Ook Hoogstraaten, Banie etc. is niet gerechtigd die foto in bezit te krijgen of te bezichtigenquote:Op maandag 28 februari 2005 00:43 schreef Hoogstraaten het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet alleen z'n zus een groot plezier zal doen met die foto, nixxx!!
quote:Op zondag 27 februari 2005 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze is bezet en nee....ze krijgt geen foto van haar broeranders stuur ik Blinky op jou af
Hoiquote:
Ik voel me niet aangesproken door een etc.quote:Op maandag 28 februari 2005 08:03 schreef PdeHoog het volgende:
Ook Hoogstraaten, Banie etc. is niet gerechtigd die foto in bezit te krijgen of te bezichtigen
Hey idd... ik heb mailquote:Op maandag 28 februari 2005 11:25 schreef Litpho het volgende:
Ik voel me niet aangesproken door een etc.
Nixxx, je hebt mail.
Liefquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:57 schreef pea4fun het volgende:
En deze foto (ja hij is het echt) toont zijn lieve karakter voor al wat leeft
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:19 schreef assepoes het volgende:
Mijn zoontje is het niet eens met de foto, want je hoofd is er half afgehakt, dus hij vind hem niet mooi.
Hij heeft liever een hele Peter.
Smilies door mijn zoontje uitgekozen:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hier zie je al iets meer van emquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:19 schreef assepoes het volgende:
Mijn zoontje is het niet eens met de foto, want je hoofd is er half afgehakt, dus hij vind hem niet mooi.
Hij heeft liever een hele Peter.
Smilies door mijn zoontje uitgekozen:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeur nietquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
hier zie je al iets meer van em
[afbeelding]
en hier is ie teveel bezig met een vlindertje, dus kijkt ie niet...
[afbeelding]
Al iets beter?
En Ptje niet zeuren hoor, als je een mooie portretfoto wil moet je maar een keer model spelen
Inderdaad, pea je hebt helemaal gelijk. En Ptje moet al helemaal niet zeuren, want Ptje heeft een mooi adoratietopic hier.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:06 schreef pea4fun het volgende:
En Ptje niet zeuren hoor, als je een mooie portretfoto wil moet je maar een keer model spelen
Ach....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:15 schreef nixxx het volgende:
Bijna vol bijna vol!!! Erg lief trouwens met die vlinders hoor ..... ...
Zo, dat hebben we ff vastgelegdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |