Das maar goed ook.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:05 schreef BVO het volgende:
10 bewoners maar??
Dan lijkt het concept idd terug te keren naar BB1.
Op het moment dat het begint dan is het 3 jaar geleden.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:10 schreef BVO het volgende:
Ik vind het wel weer eens leuk..
Het is alweer bijna 3 jaar geleden..
BB4 had Quincy.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Slechter dan BB4 kan het niet worden..
Wat je wat uitgekauwd is? GTST, Love Letters, Lingo, dát is uitgekauwd.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:23 schreef dutchheroin het volgende:
Saai dat het weer terugkomt! Echt uitgekauwd dat idee....
Er hoeft helemaal geen nieuwe zak omheen gewoon het zelfde maar gewoon op een andere zender.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:23 schreef dutchheroin het volgende:
Saai dat het weer terugkomt! Echt uitgekauwd dat idee.... Vind dat ze bij Talpa wel veel 'ouds' binnen halen: barend en van dorp, linda de mol, big brother.... Oude wijn in nieuwe zakken....
quote:Op donderdag 14 april 2005 14:29 schreef Scope het volgende:
Wie? Trustful?
Ow god, bedoel je die vetvlek die de hele dag liep te zingen in de hoop ontdekt te worden? En die altijd liep te zemelen over hoe moeilijk mensje met een kleurtje het hebben? Die gozer?quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:07 schreef ruby het volgende:
En een Marokkaanse jongen van wie ik de naam ook even niet meer weet. Begint er al iets te dagen?
Ja, maar die is toch van BB1?quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ow god, bedoel je die vetvlek die de hele dag liep te zingen in de hoop ontdekt te worden? En die altijd liep te zemelen over hoe moeilijk mensje met een kleurtje het hebben? Die gozer?
Die moest van mij na dag 1 al dood..
Ik vind een Mustafa.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar die is toch van BB1?
God, hoe noemde hij zichzelf nou...
Grrrr, z'n echte naam was Mohammed volgens mij, maar het was iets met een R toch?
Shit...
Nee, volgens mij niet.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:28 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik vind een Mustafa.
Maar is dat ook de persoon die ik bedoel?
Big Brother 2quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar die is toch van BB1?
God, hoe noemde hij zichzelf nou...
Grrrr, z'n echte naam was Mohammed volgens mij, maar het was iets met een R toch?
Shit...
Sunchaser?quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ow god, bedoel je die vetvlek die de hele dag liep te zingen in de hoop ontdekt te worden? En die altijd liep te zemelen over hoe moeilijk mensje met een kleurtje het hebben? Die gozer?
Die moest van mij na dag 1 al dood..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |