abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24875595
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:58 schreef laffer het volgende:

[..]

dat heb ik nou ook inzake jouw geboorte
ow, ik wilde net mn heeeeeele geboorte omschrijven.....maar niet doen dus??
pi_24875654
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:54 schreef maimaimai het volgende:

[..]

haah.......nou neuh.....wil ik idd niet weten
Kasta is gewoon... tja... 'anders'..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 2 februari 2005 @ 01:11:11 #28
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_24875764
ik heb ook een vriendin gehad, die maagd was, heb gewoon een tijdje gewacht, gewoon superrustig opgebouwd, eerst aan elkaar zitten de eerste tijd ( vingeren, trekken ), en gewoon op een gegeven moment gevraagd of ze wou nuecken .
Gaat vast goed komen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_24876196
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:59 schreef maimaimai het volgende:

[..]

ow, ik wilde net mn heeeeeele geboorte omschrijven.....maar niet doen dus??
nee, het zal me doen denken aan een drol die eruit moet bij een vrouwtjes dwerg, maar wiens opening te klein is
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_24876215
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 01:11 schreef paultjuhhh het volgende:
ik heb ook een vriendin gehad,
die tekst moet je inlijsten en boven je kribbe hangen

kun je nog eens terug denken aan vroeger
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  woensdag 2 februari 2005 @ 10:09:12 #31
112288 grindtegel
Wat zei ik nou??
pi_24878806
kleren uit, neuken. ik zie het probleem niet. JIJ bent de gene die rustig aan doet.
Niet door bushokjes tiefen aub
pi_24879466
Praat er met HAAR over in plaats van met ons....
I had a signature once. It was awful.
pi_24880106
dussssssssss
pi_24880195
Sla wat breezahs in, giet dr vol, ga er overheen, val in slaap. Is dat zo lastig?

Maar ff serieus "Er is nog niks gebeurd" houdt dat in dat er ook niet gevingerd en gestokslobbert wordt? Want dat zou wel serieus kut zijn Maar ik neem aan dat dat wel het geval is; dus dan is die laatste stap ook niet zo ver meer lijkt me.

Enne 1 tip: Praat erover op een geschikt moment en dus niet tijdens de sex.
  woensdag 2 februari 2005 @ 11:43:51 #35
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_24880335
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 10:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Praat er met HAAR over in plaats van met ons....
De enige zinnige opmerking in dit topic.
pi_24880640
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 11:43 schreef Christine het volgende:

[..]

Dat was dan dus de tweede
pi_24882489
Die username van TS
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 2 februari 2005 @ 13:40:54 #38
78918 SeLang
Black swans matter
pi_24882550
Ik zou me trouwens wel genaaid voelen als na heel veel maanden wachten blijkt dat het geen echte maagd is.
Had je net zo goed een of ander sletje kunnen nemen (zonder wachten)
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_24883143
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 11:36 schreef Tobbes het volgende:
Sla wat breezahs in, giet dr vol, ga er overheen, val in slaap. Is dat zo lastig?

Maar ff serieus "Er is nog niks gebeurd" houdt dat in dat er ook niet gevingerd en gestokslobbert wordt? Want dat zou wel serieus kut zijn Maar ik neem aan dat dat wel het geval is; dus dan is die laatste stap ook niet zo ver meer lijkt me.

Enne 1 tip: Praat erover op een geschikt moment en dus niet tijdens de sex.
nee er is echt nog NIKS gebeurd, behalve zoenen, en bij haar de bovenkant..
pi_24883160
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Die username van TS
sorry!
pi_24883204
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 11:43 schreef Christine het volgende:

[..]

denk je dat ik dat niet gedaan heb? maar het is namelijk niet zo'n praterd, meer een gesloten typje..en nee het is geen nerd en ze is ook niet preuts want ik mocht in het eerste weekend al de bovenkant zien zeg maar dus toen d8 ik al: zozo, gaat wel snel..maar dat was dus een verkeerde gedachte:P
pi_24883592
Toch nog maar eens praten, want wij hier kunnen je echt niet vertellen hoe zij het wil...

Laat haar weten dat je haar begeert, maar haar echt niet op wil jagen, eens vragen hoe zij het ziet, hoe het in haar hoofd zit van hoe het moet gaan lopen...
Je zal toch wat zekerheid moeten hebben.

Natuurlijk kan je ook gewoon voorzichtig wat proberen, heel rustig aan wat verder gaan en vragen of ze dat ok vindt, of ze het fijn vindt ofzo...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24884033
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Die username van TS
Zandman klinkt beter.
  woensdag 2 februari 2005 @ 14:58:30 #44
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24884059
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 14:12 schreef sandman20 het volgende:

[..]

denk je dat ik dat niet gedaan heb? maar het is namelijk niet zo'n praterd, meer een gesloten typje..en nee het is geen nerd en ze is ook niet preuts want ik mocht in het eerste weekend al de bovenkant zien zeg maar dus toen d8 ik al: zozo, gaat wel snel..maar dat was dus een verkeerde gedachte:P
Je mocht haar hoofd zien in het eerste weekend??? Toe maar, die is zeker niet preuts nee
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_24884750
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 14:58 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Je mocht haar hoofd zien in het eerste weekend??? Toe maar, die is zeker niet preuts nee
In ieder geval niet schuw
pi_24884897
Wachten tot je getrouwd bent!!!!!
pi_24884945
ja denk dat het idd praten, praten en nog eens praten wordt..ma ja vink nie erg. en nee, ik ga niet wachten tot ik getrouwd bent:P
pi_24886932
Ik denk dat eeuwig praten averechts werkt. Een goed sfeertje, kaarsjes, paar goede flessen wijn en een leuk filmpje waar je toch niet naar kijkt, dat zal vast werken
pi_24887148
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 16:33 schreef sandman20 het volgende:
ja denk dat het idd praten, praten en nog eens praten wordt..ma ja vink nie erg. en nee, ik ga niet wachten tot ik getrouwd bent:P
jewel eerst trouwen
pi_24892260
Als je er teveel over gaat praten, lul je het dood.
Beste manier is langzaam maar zeker steeds een stapje verder gaan.. ze geeft zelf wel aan als ze het tever vindt gaan, en dan neem je gewoon weer even een stapje terug.
Kan even duren, maar zo laat je haar dr op een goede manier kennis mee maken.. en als zij het gevoel heeft dat ze alles in de hand houdt, komt het allemaal vanzelf.
Praten kan voor een gedwongen gevoel zorgen, of onzekerheid, gewoon doen zou ik dus zeggen.

Daarbij heb je dan niet alleen bij jou alsook bij haar een mooie spanningsopbouwer
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')