flippyde1@hotmail.comquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:55 schreef SuUz2ko het volgende:
Pwweek weer voorbij![]()
Heeft iemand het mailadres en/of telefoonnummer van Niels Witte?
Voor de vergeetachtigen onder ons, en die zich aangesproken voelen voor het feest @ Villa Witte, morgen @ 21.30 Beatrixlaan 105..
Niels en Niels en Alwin en Hans en de hele clanbang..
doeg x![]()
Gezellig..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:13 schreef MrAli het volgende:
[..]
En ik ben het niet vergeten, maar ik weet niet of ik morgen op Texel ben, ik zou namelijk met mijn moeder, oma en opa naar mijn oom in Haarlem..
Maar zoals mijn moeder zich nu gedraagt heb ik daar dus helemaal geen zin in (om met mijn moeder daarheen te gaan) en laat ik het van haar afhangen, gaat zij naar mijn oom, dan blijf ik, jammer voor hem maar het is niet anders, hier thuis, blijft zij thuis dan ga ik wel naar mijn oom toe..
mmm, klinkt inderdaad niet erg gezellig.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:13 schreef MrAli het volgende:
[..]
flippyde1@hotmail.com
0610472761
Huisnummer heb ik zo snel niet..
En ik ben het niet vergeten, maar ik weet niet of ik morgen op Texel ben, ik zou namelijk met mijn moeder, oma en opa naar mijn oom in Haarlem..
Maar zoals mijn moeder zich nu gedraagt heb ik daar dus helemaal geen zin in (om met mijn moeder daarheen te gaan) en laat ik het van haar afhangen, gaat zij naar mijn oom, dan blijf ik, jammer voor hem maar het is niet anders, hier thuis, blijft zij thuis dan ga ik wel naar mijn oom toe..
quote:
Klopt, is ook niet gezellig, maar dat is het hier ook meestal niet..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:59 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
mmm, klinkt inderdaad niet erg gezellig.
We will see!
Ja, het was weer leuk puberaal,quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:42 schreef MrAli het volgende:
Verder wat het wel weer een wat druk, maar evengoed wel gezellig avondje, waarin de gemoederen soms wat hoog opliepen, maar het was er nu eenmaal warm..
En mijn fiets is tot grote hoogte gestegen..
Helemaal nergens last vanquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, het was weer leuk puberaal,. M'n teen en m'n kuit doet nu pijn
.
Veel plezier in A'dam.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:57 schreef errrrr het volgende:
[..]
Helemaal nergens last vanWas wel gezellig gister, alleen idd wel een beetje puberaal
JP loopt te klagen over spierpijn, en hij vind dat hij zijn mp3-speler-keuze met mij moet overleggen ofzo
Voor snowboarden btw, ik heb mij oude schooltas 's gepakt, en ik had ook nog zo'n klik-band zegmaar, die wil m'n moeder er wel even aanvast naaienHeb ik een mooi (ahum) oude tas, met buikriem
Goed, ik ga nog ff een film kijken... met de vier uur boot gaat we dus weg, komen zondagavond terug
Dat noem ik niet puberaal, maar meer kinderachtig..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, het was weer leuk puberaal,. M'n teen en m'n kuit doet nu pijn
.
Als ie iig maar zo slim is geen 128-MB of 256-MB USB-stick ding te kopen, want dat is niet veel..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:57 schreef errrrr het volgende:
[..]
Helemaal nergens last vanWas wel gezellig gister, alleen idd wel een beetje puberaal
JP loopt te klagen over spierpijn, en hij vind dat hij zijn mp3-speler-keuze met mij moet overleggen ofzo
Voor snowboarden btw, ik heb mij oude schooltas 's gepakt, en ik had ook nog zo'n klik-band zegmaar, die wil m'n moeder er wel even aanvast naaienHeb ik een mooi (ahum) oude tas, met buikriem
Goed, ik ga nog ff een film kijken... met de vier uur boot gaat we dus weg, komen zondagavond terug
Halloquote:
Yaps, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:54 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat noem ik niet puberaal, maar meer kinderachtig..En is het geen doen pijn, in dit geval..
Een goedendag, op deze uitermate deprimerende zaterdagmiddag.quote:
Niet iedereen op de havo is zo dom als jij soms denkt..quote:
Waarom een 'uitermate deprimerende' zaterdagmiddag?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Een goedendag, op deze uitermate deprimerende zaterdagmiddag.
Gut, krijgen we dat weerquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:07 schreef MrAli het volgende:
[..]
Niet iedereen op de havo is zo dom als jij soms denkt..
Ik heb maandag een speech voor engels die drie keer meetelt, en ik heb helemaal geen zin in het schrijven van een één of ander stukje tekst wat vrijwel geen betekenis heeft.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:08 schreef MrAli het volgende:
[..]
Waarom een 'uitermate deprimerende' zaterdagmiddag?
Je moet niet alles zo serieus te nemen..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gut, krijgen we dat weer.
Wíe zegt dat ik denk dat iedereen op de havo dom is?.
Nee, ik word er alleen wel schijt ziek van dat we steeds dat gezeur weer krijgen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:14 schreef MrAli het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo serieus te nemen..
Maar af en toe denk ik dat je dat wel denkt..
Hmm..waar moet je het over hebben? En ik had dus ook gehoopt een weekendje niets te hoeven doen, maar ik moet dus nog wat van bio in orde maken..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb maandag een speech voor engels die drie keer meetelt, en ik heb helemaal geen zin in het schrijven van een één of ander stukje tekst wat vrijwel geen betekenis heeft.
Ik weet toch al dat het uitermate saai gaat worden, en ik had gehoopt eindelijk een keer een weekend zonder iets te hebben te hebben, wrong![]()
Ik kon kiezen uit deze uitermate boeiende onderwerpen: the enviroment, belonging, democracy, security, spirituality, responsibility, justice and peace. Dus, ik heb uiteindelijk maar security gekozen om een uitermate interessante speech over te schrijven.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hmm..waar moet je het over hebben? En ik had dus ook gehoopt een weekendje niets te hoeven doen, maar ik moet dus nog wat van bio in orde maken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |