quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:43 schreef nixxx het volgende:
Hey Peter, ik heb je toegevoegd op msn... kan ik je die fotos ook doormsn-en.. je staat er echt mooi evil op
daar gaat mijn privacyquote:
Welke privacyquote:
Blinky was het lijdend voorwerp op de foto'squote:
huhquote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik kwam gisteravond een collega van PdeHoog tegen. Is dat niet ongelooflijk tof?
1 Geen idee.quote:
en? heeft-ie je ingemaakt?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
1 Geen idee.
2 In een squashcentrum.
3 Luistert naar de naam Jeroen.
Dan moet jij wel genoeg weten.
Kom nou, hij is al jaren op z'n retour.quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kom nou, hij is al jaren op z'n retour.
We hebben trouwens niet tegen elkaar gespeeld gisteravond, ik ken hem al een tijdje. Ik werk ook samen met zijn vrouw.
Ach, mijn prestatie was ook niet om over naar huis te schrijven.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:43 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Laat hem dat maar niet horen. Daar kan ik hem maandag wel eens even mee gaan pesten denk ik
Hij is natuurlijk ook zelf zijn grootste fanquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:03 schreef Bowiefan het volgende:
dat is niet zo moeilijk als je zelf topposter bent in je naamtopic
Stan.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk ook zelf zijn grootste fan![]()
Met een beetje training komt het bij mij wel goed.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:48 schreef banie het volgende:
Haha volgens mij hoorde ik Dennis toch echt zelf zeggen dat ie al een tijdje op z'n retour is.... moet je niet een beetje gaan trainen???
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:01 schreef pea4fun het volgende:
Oeh, je topic komt nog wel vol op deze manier...niet dat ik daaraan getwijfeld heb natuurlijk....![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:03 schreef Bowiefan het volgende:
dat is niet zo moeilijk als je zelf topposter bent in je naamtopic
Ik heb nog geen andere gevondenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk ook zelf zijn grootste fan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |