...èn onder die plastieken vierkantjes.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:07 schreef Markster het volgende:
Je moet de rubber pootjes eraf halen, daaronder zitten schroeven
Ja zoals Stressball al zeiquote:
Woeiquote:Devil May Cry 3 PAL basiert auf Japan-Version
08.03.05 - Capcom gibt bekannt, dass die deutsche PAL Version von Devil May Cry 3 auf der japanischen basiert. Die amerikanische Version hat einen deutlich höheren Schwierigkeitsgrad, weshalb man sich in Europa für die leichtere, japanische Fassung entschied. Release: 24.03.05
Hmmm... typisch. Konami's games van Hideo krijgen in de PAL versies juist de moeilijkste modes van heel de wereld en Capcom doet blijkbaar het tegenovergestelde met DMC.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Woei
We krijgen in Europa dus een makkelijkere DMC3
Beetje jammer imo, er zit zowieso een easy mode in dus waarom het makkelijker maken? Hopelijk word het niet te makkelijk. Ik wil nog wel minimaal 3 keer mijn controller door de kamer gooien bij een baas.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Woei
We krijgen in Europa dus een makkelijkere DMC3
Wees blij met je luxe probleem, ik heb een gebrek aan luxe probleem, das veel ergerquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:36 schreef HansvanOchten het volgende:
Waarom komen alle goede games nou ongeveer tegelijkertijd uit.
MGS3, GTA:SA, GT4, Ace combat en straks DMC3.
Ik kan toch ook niet mijn tijd verdelen tussen al die games die nu naast me bed liggen. Zo'n luxe probleem heb ik nog nooit gehad![]()
Kan het me wel voorstellen. Het moet wel te doen zijn zeg maar. DMC3 wordt nu al beschouwd als een van de moeilijkste games ooitquote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:48 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... typisch. Konami's games van Hideo krijgen in de PAL versies juist de moeilijkste modes van heel de wereld en Capcom doet blijkbaar het tegenovergestelde met DMC.
Dat is inderdaad wel service van Sony!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:13 schreef Evil_Jur het volgende:
Zonder ook maar naar het garantiebewijs te vragen, hebben ze mijn kapotte PStwo vandaag opgehaald, en een nieuwe gebracht!
Haal 'm nu!!!quote:Op zondag 13 maart 2005 08:28 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren wat MGS3 movies bekeken.... prachtig... ga dit spel na BiA halen
Ik zou wel willen,... vast een topgame, maar dan verwaarloos ik BiA en WoW en die games verdienen ook alle aandacht. Maar snel,........ zeer snel !quote:
BiA lijkt me erg goed...maar ik zou toch eerder voor MGS3 gaan Gijs.quote:Op maandag 14 maart 2005 21:35 schreef Chocobo het volgende:
Ik zou wel willen,... vast een topgame, maar dan verwaarloos ik BiA en WoW en die games verdienen ook alle aandacht. Maar snel,........ zeer snel !
Misschien een domme vraag, maar wat is er zo bijzonder aan BiA? Het lijkt mij gewoon weer een WW2 spel ala call of duty.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
BiA lijkt me erg goed...maar ik zou toch eerder voor MGS3 gaan Gijs.![]()
MGS3 zal vast beter zijn idd, maar ik heb BiA al besteld, en ik ken mezelf.... dan gaat MGS3 voor en dan laat ik BiA liggen....... zondequote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:44 schreef Markster het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar wat is er zo bijzonder aan BiA? Het lijkt mij gewoon weer een WW2 spel ala call of duty.
MGS is gewoon geweldig
Wat mij vooral aantrekt is het tactische element, je bent geen übersoldaat maar moet echt goed nadenken en gebruik maken van je teammates. Ook het historische aspect lijkt me geweldig, dat alles gewoon klopt. Je beleeft van die soldaten in 1944 ook hebben beleeft! Tenslotte ga ik volgende maand naar Normandië, en deze game is wel goed om in de stemming te komen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:44 schreef Markster het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat is er zo bijzonder aan BiA? Het lijkt mij gewoon weer een WW2 spel ala call of duty.
Eens, daarom heb ik hem 3 maanden geleden al geimporteerd.quote:MGS is gewoon geweldig
Setting en realisme denk ik...quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:41 schreef Markster het volgende:
Hmm okay, maar wat maakt het beter dan COD ? Daar was je ook niet echt een supersoldaat, cker niet op de hoogste moeilijkheidsgraad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |