Daar hou ik je aan..quote:Op zondag 6 februari 2005 23:09 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
doe ik
over 15 dagen hoor je weer wat van me
maar ik heb totaal geen ervaring met gentoo
alleen maar "wachten, wachten, wachten"
en bovendien: Leon heeft het me afgeraden om te installeren op die trage 200MHz(d'r zit nog niet eens een 2e proc. in
Let's start..quote:Op zondag 6 februari 2005 23:11 schreef NerdoNielso het volgende:
Maar uhm, dit gesprek gaat helemaal de verkeerde kant op, we gaan het wel over Si, uhm Ma, nee uhm Ro, nee Joe.... hebben
Watje..quote:
dat denk ik nietquote:Op zondag 6 februari 2005 23:14 schreef MrAli het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan..
En ik had ook totaal geen ervaring met Gentoo, maar ik heb ervoor gekozen omdat Leon en Hans het ook hebben, en ik dus bij hun altijd met vragen terrecht kan. Zo kan je elkaar helpen..(Alhoewel dat voor Leon niet opgaat, want als hij bij je om hulp vraagt is er iets niet goed..
)
En ik raad het ook af om het op een 200 mHz te installeren, dan ben je nog langer bezig dan ik op mijn 233 mHz..
Toch blijft die van mij sneller!quote:Op zondag 6 februari 2005 23:16 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
dat denk ik niet
een 200 MegaHerz overruled toch echt wel een 200 miiliHerz
Neej, daar dacht ik nu niet echt aan..quote:Op zondag 6 februari 2005 23:16 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Echt jonge, ze is zo lekker, ik kan niet wachten om....
zo iets?
61,5 uur is mijn record, maar ook eigenlijk mijn enige poging, maar het is aangenomen..weetjewat, we houden die match op wintersport, in Oostenrijk..quote:Op zondag 6 februari 2005 23:17 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Deal
in de vakantie: Wie het langste wakker kan blijven
Dat wel, maar ik heb weinig gemist geloof ik.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:39 schreef -Mzraki- het volgende:
Spitsuur hier trouwens.
Ziet er niet onaardig uit..quote:Op maandag 7 februari 2005 11:25 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
You like? Voor 300 euro koop ik deze misschien.
http://www.marktplaats.nl(...)all%26s%3D50%26m%3D0
Hmm, henk had me deze eigenlijk zo goed als aangeraden, dus daar vertrouw ik op.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:01 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ziet er niet onaardig uit..
Maar het hoogste bod is 160 euro, dus misschien kan je nog wel wat van de prijs afpraten ook..
Keek net ff vlug..
[afbeelding]
http://www.marktplaats.nl(...)s%253D50%2526m%253D0
Ziet er ook goed uit en nog minder ook..Maar verstand van drumstellen heb ik niet..dus onderbouwen kan ik dat niet..
Wat had je btw voor Nederlands? Want je keek niet echt blij..
En ik kreeg terug:quote:Hallo,
ik ben Esmé Deppe, ik woon op Texel. Ik zit sinds september op drumles. En ik heb besloten een drumstel te gaan kopen. Ik ben geinteresseerd in uw drumstel. En ik zou er graag 225 euro voor willen bieden.
Kunt u snel reageren alstublieft, want wij zijn volgende week op het vaste land.
Alvast bedankt,
Esmé
quote:Hallo Esmé!
ik kan het bod van 225 niet aan nemen,
ik zal even op noemen wat r allemaal nieuw is:
snare vel boven en bass vel zijn nieuw van het merk Remo's (goeie kwalitijd)
ik heb een nieuwe bekkenset gekocht van Orion Twister (het zelfde merk als Paist)
een nieuw Stagg crash bekken handmade
2 nieuwe Stands.
De prijs zal niet lager zijn dan 300 euro's
Laat me maar even weten wat je er van vind
Vriendelijke Groetjes Rico
Dat is wel zo, hij zal er wel meer van weten, daar twijfel ik niet aan, maar het is voor hem ook maar op afstand.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:09 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hmm, henk had me deze eigenlijk zo goed als aangeraden, dus daar vertrouw ik op.
mijn e-mail aan hem was:
[..]
En ik kreeg terug:
[..]
Dat is minder..quote:Op maandag 7 februari 2005 12:11 schreef DearPrudence het volgende:
Ohja, voor nederlands, een 4.4 Terwijl ik toch iig op een 6 rekende.
Dat doe je dan iig weer goed..quote:Op maandag 7 februari 2005 12:12 schreef DearPrudence het volgende:
Maar voor wiskunde een 8,9 en voor duits een 7,2.![]()
Laten we dat maar niet doenquote:Op zondag 6 februari 2005 23:26 schreef MrAli het volgende:
[..]
61,5 uur is mijn record, maar ook eigenlijk mijn enige poging, maar het is aangenomen..weetjewat, we houden die match op wintersport, in Oostenrijk..
5,7quote:Op maandag 7 februari 2005 12:11 schreef DearPrudence het volgende:
Ohja, voor nederlands, een 4.4 Terwijl ik toch iig op een 6 rekende.
Een negatief koopadvies geven op tweakers.netquote:Op maandag 7 februari 2005 13:43 schreef MrAli het volgende:
Overigens, het enige cijfer van mijn toetsweek die ik al terug heb is een 7.1 voor scheikunde..
En daar ben ik wel blij mee, die handel telt 15% mee, en dat cijfer is ongeveer 3 x hoger dan ik normaal haal..
En die lui van mijn cpu + mobo hebben gemailt, ze wensen niet mee te werken aan mijn voorstel, ik zal nu eens gaan bedenken wat ik ze terug zal mailen..
Ja, dat zal ik zeker doen, maar als dit alles is afgerond..quote:Op maandag 7 februari 2005 14:10 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Een negatief koopadvies geven op tweakers.net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |