Inderdaad Andries, wat een kwezel was dat zeg.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb wel weer zin in een nieuwe BB, al moeten zedan wel dezelfde regels hanteren als BB1 en niet met Battles, oud en rijk en nog meer van dat gedoe gaan werken.
Meest verschrikkelijke bewoner allertijden: Andries, net zo'n grote lul als dat stuk vlees wat ie zijn broek had...
Kim.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:14 schreef marky het volgende:
Euhhh.... dat blonde meisje uit BB2...
quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:14 schreef marky het volgende:
Judith
Naakt onder de douche met Hieke en Desiréquote:
Ja, in BB2 zat eigenlijk geen enkel lekker wijf.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:02 schreef tong80 het volgende:
Naakt onder de douche met Hieke en Desiré
Ja ik las het had het nog aangekaart inj Hools omdat ik dachjt dat je een algemene ban hadquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:01 schreef Arcee het volgende:
Geloof 't of niet, maar ik heb een ONZ-ban.
(bijna afgelopen, dus komt wel goed. Sowieso wou ik nog ff wachten)
Neuh, alleen in ONZ. Boeit eigenlijk voor geen kont.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:05 schreef tong80 het volgende:
Ja ik las het had het nog aangekaart inj Hools omdat ik dachjt dat je een algemene ban had
Bedoel ik, die modjes mogen nog niet in je schaduw staan.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Neuh, alleen in ONZ. Boeit eigenlijk voor geen kont.
Done.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:36 schreef Arcee het volgende:
ruby, Jumparound en kasper, willen jullie hier ff posten?
BB zorgt ook altijd wel voor gespreksstof hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:10 schreef Harry_Sack het volgende:
pfff, zijn we die ellende nou nog niet zat? Wanneer komt er weer eens gewoon wat leuks, een spannende serie of een raadsel dat je mee naar bed neemt en waar je met je collega's over praat ofzo.
Maak je je dan geen zorgen om die vreselijke leegte?quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:00 schreef BVO het volgende:
[..]
BB zorgt ook altijd wel voor gespreksstof hoor..
Denk dat het best wel weer goed gaat scoren.
Haha, ik bedoelde Judith inderdaad. Bibi heeft niet bestaan in BB, ja dochtertje van Ruud ff knuffelen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:57 schreef BVO het volgende:
[..]Daniela
. Wat een mormel was dat zeg. Net als die Judith.
.
Wie was Bibi?.
Hoe heette die uit Amsterdam nou.. ben al die namen kwijt..
En Jeanette was de leukste natuurlijk.
Da's die met die kont.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:50 schreef ruby het volgende:
Haha, ik bedoelde Judith inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |