abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24868630
beste mensjes,

ik heb nu alweer 3 maanden een vriendin, we zijn heel gelukkig met elkaar en zo. Maar je raadt het al, we hebben nog niks gedaan! Zij is weliswaar nog maagd, en zij is niet christelijk of zo, dus ze mag wel sexen voor het huwelijk(voordat ik weer reacties daarop krijg).
Ik begrijp dus ook wel dat ik rustig aan moet doen met haar, en ik vind dat eigenlijk alleen maar leuk, want ik kan haar dus vormen zoals ik dat wil. Maar we zitten nu al op de 3 maanden, en het begint bij mij toch wel een heel klein beetje te kriebelen. Mijn vraag aan jullie is: hoe moet ik dit aanpakken? ik praat er weliswaar over met haar, want we kunnen er wel gewoon over praten. Maar ik zou dus graag iets bij haar willen doen zeg maar, het hoeft niet per se meteen 'het' te zijn, want er zijn zoveel dingen mogelijk. Is er denken jullie iets mogelijk om het voor haar aangenamer te maken of duidelijker te maken voor haar dat ik graag iets wil? tis toch ook niet zo gek, na 3 maanden? ik wacht letterlijk in spanning af

groetjes Sandman
pi_24868644
hoe oud is ze?
pi_24868690
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 19:42 schreef boskov het volgende:
hoe oud is ze?
ja sorry, vergeten bij te melden maar ze is dus 18, en ik 20. Dus qua leeftijd moet het ook wel kunnen.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 19:45:44 #4
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_24868722
dump haar
you don't want none of that
  dinsdag 1 februari 2005 @ 19:45:51 #5
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24868724
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 19:41 schreef sandman20 het volgende:
beste mensjes,

en ik vind dat eigenlijk alleen maar leuk, want ik kan haar dus vormen zoals ik dat wil. Maar we
Hier zet ik toch wel mijn vraagtekens bij.
Hopelijk geef je haar wel de tijd/kans om voor zichzelf te ontdekken wat en hoe ze haar sexleven wil gaan invullen.
pi_24868772
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 19:45 schreef Aventura het volgende:

[..]

Hier zet ik toch wel mijn vraagtekens bij.
Hopelijk geef je haar wel de tijd/kans om voor zichzelf te ontdekken wat en hoe ze haar sexleven wil gaan invullen.
Ik begrijp wat jij bedoelt, maar jij begrijpt denk ik niet wat ik bedoel. Kijk, het is niet zo dat ik haar dump, wat de vorige reactie zei nadat we het gedaan hebben, integendeel. Maar het is gewoon iets wat er voor mij bijhoort. en 3 maanden is toch behoorlijk lang?
  dinsdag 1 februari 2005 @ 19:53:46 #7
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24868884
Ik denk dat ze nerveus is en wacht op jouw initiatief. Jij hebt al meer ervaring begrijp ik? Erover praten is natuurlijk goed, maar op een gegeven moment zou ik zelf gewoon inderdaad 'iets bij haar doen' zoals je het zo mooi omschrijft.
Tja, ik spreek ook maar uit eigen ervaring, met mijn eerste vriend was ik ook altijd erg nerveus, ik was niet iemand die met gierende hormoontjes niet kon wachten om te gaan neuken, maar was er eerder zelfs een beetje bang voor (what was i thinking!). En was dan ook blij dat ik iemand trof die een beetje het voortouw nam...
pi_24868986
ja zoals je zelf idd al zegt, dacht ik ook als jongen zijnde, dat ik initiatief moet nemen. Maar dat heb ik ook een paar keer gedaan hoor, maar dat was dan niet goed zeg maar. Maar soms geeft ze wel hintjes of zo weet je wel, alleen nu ben ik bang dat als ik daarop inga, dat ze me dan weer 'afwijst' of dat ze het toelaat omdat ik het zo graag wil, maar ik wil het alleen als zij het ook wil natuurlijk. het is gewoon lastig. maar je hebt iig gelijk over het initiatief nemen. en ik kan me ook voorstellen dat zij bloedjezenuwachtig is, was ik ook, was iedereen lijkt me. Maar op een gegeven moment moet zij ook voor haarzelf de knoop doorhakken lijkt me, of ze iets wilt of niet.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 20:10:27 #9
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24869222
Dat is inderdaad niet helemaal eerlijk van haar, ik vind wel dat ze op een gegeven moment toch echt zelf aan moet gaan geven hoe of wat. Vraag eens aan haar of ze ergens bang voor is of waarom ze steeds niet verder wil gaan?
pi_24869287
Nee ik vind het eigenlijk ook niet eerlijk maar ja ik kan haar moeilijk dwingen;) Maar ik durf niet te vragen hoezo niet of zo want ik ben bang dat ik haar daardoor af schrik of dat ze van zichzelf gaat denken dat het raar is dat ze nog steeds niet wilt ofzo.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 20:21:08 #11
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24869448
praat met haar of ze verder wil gaan.. begin dan met wat strelen over de kleding.. en vraag haar of ze zelf durft aan te geven wat ze wel en nie wil... als ze zo angstig is.. kun je alleen maar praten.. je frutraties even aan de kant zetten.. wat is voor jou belangrijker dat zij happy in de vel zit of jij aan je trekken komt..
just take it easy.. en comuniceer..
  dinsdag 1 februari 2005 @ 20:21:28 #12
87044 MisterICE
The Superstar Bum
pi_24869455
Is broek uit en beginnen maar geen goede optie ?
Tell him the liberator who destroyed my property has realigned my perception.
pi_24869494
Koop luiers, want ze blijft dagen lang bloeden... .
I was an atheist until I realized I was God
pi_24869626
ja tis en blijft moeilijk..ik denk dat ik idd gewoon moet praten en praten en praten. En dat het vanzelf wel komt denk ik. Alleen ik blijf dan wel initiatief nemen. tis voor mij wel belangrijk dat zij het ook lekker vindt en het goed voelt en zo.
pi_24869669
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 20:23 schreef kastanova het volgende:
of dichtspuiten met PUR-schuim
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 20:38:07 #16
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24869796
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 20:29 schreef sandman20 het volgende:
ja tis en blijft moeilijk..ik denk dat ik idd gewoon moet praten en praten en praten. En dat het vanzelf wel komt denk ik. Alleen ik blijf dan wel initiatief nemen. tis voor mij wel belangrijk dat zij het ook lekker vindt en het goed voelt en zo.
succes
pi_24869817
dank je
pi_24874996
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 20:32 schreef laffer het volgende:

[..]

of dichtspuiten met PUR-schuim
helemaal mee eens
pi_24875391
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 20:21 schreef MisterICE het volgende:
Is broek uit en beginnen maar geen goede optie ?
Worst raus en gaan!
pi_24875422
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 20:23 schreef kastanova het volgende:
sorry maar uhm.......kweenie wa jij hebt gedaan toen je een meisje ontmaagde? of uhmm hoe groot geschapen JIJ bent...... dagen lang bloeden?? weet je t zeker?
pi_24875465
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:50 schreef maimaimai het volgende:

[..]

sorry maar uhm.......kweenie wa jij hebt gedaan toen je een meisje ontmaagde? of uhmm hoe groot geschapen JIJ bent...... dagen lang bloeden?? weet je t zeker?
die jongen doet dingen met meisjes.. dat wil je niet weten
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_24875479
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:50 schreef maimaimai het volgende:

[..]

mmzz, je moet ff een andere kloon opstarten
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_24875496
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:52 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

die jongen doet dingen met meisjes.. dat wil je niet weten
haah.......nou neuh.....wil ik idd niet weten
pi_24875574
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:54 schreef maimaimai het volgende:

[..]

haah.......nou neuh.....wil ik idd niet weten
dat heb ik nou ook inzake jouw geboorte
  woensdag 2 februari 2005 @ 00:59:08 #25
78918 SeLang
Black swans matter
pi_24875587
Een maagd
Dat is het wachten waard. En 3 maanden is helemaal niet zo lang.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')