Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Adam Green is leuk, maar ik vind hem geen held. Ik vind hem eerder grappige muziek maken. Fijne melodie en dan een tekst die absurd is. Het is leuk om te luisteren, maar ik hoef hem niet elke dag te horen .
En Jacket Full Of Danger laat een deels ander geluid horen. Soms steviger. Maar ook nog altijd die melodieën die je oren tintelen en je pophart kietelen, zoals Novotel.... Wereldsong!
Ik vind deze juist afwisselender dan oudere platen, omdat ie nu ook enkele rariteitjes tussendoor heeft. Die praatzang op That Sounds Like A Pony bijvoorbeeld. En de opener, Festival Song, is ook iets wat ie nog niet echt heeft gedaan. Daarnaast een duetje met een zangeres.
En Twee Twee Dee is toch wel de Novotel van deze plaat.
Ja, maar in de kleine zaal, tegelijkertijd met Midlake Zo komt er een hele tijd niks, en als er dan wat komt, plempen ze twee goeie artiesten op hetzelfde tijdstip.