Ach, toen Ali toch al een gooi in de goede richting had gedaan leek het me geen kwaad te kunnen om het te bevestigen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:30 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
[..]
Why don't you all let me do the answering?
Dat klinkt fout, moet het niet zijn, Why won't you let me do the answering?quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:30 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
[..]
Door dat 'all' ertussen geeft ze toch alleen maar aan dat ze iedereen aanspreekt... volgends mij niks fout aan hoor (of zeg ik nou weer wat domsquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat klinkt fout, moet het niet zijn, Why won't you let me do the answering?.
Je ne sais pas, it sounds good to me though.quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Bedankt..quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:23 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wel, succes ermee, maar ik ben bang dat je niet veel kans maakt.
Het word steeds geiler..quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:27 schreef errrrr het volgende:
Wow, sorry voor degenen die niet meegaan, maar check de webcam's / info dan... bijna de helft van de liften is gesloten, en die sneeuwhoogtes
Höhe über dem Meer 920 m 1500 m 1921 m
Schneehöhe Piste 160 cm 190 cm 230 cm
Jupz, dat lijkt me duidelijk, dit zijn gewoon hufterS..quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:29 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ah, vandaar, kwam me al zo bekent voor
En wat ben je dan van plan te doen? Alles ergens anders bestellen ofzo?
Sorry..quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:30 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
[..]
Een gooi in de goede richting? Het was compleet goed..quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ach, toen Ali toch al een gooi in de goede richting had gedaan leek het me geen kwaad te kunnen om het te bevestigen.
Mierenneuker!quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jah, ..don't..en ..won't..quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:57 schreef errrrr het volgende:
[..]
Door dat 'all' ertussen geeft ze toch alleen maar aan dat ze iedereen aanspreekt... volgends mij niks fout aan hoor (of zeg ik nou weer wat doms)
quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:27 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Je ne sais pas, it sounds good to me though.
jij schreef Fien Westendorp, het is Fiep.quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:54 schreef MrAli het volgende:
[..]
Een gooi in de goede richting? Het was compleet goed..
Klopt, je heb helemaal gelijk, en ook niet echt slim van mezelf..quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:34 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
jij schreef Fien Westendorp, het is Fiep.
Ik zag net ook dan ik Westdorp schreef, i.p.v. Westendorp, het word dus steeds een stukje minder goed..quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:34 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
jij schreef Fien Westendorp, het is Fiep.
Mierenneuker? Ik zeg hier alleen dat het mijns inziens fout is, wat is er nou mierenneukerig aan het streven naar perfectie?quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:54 schreef MrAli het volgende:
Mierenneuker!
U gaat door voor de koelkast.quote:Jah, ..don't..en ..won't..
Toch..
I'm glad you noticed.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:11 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik zag net ook dan ik Westdorp schreef, i.p.v. Westendorp, het word dus steeds een stukje minder goed..Kees, jongen, je had toch gelijk hoor..
Damn rightquote:
En hoe voelde je je op dat moment Ruben?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Damn right
Natuurkunde had ik één foutje, bij 5d, verder ging alles prima..
Net even met z'n alleen de beer-run gedaan, 7 lege kratten heen, 10 volle terug. Zo met een winkelkarretje met 4 kratten voorop de colonne rijden, enorm geratel dwars door de burg, en nog 6 gasten met een krat achterop erachteraan.
Tja, tegenstrijdig, aan de ene kant vond ik het leuk om met zoveel gasten zo'n hoeveelheid bier te verslepen, maar aan de andere kant is het nou niet echt een toonbeeld van intelligentie, ach boeiendquote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:26 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
En hoe voelde je je op dat moment Ruben?
quote:
quote:
Het waren 8 kratten, er stonden er namelijk 10, 2 daar gelaten, en we waren met 9 man, iedereen had er eentje, op Joep na.. dus 8 kratten..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Damn right
Natuurkunde had ik één foutje, bij 5d, verder ging alles prima..
Net even met z'n alleen de beer-run gedaan, 7 lege kratten heen, 10 volle terug. Zo met een winkelkarretje met 4 kratten voorop de colonne rijden, enorm geratel dwars door de burg, en nog 6 gasten met een krat achterop erachteraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |