Karma baby, jij hebt daarentegen wel weer een DFP.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:32 schreef P-Style het volgende:
Hmmm... het lijkt erop dat ik hier straks de laatste ben die 'm heeft.
word volwassen en gedraag je niet als een brugger, baviaan!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:50 schreef mustisuc het volgende:
kheb um besteld via play.com mah hij is er tog nog niet domme aap!!
? dfp? mis ik watquote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:09 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Karma baby, jij hebt daarentegen wel weer een DFP.
je bent niet de enigequote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:14 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
? dfp? mis ik watKan dfp even niet thuis brengen
![]()
DFP = Driving Force Pro, het Logitech stuurtje, wat vrijwel speciaal voor GT4 gemaakt is (ook met GT logo erop enzo)quote:
ow op die tweewieler, die ken ik welquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:41 schreef Yngwie het volgende:
[..]
DFP = Driving Force Pro, het Logitech stuurtje, wat vrijwel speciaal voor GT4 gemaakt is (ook met GT logo erop enzo)
Goed punt!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:09 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Karma baby, jij hebt daarentegen wel weer een DFP.
Sommige races zijn flying starts ja, is verschillend per racequote:Op woensdag 9 maart 2005 10:08 schreef Opie het volgende:
Een vriend van mij heeft 'm en die wist te melden dat er alleen maar flying starts in zitten. Jammer..
Is op zich wel prima, kwalificeren deed ik in GT3 toch bijna nooit. In de meeste gevallen kon je prima van achteren starten. Alleen als het een race betrof waar alle auto's dicht bijelkaar zaten qua snelheid ging ik kwalificeren.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:12 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Sommige races zijn flying starts ja, is verschillend per race
Enige reden die ik kan bedenken voor die snelheidstoename is dat je in dat geval achter een (of meer) andere auto(s) rijdt en gebruik maakt van de slipstream.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:17 schreef Chokeme het volgende:
[offtopic]
aangezien er hier vast wel gt-3 kenners zitten en ik geen actief gt 3 topic kan vinden vraag ik het hier maar even. Mijn polyphony001 rijdt 360 km/h, maar heel af en toe schiet hij ineens met een noodgang door naar 390Kan iemand mij vertellen waarom dit de ene keer wel en de andere keer niet wil ? Een verklaring geven dus?
[/offtopic]
Besteed maar eens wat meer tijd aan je huiswerk, misschien dat die waardeloze spelling dan wat beter wordt.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:47 schreef tommiedog het volgende:
echt een relexte game aaleen lijd mijn huiswerk eronder had een presentatie moete maken die is nu echt super slecht
huh? op de website van Replay staat het volgende:quote:Op woensdag 9 maart 2005 08:33 schreef pmponer het volgende:
Nou succes, ik ben gister bij 3 winkels geweest waaronder bij Replay.
2 winkels hadden hem nog niet FRS en een speelgoedwinkel en Replay had hem alleen liggen voor mensen die hem besteld hadden... Er lagen echt wel 40 van die doosjesen ik kon zonder vertrekken
maar goed dan had ik ook maar moeten bestellen
Vandaag maar weer een poging wagen bij wat winkels...
Leiden maar daaar hadden ze dus alleen voor mensen die hadden gepreorderedquote:Op woensdag 9 maart 2005 13:15 schreef Guard het volgende:
[..]
huh? op de website van Replay staat het volgende:
05-03-2005
Hij is er.....
Gran Turismo 4 ¤ 59,95 PS2
En bij welke replay vestiging ben je geweest?
Ik ga dadelijk toch gewoon hier inTilburg bij de replay kijken.... en ik ga pas weg als ik em hebquote:Op woensdag 9 maart 2005 15:50 schreef pmponer het volgende:
[..]
Leiden maar daaar hadden ze dus alleen voor mensen die hadden gepreordered
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |