Fewdi was echt te erg idd. staat hoog in mijn lijst van meest misselijke BB'ers ever, samen met Andries, Bianca, Willem en Laurens!quote:
Ik vond het mooi hoe zij aan het einde van haar BB-avontuur vrede sloot met Bart.quote:
Die was ook totaal niet boeiend. Dus ik ben blij dat we niks meer van 'm vernomen hadden.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:24 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Maurice, "wil absoluut niet meer in de publiciteit". Nooit meer iets van die gast vernomen.
Willem had er eerder uitgemoeten, dan had Karin in de finale gezeten. Maar ja, Willem was niet genomineerd.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond het mooi hoe zij aan het einde van haar BB-avontuur vrede sloot met Bart..
En ik vond het mooi dat Willem maar 3% van de stemmen had, ofzo..
quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:24 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Maurice, "wil absoluut niet meer in de publiciteit". Nooit meer iets van die gast vernomen.
Nee is nee.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:28 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Frank & Diane, bekend van de daterape.
Ze kon wel heel erg psychotisch uit haar ogen kijken. Dat moest dan zwoel voorstellen, alleen kwam dat niet zo over. Bij mij niet althans.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:29 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Daniëla, dat was wel een geil dingetje.
Heb je ook een ass-shot van Judith?quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:32 schreef scanman01 het volgende:
In het begin kon bloot nog bij BB. Later werd dat steeds minder en zelfs tot nulpunt gereduceerd. Geen privacy werd niet meer zo nauw genomen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat je niet naar Diane vraagt...quote:
Ook die staat erg hoog op mijn irritatielijst. Dat wijf wist alles beter en had ook een enorm kutaccent!quote:
Ach, is al weer wat langer geleden. Maar ik vond Jeanette ook leuker.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:34 schreef TheVulture het volgende:
Ook die staat erg hoog op mijn irritatielijst. Dat wijf wist alles beter en had ook een enorm kutaccent!
quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:04 schreef Arcee het volgende:
Ze had een lelijk semi-Amsterdams accent.
Maar wat een kont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |