quote:[..]
Uitzonderingen daargelaten, al is dat bij jullie blijkbaar meer regel dan uitzondering. Ik doelde op een goed cijfer halen zonder af te kijken, etc.
Je word dan toch nog steeds 'beloond'..quote:[..]
Bij jou zou het misschien niets veranderen, maar een hoop die nu hun best doen worden dan niet meer 'beloond' en raken op z'n minst minder gemotiveerd.
Dat je de stof onder de knie heb, oke, das logisch. Maar als je een 10 haald betekend dat dat je elke vraag over dat onderwerp goed zou hebben, geen enkele fout. Ook niet door een stom klein foutje, en dat is nagenoeg onmogelijk.quote:[..]
Over het algemeen kan je stellen dat als je altijd tienen gehaald hebt je de stop toch wel goed onder de knie hebt. Waarom zou je niet alles kunnen begrijpen?
Klopt, mee eens, maar dan denk ik evengoed dat je dat beter kan doen doormiddel van een 3 (onvoldoende), een 6 (voldoende) of een 9 (goed). Dat geeft de zaak namelijk een stuk beter weer dan al dat gemierenneukt op een tiende van een punt.quote:[..]
Natuurlijk kun je niet concluderen uit 0.2 punt verschil dat ik dan een stuk beter zou zijn. Je moet cijfers ook niet gebruiken om te laten zien dat je beter bent, maar om in te zien hoe goed je de stof begrijpt.
Nounou zeg..iets positiever mag ook wel, het is geen ramp van wereldformaat.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:53 schreef -Mzraki- het volgende:
Wáááát, DRUILOOR, dit is fackin nummer 74, omfg,.
Ik-ga-wel-weer-zeuren-bij-de-mod.
Oh, dat is een beetje dom van mij.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:53 schreef -Mzraki- het volgende:
Wáááát, DRUILOOR, dit is fackin nummer 74, omfg,.
Ik-ga-wel-weer-zeuren-bij-de-mod.
Ok, maar ik was niet van plan een eigen scholengemeenschap op te richten..quote:Op woensdag 2 februari 2005 09:39 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ach, ik denk toch niet dat we het met elkaar eens worden, Ali. Laten we het er maar op houden dat elk puntensysteem zo z'n voor- en nadelen heeft. Als jij nog eens scholengemeenschap opricht mag je daar jouw o,v,g-systeem hanteren.
Das een beetje tegenstrijdig,quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:16 schreef -Mzraki- het volgende:
Kees is hypocriet, met z'n ik-leer-niet-omdat-het-ANW-is.
En dan ook nog Alwin afzeiken omdat die met een 6 genoegen neemt, tsss...quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:16 schreef -Mzraki- het volgende:
minimaal 7.1, max 8.3quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:26 schreef errrrr het volgende:
[..]
En dan ook nog Alwin afzeiken omdat die met een 6 genoegen neemt, tsss...
Maar tsjah, dit is dan wel weer het punt waar ik het mee eens ben met Kees: wat boeit het nou wie audine ofzo syntetisch wist te maken? Wat kan het mij schelen hoe snel die olieverwerkingsdingen werken? En dan ook nog zo'n onduidelijk vul-in vraag... Tsja, zet er dan bij wat de bedoeling is ow in te vullen!!
(Een model van het zonnestelsel is een .... / Het DNA-model is een ....
Ach, had minimaal een 6.5 dacht ik, max een 7.7, goed zat![]()
Zeg, ik heb het keurig geleerd, alleen ben ik dat stencil over modellen vergeten. Tja, stom.quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:16 schreef -Mzraki- het volgende:
Je wist die namen van die gogems niet en je kende ook geen drie kunststofvezels.quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Zeg, ik heb het keurig geleerd, alleen ben ik dat stencil over modellen vergeten. Tja, stom.
Bedoel je toevallig 'indigo' en 'synthetisch'?quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:26 schreef errrrr het volgende:
[..]
Wat boeit het nou wie audine ofzo syntetisch wist te maken?
Had ik al gezegd dat ik ontzettend jaloers ben op jouw cijfer?quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je wist die namen van die gogems niet en je kende ook geen drie kunststofvezels.
Dat vind ik toch behoorlijk storend..
.
Mauveïne, Perkinsquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:43 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Bedoel je toevallig 'indigo' en 'synthetisch'?
* zich een beetje schuldig voeltquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:01 schreef DearPrudence het volgende:
*beetje beledigd is omdat bepaalde mensen toch nog bepaalde fouten maken waar een bepaald iemand hun al voor had geprobeerd te behoeden.
Zo, nog gefraudeerd ook. Tja, dan kan ik ook wel een 8.3 halen..quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
* zich een beetje schuldig voelt
Zóveel informatie, hoe moet ik dat allemaal maar onthouden?.
Dat ging over Nederlands, dacht ik..quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:17 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Zo, nog gefraudeert ook. Tja, dan kan ik ook wel een 8.3 halen..
Joep was wel lekker bezigquote:
Wát, wie zegt dat ik gefraudeerd heb? Ik had Nederlands even besproken met Esmé, en daarna na een paar handige tips nog een paar domme fouten gemaakt,quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:17 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Zo, nog gefraudeerd ook. Tja, dan kan ik ook wel een 8.3 halen..
klopftquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:20 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat ging over Nederlands, dacht ik..
Juist, ik heb dus ook niet gespiekt.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:26 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Joep was wel lekker bezig(rekenmachines laten vallen enzo
)
Ik had zonder spieken minimaal een 6.9, maximaal een 8.2 meen ik
8 lukt wel
al snapte ik dat NP(23,7) gebeuren niet echt, maar DAT STOND NIET IN DE TEKST
ahquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Juist, ik heb dus ook niet gespiekt.
En dan NP (23,7) stond niet in de tekst, maar was een opdracht, ja, dan had je dat maar moeten doen![]()
.
Waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 2 februari 2005 16:54 schreef MrAli het volgende:
* Mr. Ali heeft zijn (nieuwe) cpu binnen!
De vraag is nu alleen of ie nieuw is of nieuw is of niet, er zit geen koelpasta aan de cpu, en wel nieuwe aan het koelblok. Maar het (serie)nummer onderop de cpu is hetzelfde als die van de oude, het lijkt dus dat nummer buiten beschouwing gelaten een nieuwe, maar als dat nummer het serienummer is, is het dezelfde, nu is de vraag, is dat het serienummer wel..
De prijs lijkt me niet onaardig, helemaal niet onaardig zelfs, want voor een drumstel betaal je dacht ik normaal een eurootje of 1000..maar verder zou ik het niet weten, ik weet niet wat wel en niet een goed drumstel is, en wat je allemaal wel en niet moet hebben..quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:09 schreef DearPrudence het volgende:
goed, 5 delig drumstel = 400 euro + ride standaard 23 euro + 20" ride cimbaal 125 euro = 548 euro.
Voor een hele nieuwe, complete en hele goede drumstel. Ik wordt gematst, want het is van mijn neefje's muziekwinkel. Goede deal of niet?
Volgens mij is hier niemand die drumt, maar ik vind het vrij prijzigquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:09 schreef DearPrudence het volgende:
goed, 5 delig drumstel = 400 euro + ride standaard 23 euro + 20" ride cimbaal 125 euro = 548 euro.
Voor een hele nieuwe, complete en hele goede drumstel. Ik wordt gematst, want het is van mijn neefje's muziekwinkel. Goede deal of niet?
Ik heb niet zoveel verstand van de prijs van een drumstel, maar als je kijkt naar de prijs van andere muziekinstrumenten zoals een piano/viool/cello etc, valt het wel mee.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:09 schreef DearPrudence het volgende:
Dat het eikels zijn weet ik jah, maar ik vraag ff aan Niels, kijken wat zijn nummer is.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:12 schreef errrrr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nietOf het zijn eikels daar
Maar succes met proberen
Dat lijkt me een zeer aantrekkelijke prijs, natuurlijk kun je je dan afvragen wat de kwaliteit zal zijn, maar zo ver ben je nou ook nog niet, dus is het ook maar de vraag of je een Pearl/Yamaha drumstel nodig hebtquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:09 schreef DearPrudence het volgende:
Degene die ik sprak zei dat het een zeer goede kwaliteit drumstel was.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat lijkt me een zeer aantrekkelijke prijs, natuurlijk kun je je dan afvragen wat de kwaliteit zal zijn, maar zo ver ben je nou ook nog niet, dus is het ook maar de vraag of je een Pearl/Yamaha drumstel nodig hebt.
Ik weet niet hoeveel Henks drumstel precies kostte, maar iig 1000 euro +.
Als je er ruimte voor hebt en je wilt verder in het drummen zou ik het zeker doen.
Gewoon meenemen natuurlijk..quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:02 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Degene die ik sprak zei dat het een zeer goede kwaliteit drumstel was.
Maar ik moet er natuurlijk ook rekening mee houden dat ik iets meer dan 1 jaar er nog op kan spelen, omdat ik dan ga studeren. En misschien maar 1 keer in de 2 weken thuis kom.
Ja heel leuk, op zo'n studenten kamertje. Neem ik maar geen bed mee, geen ruimte voor.quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:08 schreef MrAli het volgende:
[..]
Gewoon meenemen natuurlijk..Vinden je buren vast leuk..
Het grootste probleem blijft natuurlijk hoe je je drumstel hier van Texel vandaan in de stad krijgt waar je heen gaat..quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:11 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja heel leuk, op zo'n studenten kamertje. Neem ik maar geen bed mee, geen ruimte voor.
En ik moet dan niet verwachten vrienden te worden met mijn buurt nee.
Nee, idd, de meeste kamertjes zijn net groot genoeg voor een bed + bureauquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:11 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja heel leuk, op zo'n studenten kamertje. Neem ik maar geen bed mee, geen ruimte voor.
En ik moet dan niet verwachten vrienden te worden met mijn buurt nee.
Wauw, hij denkt!quote:De Amerikaan gaf hem een andere zoekterm en hetzelfde voltrok zich.Verheul dacht snel na. Google had er niets mee te maken. Deze lui moesten zelf aan de knoppen zitten, ergens heel hoog in de technische hiërarchie van internet.
Jup, heeeelemaal zelf.quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, idd, de meeste kamertjes zijn net groot genoeg voor een bed + bureau.
Nouja, dat nuanceert de zaak iig, moet je het helemaal zelf betalen? 548 euro is wel een hoop geld.
Dan weet ik het niet, natuurlijk is een drumstel erg leuk, maar aan de andere kant zul je het over twee jaar nog veel harder nodig hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Jup, heeeelemaal zelf.![]()
Net zoals mijn wintersport, dus mijn spaargeld begint dan aardig op te raken.
En alsnog geen baantje.. zucht.
Tjsa..ik las het ok Frontpage..quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wauw, hij denkt!, telegraaf actie-avontuur-roman schrijfstijl
.
http://www.telegraaf.nl/i(...)aas_op_internet.html
En uiteraard, weer met dank aan Geenstijl.
Exactly the same problem here..quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Jup, heeeelemaal zelf.![]()
Net zoals mijn wintersport, dus mijn spaargeld begint dan aardig op te raken.
En alsnog geen baantje.. zucht.
Ik denk dat die gogems van de hardware shop jou ook niet meer zo mogenquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:11 schreef MrAli het volgende:![]()
![]()
*zucht*
Zoals ik al dacht..andere cpu helpt niets..alles aangesloten..ik verbind de twee power-switch pinnetjes op het moederbord. Een flinke flits in mijn (compleet nieuwe) Tagen 480 W voeding, die het wel doet. En daarna helemaal niets. Ook een tweede en derde keer niet. Toen met mijn oude voeding geprobeerd, en die gaf weer een flitsje, en meer niet, en ook daarbij de tweede en derde keer niet. Dit is de kortsluitings beveiliging in een voeding, dus lijkt het me kortsluiting, maar waar..
*zucht*![]()
![]()
Als er iemand is die sterk de behoefte voelt om me helemaal kapot te knallen, dan mag je dat morgen doen. Ik word hier zo moedeloos van en heb er echt helemaal geen zin meer in..
Edit: en nu doet die Tagan 480 W het dus 'los' (ground + groene verbinden) dus ook niet meer, ik hoop maar dat het de kortsluitingsbeveiliging is, want anders word ik echt woest!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |