Maarre, gaat dat niet stinken dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:06 schreef Biancavia het volgende:
De Natural Kipfilet.
[afbeelding]
Met de Natural Kipfilet krijgt u op natuurlijke wijze een grotere cupmaat. Hij voelt aangenaam en kan onder ieder strapless kledingstuk gedragen worden. De Natural Kipfilet is onzichtbaar en ziet er volkomen natuurlijk uit.
De Natural Kipfilet is verkrijgbaar in elke gewenste maat en is te koop bij uw poelier voor ¤ 3,50 per pond.
[afbeelding]
omg! gewoon serieus die tekst uit je kop geleerdquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:30 schreef Toeps het volgende:
Inplaats van een willekeurige Ab-machine:
The Ab-Hammer
[afbeelding]
Geen dure machines meer! De Ab-Hammer doet alles wat dure, logge machines ook doen. En meer!
Heeft u dat nou ook altijd, dat uw kamer vol staat met nutteloze, pijnlijke machines die u nooit gebruikt? Dan is hier de oplossing: De Ab-Hammer!
Met de hamer geeft u klappen op uw buik. Uw lichaam reageert automatisch door de buikspieren aan te spannen. U traint als het ware in een reflex, zonder erbij na te denken. Ingewikkelde oefeningen zijn dus verleden tijd. Binnen twee weken heeft u gegarandeerd een hardere buik!
Als u nu bestelt, kijgt u niet 1, niet 2, maar 3 Ab-Hammers! Behalve de standaard Ab-Hammer krijgt u ook de speedtraining hammer en de light hammer, ideaal voor op reis!
iddquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.telsell.com/shopping.asp?UID=05011022514247&CNT=NL&LAN=NED&MN=CT9&18Plus=T
omg, sinds waneer is dit op tel sell??!?
Moet je s'nacht eens kijken......quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd
daaar heb ik nog nooit een reclame van gezien
Wel erg fascinerend zegquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:06 schreef Biancavia het volgende:
De Natural Bra.
[...]
De Natural Kipfilet.
[...]
Mike is al een jaar of twee geleden overleden ...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:32 schreef longinus het volgende:
Ik heb Mike al een tijdje niet meer gezien
Zoiets dacht ik ook? Maar ik dacht dat ik dat gedroomd had ofzo...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:01 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Mike is al een jaar of twee geleden overleden ...
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=31275quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook? Maar ik dacht dat ik dat gedroomd had ofzo...
Istie echt dood?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |