Deels welquote:Op zondag 6 februari 2005 22:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat heeft niets met jouw snelheid te maken, druiloor..
quote:Op zondag 6 februari 2005 22:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
quote:
Het verschil in snelheid..quote:Op zondag 6 februari 2005 22:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je hoord ze morgen wel..quote:
Ik wou het zelf niet zeggen..quote:
*beseft dat hij nog 10 uur heeft om te trainen*quote:Op zondag 6 februari 2005 22:45 schreef MrAli het volgende:
[..]
Het verschil in snelheid..
Maar ik geef toe, beetje onwaarschijnlijke situatie die ik daar schetste..Maar evengoed maakt Niels geen schijn van kans..
quote:Op zondag 6 februari 2005 22:44 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Damn man
respect
een positief woord over mij
goed, goed. Beetje zelfmedelijden mag. (don't dwell in it ehquote:Op zondag 6 februari 2005 22:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
Check, hij heeft zelfs een Sworn Enemy shirt aan!
Ik doseer hetquote:Op zondag 6 februari 2005 22:47 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
goed, goed. Beetje zelfmedelijden mag. (don't dwell in it eh
quote:Ik ga naar mijn bed toe. Welterusten mensen. Jij ook Niels.
Dat zou wel vet zijn..quote:Op zondag 6 februari 2005 22:45 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Deels wel
als hij snellder dan de lichtsnelheid gaat zegmaar is het wel prima mogelijk
Dat is niet aardig..quote:Op zondag 6 februari 2005 22:45 schreef DearPrudence het volgende:
[..](meer met Niels z'n sloomheid? Nee sorry niels, dat meen ik niet.
)
Doet ie ook niet..quote:[..]Overdrijf niet jongen.
Trusten..en slaap lekker..quote:Op zondag 6 februari 2005 22:47 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
goed, goed. Beetje zelfmedelijden mag. (don't dwell in it eh)
Ik ga naar mijn bed toe. Welterusten mensen. Jij ook Niels.
Uhm Niels, ik ben 17, ik ben al 17 jaar lang getrained, in een week meer uren sport als jij in je hele 16-jarige leven..quote:Op zondag 6 februari 2005 22:47 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
*beseft dat hij nog 10 uur heeft om te trainen*
pushups!
Pitze..quote:
quote:Op zondag 6 februari 2005 22:47 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
goed, goed. Beetje zelfmedelijden mag. (don't dwell in it eh)
Ik ga naar mijn bed toe. Welterusten mensen. Jij ook Niels.
Ha, dat zakje chiips heb ik al lang opquote:Op zondag 6 februari 2005 22:51 schreef MrAli het volgende:
[..]
Uhm Niels, ik ben 17, ik ben al 17 jaar lang getrained, in een week meer uren sport als jij in je hele 16-jarige leven..
Dus ik zou maar gaan trainen als ik jou was..dan pak ik nog een zakje chips..
Edit: * Mr. Ali las weer eens te snel, en is blij dat je snapt dat je nog moet trainen..
*Niels zonk hééééééééééél diep..quote:Op zondag 6 februari 2005 22:53 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Welterusten Esm (zijn best doet om een e te fixen) é
(met dank aan Ariane)
Waarschijnlijk waren het wel meer zakjes chips, en ook geen zakjes, maar zakken..quote:Op zondag 6 februari 2005 22:54 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ha, dat zakje chiips heb ik al lang op
oh wacht, dat is niet positief zeker![]()
Dan nog eerder fedora core 3quote:Op zondag 6 februari 2005 22:54 schreef MrAli het volgende:
[..]
*Niels zonk hééééééééééél diep..
Maar wanneer stap je nou eens over op Windows Niels..Schijnt een heel goed OS te zijn..
Ik hou het bij mijn Intel Celeron 233 mHz..quote:Op zondag 6 februari 2005 22:57 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Dan nog eerder fedora core 3
maar een Mac vind ik ook wel okeydual cpu G5 ofzo
Grote popcorn (maar wel gedeeld met Karel en een dame)quote:Op zondag 6 februari 2005 22:55 schreef MrAli het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren het wel meer zakjes chips, en ook geen zakjes, maar zakken..
Ik moet m'n compaq is ff fixen, er staat nu debian met 2.4 kernel op, maar ik wist niet welke modules ik moest voor het netwerk, is dus een of ander 3com apparaat en een of andere vage compaq shitquote:Op zondag 6 februari 2005 22:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik hou het bij mijn Intel Celeron 233 mHz..
Maar Gentoo Linux is echt een van de beste uitvindingen ooit..Samen met bier en snowboarden..
No comment!!quote:Op zondag 6 februari 2005 23:00 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Grote popcorn (maar wel gedeeld met Karel en een dame)
Zakje borrelnootjes
Zak paprika smits chips
om dat weg te spelen een halve liter Amstel
zak naturelchips
en nog wat chocolade pinda's
okey, dat klopt niet helemaal, er moet nog een halve liter sinas bij![]()
Zucht, formateren, Gentoo Linux installeren..quote:Op zondag 6 februari 2005 23:01 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik moet m'n compaq is ff fixen, er staat nu debian met 2.4 kernel op, maar ik wist niet welke modules ik moest voor het netwerk, is dus een of ander 3com apparaat en een of andere vage compaq shit
doe ikquote:Op zondag 6 februari 2005 23:08 schreef MrAli het volgende:
[..]
Zucht, formateren, Gentoo Linux installeren..Gentoo rocks..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |