En als je de Driving Force Pro koopt, dan wordt de beleving van de physics nòg beter!quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:52 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik heb gister een krappe 2 uur gespeeld en ik vind het echt een vet spel. beste race physics gewoon (dit is trouwens mijn eerste gran turismo, want wij hadden nooit een playstation (2))
Mooi! Dikke kans dat ik 'm morgen heb!quote:P-Style's orderstatus, volgens GCshop
0502157XX 23/02/2005 Gran Turismo 4 Verzonden
So close but yet so far.....quote:factuurnr: datum: product(en): status:
0503162XX 07/03/2005 Gran Turismo 4 Verzonden
Als je het spel voor het eerst opstart en je je profiel aanmaakt, geeft het spel je de optie om naar een handleiding te kijken hoe je dit kunt doen. Als je hier op cancel oid drukt, kan je denk ik in "home" ergens iets selecteren, maar waar en hoe weet ik niet precies.quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:08 schreef sneez het volgende:
Hey , heb het spel nu ook gehaald
Net ff me eerste license al gehaald.
Maar ik zag dat er ook een optie was om 100,000 Credits en nog iets over te zetten van een oude save game (van GT 3 en/of GT 4: Prologue.)
Waar zit dat dan? Heb overal gekeken maar heb nog niks gevonden..
Jep, je hebt gelijk, was er inmiddels achtergekomenquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:23 schreef Flat-Eric het volgende:
Enige reden die ik kan bedenken voor die snelheidstoename is dat je in dat geval achter een (of meer) andere auto(s) rijdt en gebruik maakt van de slipstream.
Wat is het nut ervan dan? Bij bart smit verkochten we hem gister alquote:Op woensdag 9 maart 2005 18:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mooi! Dikke kans dat ik 'm morgen heb!
Het nut? Nou, ten eerste had ik niet verwacht dat de winkels 'm al zo vroeg zouden verkopen, ten tweede had ik 'm al in Februari pre-ordered (je weet maar nooit. San Andreas was destijds ook uitverkocht) en ten derde dacht ik dat 'ie in de meeste winkels duurder zou zijn. Uiteindelijk blijkt mijn bestelling ¤ 0,01 duurder te zijn dan in de meeste winkels.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:05 schreef Markster het volgende:
Wat is het nut ervan dan? Bij bart smit verkochten we hem gister al
Fifa street ook trouwens.
Geldt dit echt voor iedere race?quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:30 schreef Deviant1nl het volgende:
Nu een aantal uur gespeeld en:
-Je kan je niet kwalificeren voor een race. Niet dat ik het vaak gebruik maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |