WHOAHAHAHAquote:DMC3 is moeilijker dan NG,..
Dat zei ik nietquote:
Tover mij dan ff het hele spelquote:Op woensdag 2 maart 2005 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga wel ergens een demo vandaan toveren ofzo
Virtua Tennis 2.quote:Op zondag 27 februari 2005 15:41 schreef superhaagie het volgende:
Weet iemand een goede tennisgame voor de ps2?
Vandaag is het MGS3 dag tochquote:Op zondag 27 februari 2005 19:27 schreef Alessandro het volgende:
IK haal hem pas als hij wat goedkoper is. Deed ik bij de voorgaande delen ook. Eerst metal gear solid 3 en gt4 en daar ben ik wel even zoet mee.
Inderdaad... en m'n bestelling bij GCshop is een week uitgesteld, omdat ze te weinig exemplaren binnen hebben gekregen!quote:
WoW he, er kwam vandaag iemand langs die vroeg of wij hem hadden (helaas) maar hij vertelde er ook bij dat je een abbo moet afsluiten van 13,50 per maand, is dit waar?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:35 schreef Chocobo het volgende:
Heel cool,... ja ik wacht nog wel even met MGS3 omdat ik voorlopig nog wel even zoet ben met WoW (PC) maar kopen doe ik hem !
Hmmm... zou het dan toch niet aan de schijfjes zelf liggen?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:56 schreef Chokeme het volgende:
Ok ik heb vanmiddag mijn nieuwe ps2 opgehaald, zo'n kleintje. (Mijn vorige ps2 was kapot, na anderhalf jaar ofzo.) Nu geeft die nieuwe bij GT3 en Rayman 3 (enige 2 spellen die ik heb gespeeld) af en toe ook al leesfouten.
FF offtopic... ja dat klopt. Je betaald 45 euro voor het spel en dan kan je 1 maand lang gratis online gamen. Fantastische wereld en ja idd,... daarna betaal je ongeveer 12 euro per maand. Kan me wel voorstellen als je al die online servers en helpdesken zou moeten onderhouden. Het is echt een online samenleving. Tja de een vind het belachelijk en de ander legt zijn creditcard zonder problemen neer.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:18 schreef Markster het volgende:
[..]
WoW he, er kwam vandaag iemand langs die vroeg of wij hem hadden (helaas) maar hij vertelde er ook bij dat je een abbo moet afsluiten van 13,50 per maand, is dit waar?
Ik vind dat ronduit belachelijk als dat zo is. Er zit geen offline functie in he >?
BiA ?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FF offtopic... ja dat klopt. Je betaald 45 euro voor het spel en dan kan je 1 maand lang gratis online gamen. Fantastische wereld en ja idd,... daarna betaal je ongeveer 12 euro per maand. Kan me wel voorstellen als je al die online servers en helpdesken zou moeten onderhouden. Het is echt een online samenleving. Tja de een vind het belachelijk en de ander legt zijn creditcard zonder problemen neer.
Maar ik verlang wel weer naar een goede singleplayer game ala MGS3 of BiA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |