Dat zou best eens zo kunnen zijn ja, zo komt er geregeld een machinist hier over de vloer thuis waarbij de teller inmiddels op 16 staat.quote:Op zondag 18 mei 2008 01:49 schreef santax het volgende:
@lastpost dat is inderdaad geluk. Ik geloof dat de gemiddelde machinist er 3 in zijn loopbaan heeft. Maar ik vind zo snel die cijfers niet.
Denk toch de trein. Wanneer je het echt niet meer ziet zitten, op een rails gaat staan, lekker relaxed met iPod whatever je laatste nummertjes draaiend, zal die op je af denderende trein best een bevrijding zijn van de marteling die het leven heet. Die anderen zijn toch wat langere, pijnlijkere processen..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Trein = auw, wel snel.
Springen van flat = auw, wel snel.
Slaappillen slikken = eerst maagkramp = auw.
Ophangen = stikken = auw.
Polsen doorsnijden = auw.
Door je kop schieten als je kan mikken = auw, wel snel.
Door je kop schieten als je niet kunt mikken = auw.
De zee inlopen in januari = lichaamsfuncties vallen 1 voor 1 uit = roes = weinig auw.
Je hoofd in een gehaktmolen proppen = auw.
Jezelf uithongeren = auw.
Jezelf doodknuppelen = auw.
En? Kun je een beslissing maken?.
hehe, die had ik in de 2e klas geloof ikquote:Op zondag 18 mei 2008 02:00 schreef Lastpost het volgende:
PS, link naar het voorlichtingsprogramma is: http://www.luisteris.com![]()
Goeie grap danquote:Op zondag 18 mei 2008 13:01 schreef rena het volgende:
Hoopte eerst nog dat het een lolbroek was die er een lege auto had neergezet, maar zat wel een man in hoorde ik later.
Ik heb het wel eens gehoord, dat iemand zijn auto zo zat was dat hij hem op het spoor heeft gezetquote:
"Gelukkig hebben we de foto's nog", ben jij er zo eentje?quote:Op zondag 18 mei 2008 14:34 schreef RadioSlut het volgende:
Min opa is trouwens machinist geweest, hij heeft er 2 op zijn voorruit gehad () Helaas wou hij geen details geven...
Simpel. Omdat je nooit kunt weten wat de toekomst je brengt. Mensen denken het soms te weten, maar echt weten doe je het niet. Dus daarom moet je moeite doen, omdat je nooit weet wat morgen je brengt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb zelf wel ooit zelfmoord willen plegen en kan toch niet helemaal uitsluiten dat het in de toekomst niet nog een keer voorkomt. 2 zelfmoorden heb ik verder meegemaakt. Eentje waar iemand van een flat was afgesprongen. Dat was best nog vies, want je zag de volgende dag toch nog wat resten liggen. Later nog iemand die ik goed kende waar ik niets meer van hoorde en die dus ook een einde aan zijn leven gemaakt bleek te hebben - Overigens niet per trein. Het is aan de ene kant onbegrijpelijk dat iemand die jong is een einde maakt aan zijn leven, aan de andere kant - waarom zou je als je niet verder wil leven toch moeite doen? Al zou ik zelf hierbij nog wel er voor zorgen dat ik zo min mogelijk leed veroorzaak voor anderen.
Dat ligt voor een groot deel aan je onregelmatigheidtoeslag en de taakgroep waarin je je bevind.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:39 schreef NED het volgende:
Zeg, wat verdient een machinist eik? Verdienen die een leuk salaris als compensatie voor de overlast van springers of verdienen die gewoon een beetje in de buurt van Jan Modaal?
Serieuze vraag overigens, want ik kan me voorstellen dat het neit tof is om eens in de zoveel tijd weer eens een springer voor je trein te hebben liggen als je de machinist bent
Kloptquote:Op zondag 18 mei 2008 18:03 schreef RealZeus het volgende:
Simpel. Omdat je nooit kunt weten wat de toekomst je brengt. Mensen denken het soms te weten, maar echt weten doe je het niet. Dus daarom moet je moeite doen, omdat je nooit weet wat morgen je brengt.
Ik heb een aanrijding Bus-Skoda mogen zien. De Skoda stond daarna ín de bus. Wat mij betrefd was het:quote:Op zondag 18 mei 2008 01:36 schreef santax het volgende:
Bah ik heb in brussel een jongen op een scooter onder een tram zien komen. Nu rijden trams niet zo hard als treinen en hebben ze minder massa, maar ik kan jullie verzekeren dat ik dat nooit meer hoef te zien. Daar word je echt niet vrolijk van. Dus wat een trein doet met je wil ik nieteens weten. Ik heb in datzelfde brussel ook een dame met een jeep aangereden zien worden door een tram, en ook in dat geval kwam de tram als duidelijke winnaar uit de bus. Hoewel die vrouw het (wellicht doordat ze aan de bijrijder-kant werd geraakt) het heeft kunnen navertellen.
Het gebeurd dan ook maar weinig dat iemand zelfmoord pleegt voor een ander...quote:Op zondag 18 mei 2008 22:00 schreef -0- het volgende:
Verder is treinspringen vreselijk egoistisch in mijn ogen.
Voor zover ik weet zijn verdrinken en verbranden juist de meest gruwelijke manieren om dood te gaan.quote:Op zondag 18 mei 2008 01:02 schreef SweetDisaster het volgende:
Ps Als je zelfmoord wilt plegen schijnt verdrinken het meest pijnloze te zijn. Heb ik tenminste ooit ergens gelezen.
wtf, suicide partyquote:Op zondag 18 mei 2008 19:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben ook een tijdje suïcidaal geweest, maar ben nu enorm blij dat ik nog gewoon leef
.
Trouwens, mocht ik ooit besluiten zelfmoord te plegen, dan wil ik dat dit echt een laatste uitweg is. Dus dat ik er ook met mensen over heb gesproken etc. En dan ga ik eerst een 'afscheidsfeestje' geven, en na afloop rook ik een dikke joint, neem ik stomdronken een overdosis slaappillen, en sterf ik in de armen van iemand die me lief is. Dat lijkt me een fijne en waardige manier van 'heengaan'.
Maargoed, weinig kans dat het ooit zover komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |