Dat ben ikquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:24 schreef B4CO het volgende:
Hoi PdeHoog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eeh wie is dat?
Pfff naamtopicquote:
Damn die modjes zijn snel vandaagquote:
Het is hier geen V&Aquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:27 schreef Dirkh het volgende:
Kan die een beetje beffen?
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:37 schreef yvonne het volgende:
* op zoek gaat naat het Boe neuk lijstje*
Iets of iemandquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:43 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind 'm ook aardig. En iets zegt me dat ik hem misschien nog wel eens tegen kom ook.
Hij is het leukste lid van het OM-dreamteam wat ik kenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:21 schreef Blinky het volgende:
Zeg hier iets aardigs over PdeHoog.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:06 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Hij is het leukste lid van het OM-dreamteam wat ik ken
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:37 schreef yvonne het volgende:
* op zoek gaat naat het Boe neuk lijstje*
dankuquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2005 01:41 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo ey Yvonne, jij bent er ook niet knapper op geworden vergeleken met een jaar geleden
Geslooptquote:Op woensdag 2 februari 2005 01:44 schreef pinkelmans het volgende:
PdeHoog!
... wat heb je met de ingang van je flat gedaan![]()
Je bent er ff niet en gelijk gaan ze allerlei roddels verspreidenquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2005 01:44 schreef Zzyzx het volgende:
Hij leve hoog, hij leve hoog!
Hij leve hoog, hij leve hoog!
Ja hoog!!! Ja hoog!!!!
Ja PdeHohohoog!!
Hij leve hoog!!!
Wollah!
Al die baggeraars elke keer weer, dat hakt er lekker in hoorquote:Op woensdag 2 februari 2005 01:41 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo ey Yvonne, jij bent er ook niet knapper op geworden vergeleken met een jaar geleden
Ja, wil je ook lid worden?quote:Op woensdag 2 februari 2005 08:57 schreef BobRooney het volgende:
is dit de PdeHoog fanclub?
Dat kan hoorquote:
okay thanksquote:Op woensdag 2 februari 2005 09:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat kan hoor
* PdeHoog verstrekt BobRooney een echte PdeHoog-fanclub-silvercard
De goldcard blijft gereserveerd voor Blinky![]()
Oh jaquote:Op woensdag 2 februari 2005 09:05 schreef Xilantof het volgende:
Ik ken wel een taxiservice die "Dehoog" heet![]()
hmmm...misschien moet ik die dan ook maar een keer inschakelenquote:
Gezellig met z'n 2en in een taxiquote:Op woensdag 2 februari 2005 09:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
hmmm...misschien moet ik die dan ook maar een keer inschakelen
Wat moet dat kosten?quote:Op woensdag 2 februari 2005 09:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Gezellig met z'n 2en in een taxi![]()
... stalken?quote:Op woensdag 2 februari 2005 08:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gesloopt
Wat moest jij in de buurt van mijn flat
Ik voorheen ook niet echt, maar ik ben nu al lid geworden van zijn fanclub.quote:
Hmmm ik denk dat ik vanavond al eens bij PdeHoog in de buurt ga rondstalkenquote:Op woensdag 2 februari 2005 01:44 schreef pinkelmans het volgende:
PdeHoog!
... wat heb je met de ingang van je flat gedaan![]()
[..]
danku
Dan heb je je hele leven wat gemistquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hmmm ik denk dat ik vanavond al eens bij PdeHoog in de buurt ga rondstalkenergens met een mooi uitzicht op een snookercentrum... ben ik al warm??
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik voorheen ook niet echt, maar ik ben nu al lid geworden van zijn fanclub.
Nee hoor, ik ga spelletjes spelen bij een vriendin... maar ik hou mijn ogen open voor grote lenzenquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kijk er direct op. Moet ik me alvast gaan vermommen?
quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga spelletjes spelen bij een vriendin... maar ik hou mijn ogen open voor grote lenzen
Die moet ik nog bedenkenquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:35 schreef Bowiefan het volgende:
zitten er nog voordelen aan het PdeHoog fanclub lidmaadschap
En wat gaan we eraan doen om die card te verdienenquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:39 schreef pinkelmans het volgende:
Ik wil ook een fancard!!
*woont "redelijk" dichtbij onze grote vriend de Hoog*
tsss, ik heb je al complimenten gegeven over je kookkunsten, wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En wat gaan we eraan doen om die card te verdienen![]()
![]()
![]()
Ok, okquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:03 schreef pinkelmans het volgende:
[..]
tsss, ik heb je al complimenten gegeven over je kookkunsten, wat wil je nog meer?
Gold is alleen voor Blinkyquote:
quote:
nu je het zegt, ik heb mijn hele leven al het gevoel gehad dat ik wat misde! Nou, aangenaam!quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan heb je je hele leven wat gemist
Cynix schijnt er ook nog tussen te hebben gezeten. Of er in.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
*wacht*
B met P
Ik dacht dat HW en B ........
Lastig al dat rondgeneuk
Kap eens met je obsessie s.v.p., het is niet zo grappig meer.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:02 schreef stinkie het volgende:
...
Hebben we niets danquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:57 schreef Blinky het volgende:
Mensen denken nu al dat wij iets hebben P. !![]()
Gezien je acties zou een reactie hier en daar je niet mogen verbazen he.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kap eens met je obsessie s.v.p., het is niet zo grappig meer.
Bovendien is dit een PdeHoog fantopic, laten we het gezellig houden.
Ik heb niets gedaanquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:01 schreef Borelius het volgende:
Hoe ik hier terecht kwam weet ik niet meer. Wat ik hier zoek al helemaal niet, maar het jeukt hier van de vaste bezoekers van FOT.
Gaat ie een beetje PdeHoog of verveelde je jezelf stierlijk?
quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:16 schreef Brighteyes het volgende:
'pinkelmans'??????
Ik geloof niet dat ik dit verder wil weten!
quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:39 schreef pea4fun het volgende:
PdeHoog fanclub? oeh...Mag ik ook? hij bakt lekkere brownies en broden
Oke, oke, het is al goed. Ik berg het spuugbakje weer op.quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb niets gedaan. 't Was mijn grote fan Blinky
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:08 schreef Borelius het volgende:
[..]
Oke, oke, het is al goed. Ik berg het spuugbakje weer op.
Hallo Assepoes! we kennen elkaar niet IRL, maar P heeft me veel over je verteld.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:09 schreef assepoes het volgende:
Hey pinkelmans, het is assepoes voor jou!
Leuk topic dit Pdehoog!!!!!!!!
En een lange lens, vlak die niet uitquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:17 schreef Xilantof het volgende:
Pdehoog staat voor:
- lekkere brownies
- goed brood
- goed vervoersmiddel
vul het lijstje maar aan iddquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En een lange lens, vlak die niet uit
Keur ze binnenkortquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
Cynix schijnt er ook nog tussen te hebben gezeten. Of er in.
Maar die schaamt zich nu geloof ik
quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:28 schreef assepoes het volgende:
Hoi Blinky,
Ik hoop alleen maar goede dingen![]()
Leuk topic voor Pdehoog. Wordt hij vast vrolijk van.
je lijkt wel jaloers johquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:56 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Keur ze binnenkort
Damn, wat een slechte one-liner...
Ik ben naar de kroeg...
Tsja.... als je mij naast Peter ziet staan, snap je het wel :p (oe... wat klinkt dat foutquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:16 schreef Brighteyes het volgende:
'pinkelmans'??????
Ik geloof niet dat ik dit verder wil weten!
Tsss, jij weet net zo goed als ik, dat ik pas buurjongen geworden nadat ik jou kende!quote:
FOT.. tsja... ik ben er wel is ooit geweestquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:01 schreef Borelius het volgende:
het jeukt hier van de vaste bezoekers van FOT.
Sorry assepoesje..quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:09 schreef assepoes het volgende:
Hey pinkelmans, het is assepoes voor jou!
Leuk topic dit Pdehoog!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |