Ik hou het wel bij smileys... en niet die die jij gebruikt hebt, als je het niet erg vindquote:Op maandag 7 februari 2005 18:37 schreef Blinky het volgende:
Zeg, gaan we PdeHoog hier nog adoreren of blijft het bij smileys?
quote:Op maandag 7 februari 2005 18:37 schreef Blinky het volgende:
Zeg, gaan we PdeHoog hier nog adoreren of blijft het bij smileys?
Ik had ook niet verwacht dat je die naar hem zou gebruiken.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij smileys... en niet die die jij gebruikt hebt, als je het niet erg vind
PdeHoog is geschikt gezelschap om 's avonds in een auto over van alles mee te lullen![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:29 schreef assepoes het volgende:
Even weer een schopje omhoog!
Ik heb heerlijk vrij zaterdagmiddag en 's avonds hoef ik niet te koken en dat allemaal mogelijk gemaakt door Pdehoog.
Dus een hoeraatje graag voor PdeHoog.
Hoera!
De hamvraag is natuurlijk: "publiceer je het menu van zaterdag ook in CUL?"quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:29 schreef assepoes het volgende:
Ik heb heerlijk vrij zaterdagmiddag en 's avonds hoef ik niet te koken en dat allemaal mogelijk gemaakt door Pdehoog.
Menuquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
De hamvraag is natuurlijk: "publiceer je het menu van zaterdag ook in CUL?".
Heeft CUL geen centraal kliekjestopic dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:15 schreef PdeHoog het volgende:
Menu![]()
Ze krijgt gewoon wat de pot schaft
Hmmmm...je brengt me op ideeenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heeft CUL geen centraal kliekjestopic dan?.
Whehehehequote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:09 schreef assepoes het volgende:
O jee, misschien is thuis eten dan een betere optie.
Bron link url?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:30 schreef Blinky het volgende:
P! Die ene foto van het optreden is echt supermooi, ondanks dat de belichting misschien niet helemaal top is. SUPER!
ff contacten via MSNquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
Bron link url?Mijn fotos moeten ergens komende week wel ontwikkeld zijn. kan ze pas volgend weekend inscannen en mailen.
Ja, ik weet het. Echter, vlak ervoor hadden we een groepsnummer en daarna meteen zou ook een groepsnummer komen. Het was gewoon niet praktisch op dat moment. We deden ook maar 2 nummers, het was geen compleet optreden. Als ik straks in Ahoy' sta of in de HMH zorg ik natuurlijk dat mijn assistenten de overige microfoons op tijd weghalen zodat mijn eigen fotograaf PdeHoog er mooie plaatjes van kan schieten, samen met zijn assistent Nixxx.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:40 schreef Bowiefan het volgende:
zitten inderdaad mooie feauteauz bij
tip: als je alleen op het podium staat, al die overbodige microfoon's weghalen
Hey!!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:35 schreef Bowiefan het volgende:
Ik was er niet bij, dus dat wist ik niet (vermoede wel zo iets, leek mij niet dat je een groot aantal microfoons nodig zou zijn voor de versterking)
Was ook meer bedoeld als kritiek aan de assistent van de fotograaf, maar die had een dagje vrij denk ik![]()
de fotograaf had natuurlijk ook het aanwezige publiek aan de kant kunnen schoppen om een betere positie in te nemen
Waar haal je vandaan dat de fotograaf dat niet geprobeerd heeft?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:35 schreef Bowiefan het volgende:
de fotograaf had natuurlijk ook het aanwezige publiek aan de kant kunnen schoppen om een betere positie in te nemen
ik doe niet lief op verzoekquote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:04 schreef nixxx het volgende:
Hey!!!!doe es lief!!!
mijn fotos zijn nog steeds niet klaarmisschien volgende keer toch eens naar een echte fotowinkel toegaan....
ik ken de fotograaf een beetjequote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:18 schreef Litpho het volgende:
Waar haal je vandaan dat de fotograaf dat niet geprobeerd heeft?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |