Ik was ook erg blij toen dat stuk met oliver voorbij was.. werd er gek vanquote:Op zondag 27 februari 2005 14:11 schreef RemCOW het volgende:
Tonks je maakt me heel nieuwsgierig!!! Maar ik ga niet je spoilers lezen.
Heb nu in elk geval heel seizoen 1 gezien. Ben blij dat ik die afleveringen met Oliver heb gehad. Maar daarna met Theresa vind ik ook niet erg leuk eigenlijk.
Toen ik begon met kijken (op tv) was met Heartbreak, s1e19 dus. Ik snapte er allemaal al niets van. Nu is alles direct een stuk duidelijker (duh)quote:Op zondag 27 februari 2005 14:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik was ook erg blij toen dat stuk met oliver voorbij was.. werd er gek van![]()
The killers,The walkmen,Rooneyquote:Op zondag 27 februari 2005 15:05 schreef Thomas B. het volgende:
Jaaaa de muziek![]()
Elliott Smith, Jeff Buckley![]()
![]()
![]()
euhmz... ik vond m wel ff leuk, maar t is gewoon zo'n film die net 5 altijd in het begin van de zaterdagavond heeft... beetje meidenfilm ofzo heb ik t ideequote:Op zondag 27 februari 2005 13:02 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
A Ring of Endless Light... moet ik nog 's zien. Is het wat?
mail me maarquote:Op maandag 28 februari 2005 15:53 schreef SouthernSun het volgende:
muziek is idd vaak erg goed gekozen.
heb net aflevering 12 gezien en nu heb ik niks ff meerblijft toch een verslavende serie zeg
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:10 schreef tonks het volgende:
Heb net aflevering 14 van seizoen 2 gekeken en WOW
Oke je hebt gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldige aflevering... vooral die laatste scene... geniaal![]()
Mjaquote:Op donderdag 3 maart 2005 01:44 schreef RemCOW het volgende:
Hebben jullie trouwens ook af en toe "goh, dit is echt een nummer wat in The O.C. past" of ben ik de enige?
Damn! Ik wist dat ik de verkeerde studie deedquote:Op donderdag 3 maart 2005 20:24 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Mja
Er zijn mensen die ervoor betaald worden om daar over na te denken
Je hebt wel gelijk hor.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:49 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Damn! Ik wist dat ik de verkeerde studie deed
toevallig de eerste tien gezien deze week. (ik had ze gemist)quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:45 schreef RemCOW het volgende:
Seizoen 1 is trouwens erg goed... Vooral de eerste 10 afleveringen zijn erg sterk, daarna vond ik het even wat minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |