ja sorry, vergeten bij te meldenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:42 schreef boskov het volgende:
hoe oud is ze?
Hier zet ik toch wel mijn vraagtekens bij.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:41 schreef sandman20 het volgende:
beste mensjes,
en ik vind dat eigenlijk alleen maar leuk, want ik kan haar dus vormen zoals ik dat wil. Maar we
Ik begrijp wat jij bedoelt, maar jij begrijpt denk ik niet wat ik bedoel. Kijk, het is niet zo dat ik haar dump, wat de vorige reactie zeiquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:45 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hier zet ik toch wel mijn vraagtekens bij.
Hopelijk geef je haar wel de tijd/kans om voor zichzelf te ontdekken wat en hoe ze haar sexleven wil gaan invullen.
of dichtspuiten met PUR-schuimquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:23 schreef kastanova het volgende:
Koop luiers, want ze blijft dagen lang bloeden....
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:29 schreef sandman20 het volgende:
ja tis en blijft moeilijk..ik denk dat ik idd gewoon moet praten en praten en praten. En dat het vanzelf wel komt denk ik. Alleen ik blijf dan wel initiatief nemen. tis voor mij wel belangrijk dat zij het ook lekker vindt en het goed voelt en zo.
Worst raus en gaan!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:21 schreef MisterICE het volgende:
Is broek uit en beginnen maar geen goede optie ?![]()
sorry maar uhm.......kweenie wa jij hebt gedaan toen je een meisje ontmaagde? of uhmm hoe groot geschapen JIJ bent...... dagen lang bloeden?? weet je t zeker?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:23 schreef kastanova het volgende:
Koop luiers, want ze blijft dagen lang bloeden....
die jongen doet dingen met meisjes.. dat wil je niet wetenquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:50 schreef maimaimai het volgende:
[..]
sorry maar uhm.......kweenie wa jij hebt gedaan toen je een meisje ontmaagde? of uhmm hoe groot geschapen JIJ bent...... dagen lang bloeden?? weet je t zeker?![]()
Geregistreerd op: dinsdag 1 februari 2005 @ 20:42quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:50 schreef maimaimai het volgende:
[..]
sorry maar uhm.......kweenie wa jij hebt gedaan toen je een meisje ontmaagde? of uhmm hoe groot geschapen JIJ bent...... dagen lang bloeden?? weet je t zeker?![]()
haah.......nou neuh.....wil ik idd niet wetenquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:52 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
die jongen doet dingen met meisjes.. dat wil je niet weten
dat heb ik nou ook inzake jouw geboortequote:Op woensdag 2 februari 2005 00:54 schreef maimaimai het volgende:
[..]
haah.......nou neuh.....wil ik idd niet weten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |