Betere RGB kabel met 2 externe tulpsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:12 schreef BobbyJames het volgende:
sinds een paar dagen een trotse eigenaar van een psTwo
nu heb ik mn scartkabel van mn ps1 aangesloten voor een beter beeld. maar nu ik kan ik niet meer spelen met geluid via mn dvd/surroundsetje ..dat is een beetje jammer
is daar een oplossing voor, of heb ik gewoon pech?
Ultimate Blaze RGB scart cable zijn vrij goed, voor elke console te krijgen en bij de meeste gamewinkels.... probeer een dimplus bvquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:32 schreef BobbyJames het volgende:
ah ok ..betere gameshop zeker?
dank je!
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:12 schreef BobbyJames het volgende:
sinds een paar dagen een trotse eigenaar van een psTwo
nu heb ik mn scartkabel van mn ps1 aangesloten voor een beter beeld. maar nu ik kan ik niet meer spelen met geluid via mn dvd/surroundsetje ..dat is een beetje jammer
is daar een oplossing voor, of heb ik gewoon pech?
Dat... òf je zorgt voor een versterker/receiver met een digitale optische ingang!quote:
quote:Closing Comments
If you're not yet sold, you likely never will be. Attempting to summarize God of War in this little space also feels like it'd be an injustice, so I'll not even bother trying anymore.
Purchase it, rent it, borrow it, whatever it. Just play the game. Just beat the game.
IGN's Ratings for God of War (PS2)
9.5 Presentation
Everything except the painfully obvious text prompts is great. Ditch those the next time around or suffer my wrath.
10 Graphics
Top of its class. The only thing more impressive than God of War's technology is God of War's art.
10 Sound
All of the sound could have been a part of Return of the King and it still would have won Oscars.
9.5 Gameplay
The platforming elements need to take hints from Sands of Time and the puzzles could do with a little more thought and a little less block pushing. Everything else is nearly perfect.
9.0 Lasting Appeal
Hey other developers! See all that wacky crap that opens up after you beat GOW? See how it's all candid and fluff free? Yeah, now you suckers do that, too.
9.8 OVERALL
(out of 10 / not an average)
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:09 schreef Strolie75 het volgende:
IGN God of War Review![]()
![]()
![]()
[..]
[afbeelding]
Vorig jaar toen ik de eerste filmpjes zag had ik dat gevoel al en nu wordt dat dan mooi bevestigdquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ik MOET dat spel hebben Gijs............ !!
1 juni PAL..... must have !!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Vorig jaar toen ik de eerste filmpjes zag had ik dat gevoel al en nu wordt dat dan mooi bevestigd
Die heb ik ook !quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Betere RGB kabel met 2 externe tulps
ja ok ..was er net achter gekomen dat de ps dus een optische uitgang heeftquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:14 schreef P-Style het volgende:
Dat... òf je zorgt voor een versterker/receiver met een digitale optische ingang!
Was die demo cd een filmpje ? Daar komt nog wel een groen beeld in ja.... bekend probleem. Moet met de Ultimate Blaze RGB kabel opgelost zijn !quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:43 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
ja ok ..was er net achter gekomen dat de ps dus een optische uitgang heeft![]()
weet niet of ik die kan aansluiten op mn dvd-speler, gaat ik ff bekijken
of anders inderdaad een andere scartkabel ..bedankt in ieder geval voor de reacties
ik had trouwens bij een democd, die ik bij jak3 (vet spel trouwens) heb gehad, hele vage groene kleuren. had ook ergens gelezen dat dat met die scartkabel te maken heeft. hoe zat dat precies, want mn ps staat namelijk wel ingesteld op RGB (of is dat nou juist niet goed? lol)
zijn er trouwens nog spellen voor een redelijke prijs die ik echt MOET hebben?
wat een waslijst he![]()
![]()
Bron: Wanadooquote:VS onderzoekt controllers
Hoe lang duurt het nog voordat oorlogen volledig digitaal kunnen worden uitgevochten? De onbemande spionage vliegtuigen en robots met camera’s worden al veelvuldig ingezet op het slagveld en op de tekentafel liggen de eerste modellen van onbemande jetfighters klaar. De besturing van dit soort apparaten geschiedt vaak duizenden kilometers van de brandhaard. De bedienende militairen kunnen met joysticks hun ‘speeltje’ alle kanten opsturen, foto’s maken en soms zelfs een raket afvuren. Geen wonder dat het Amerikaanse leger momenteel flink investeert in onderzoek naar de beste controllers om dit soort apparaten te bedienen. In de afgelopen maanden onderwierp een testteam tientallen controllers, pads en joystick. Overall winnaar werd de typische controller van de PlayStation 2. Dankzij de ergonomische vorm en de vele mogelijkheden onder handbereik gaat de joystick van Sony als voorbeeld dienen voor nieuwe besturingstechnologieën van het Amerikaanse leger. In het komende jaar gaat de VS miljoenen investeren in een nieuwe generatie controllers voor raketgeleiding en onbemande voertuigen. Of de US-army ook royalties gaat afdragen aan Sony is niet bekend gemaakt.
Zal het onthouden, eerst mgs3, killzone en BiA halenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:41 schreef Hakkert het volgende:
Ben vandaag begonnen met Jak 3. Een hele verbetering met jak 2 met die klote wagentjes. Een aanrader
Heb net de videoreview bekekenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:09 schreef Strolie75 het volgende:
IGN God of War Review![]()
![]()
![]()
[..]
[afbeelding]
Mgs 3 moet ik ook nog halen.. maar ben ook nog bezig met .Hack deeltje 1 dus ik ben nog wel even onder de pannenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:43 schreef Markster het volgende:
[..]
Zal het onthouden, eerst mgs3, killzone en BiA halen
ja Jak3, hij is mooi he ..ik heb m vorige week ook gehaaldquote:Op zondag 20 maart 2005 21:41 schreef Hakkert het volgende:
Ben vandaag begonnen met Jak 3. Een hele verbetering met jak 2 met die klote wagentjes. Een aanrader
quote:Op maandag 21 maart 2005 01:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb net de videoreview bekeken![]()
Zo vloeiend... Ik wil hem ook
Hij zal gaan dalen.... dat is een feitquote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij staat op 97.8% nu op gamerankings... Half Life 2 gaat uit de top 10![]()
Ben benieuwd hoe hoog GoW uiteindelijk komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |