Zegquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:51 schreef banie het volgende:
Ik zeg een slotje....
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:56 schreef Offy het volgende:
[23:47] <PdeHoog> ik wil de eer van de eerste Offy-post in ONZ![]()
Het staat tenslotte niet voor niets in ONZIN hequote:Op zondag 27 februari 2005 00:04 schreef banie het volgende:
Toch maar een slotje, het gaat helemaal nergens over....![]()
Tsss.quote:Op zondag 27 februari 2005 00:04 schreef banie het volgende:
Toch maar een slotje, het gaat helemaal nergens over....![]()
Hij heeft hem snel door hequote:Op zondag 27 februari 2005 00:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tsss.
Net op Fok! en nu al om slotjes roepen.
Kleine tip: met de quoteknop weten wij ook op wie je reageert.quote:Op zondag 27 februari 2005 00:16 schreef banie het volgende:
haha dat dacht je misschien....
Ben het helemaal met je eensquote:Op zondag 27 februari 2005 00:23 schreef Subhuman het volgende:
Hoe sneller het topic vol is, hoe eerder deze onzin stopt!![]()
Grapje hoor P
quote:Op zondag 27 februari 2005 00:35 schreef Subhuman het volgende:
Maar door niks te posten lijkt het net of ons Peetje geen vrienden heeft. Misschien is dat een betere strategie.
Zo zijn we al drie collega's aan 'm kwijt geraakt....quote:Wat berichten geleden stond hier:
Maak hem alleen niet kwaad, want dan gaat hij schoppen en dreigen dat hij bovenop je gaat zitten
Daar dreig ik ook altijd mee, maar dan beginnen ze hard te lachenquote:quote:Wat berichten geleden stond hier:
Maak hem alleen niet kwaad, want dan gaat hij schoppen en dreigen dat hij bovenop je gaat zitten
Zo zijn we al drie collega's aan 'm kwijt geraakt....
Goede manier van denken.quote:Op zondag 27 februari 2005 00:35 schreef Subhuman het volgende:
Maar door niks te posten lijkt het net of ons Peetje geen vrienden heeft. Misschien is dat een betere strategie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |