je moet bij berichten nooit teveel naar het bericht zelf kijken .
  woensdag 2 februari 2005 @ 18:57:14 #97
113380 demediadoodt
pi_24887201
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:07 schreef bramiozo2002 het volgende:
Het zit zo, de newsposter r@b heeft een duidelijke mening en men denkt dat die mening indirect naar buiten komt via zijn nieuwsposts, hij wordt zo ongeveer beticht van ophitsing en valse informatieverstrekking.
Ik richt mij vooral op de ophitsing en sfeerkwekerij andere mensen storen zich weer meer aan zijn 'valse informatieverstrekking'.
pi_24888940
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:57 schreef demediadoodt het volgende:

[..]

Ik richt mij vooral op de ophitsing en sfeerkwekerij andere mensen storen zich weer meer aan zijn 'valse informatieverstrekking'.
Anonieme Kloon.

Ophitser,sfeerverpester ,flikker toch op met je gezeik.
Overal waar ik kom zit je over Rob te zeiken.
Elk topic dat ik interessant vind verpruts jij met je gezever.
En nu ga je hier op ONZIN ook je haat weer spuien.

ONZIN IS HIER NIET VOOR .

Verdikke ben hier nog nooit boos geworden.
  woensdag 2 februari 2005 @ 20:33:15 #99
113380 demediadoodt
pi_24889004
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 20:30 schreef ikkemem het volgende:
-blaat-
Ga weg stalker
As said; als ik een hond wil, dan koop ik er een.
pi_24889296
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 20:33 schreef demediadoodt het volgende:

[..]

Ga weg stalker
As said; als ik een hond wil, dan koop ik er een.

Wat je zegt ben je zelf hond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')