abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24859854
Hee,

ze hebben net een uur geleden mijn verstandskiezen eruit gehaald. Nu zegt die pipo dat ik niet mag roken enzo...

Maar weet iemand uit eigen ervaring dat als ik rond een uur of 7 vanavond ga roken en bier drinken dit kwaad kan?

greetz
pi_24860075
roken lukte bij mij na een tijdje wel weer, maar bier drinken...

mijn verstandskies was 1 dag voor een of ander feest met gratis bier eruitgehaald.
Dat was niet cool, ik heb 2 biertjes op toen ben ik maar naar huis gegaan..
maar volgens mij verschilt het per persoon.
DE ONTEMBARE LEEUWEN
WOPWOPWOP
pi_24860122
Ik zou het niet doen. Als het gaat ontsteken ben je flink ver van huis.
Wacht beter maar even tot de wond een beetje dicht is gegroeid.
Fearlessly the idiot faced the crowd, smiling.
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
pi_24860138
Is echt geen probleem hoor. Ik stak gelijk een peuk op als ik de deur uit liep bij de tandarts. Bij alle 4 de keren dat een verstandskies getrokken is. Laat staan dat je dat pas vanaf 19.00 doet.
Mij actie was denk ik niet echt slim, maar uuuren later is geen probleem.
Spoilers!
pi_24860205
Heb je geen mondspoelmiddel gekregen? Andesr moet je dat even halen, is spul met peroxide er in, heeft de drogist misschien zelfs. Dan weet je iig dat het niet gaat ontsteken
pi_24860229
Ik heb dat ook gedaan (na chirurgische verwijdering) en dag daarna dikke onsteking die een week aanhield, stond tegen de muur van de pijn....dus..ik zou t even laten
pi_24860261
Ik moet volgende week ook m'n verstandskiezen laten trekken. Fijn, lekker midden in de carnaval geen bier drinken

Dat wordt dus ff die afspraak verzetten...
  dinsdag 1 februari 2005 @ 11:47:44 #8
113594 Geoffrey_Firmin
a dingy way to die
pi_24860288
Ikzou niet metéén opsteken, maar een paar uurtjes later kan best. Mijn bier heb ik nog nooit ergens voor laten staan.
Somebody threw a dead dog after him down the ravine
  dinsdag 1 februari 2005 @ 11:48:16 #9
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_24860301
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 11:42 schreef ParanoidEv het volgende:
Heb je geen mondspoelmiddel gekregen? Andesr moet je dat even halen, is spul met peroxide er in, heeft de drogist misschien zelfs. Dan weet je iig dat het niet gaat ontsteken
nee, dat moet je NIET doen. mijn tandarts heeft me na het trekken van mijn verstandskiezen juist gezegd dat ik een dagje NIEt moest spoelen!!

anyways, ik heb die dag zelf even rustig aan gedaan, niet gerookt, niet gedronken, want ik ken iemand die dat wel deed en daar behoorlijk veel last van had. dagje later was echter geen probleem..
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_24860417
NIET spoelen, inderdaad. Daardoor blijft de wond open.

Roken zou je met mate kunnen doen, liever helemaal niet, maar goed...
Alcohol verdunt je bloed, da's zo kort erna ook niet goed. Eén of 2 biertjes zou moeten kunnen, al zou ik het persoonlijk bij frisdrank houden; de verleiding om meer te drinken is vaak groot.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 12:12:41 #11
84309 pooier
bling bling
pi_24860748
Als je rookt snuif dan door je neus in
copyright 2006
pi_24860833
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 11:46 schreef rickus het volgende:
Ik moet volgende week ook m'n verstandskiezen laten trekken. Fijn, lekker midden in de carnaval geen bier drinken

Dat wordt dus ff die afspraak verzetten...
Werkt jou tandarts met carnaval?
pi_24860972
Roken valt enkel af te raden, net als spoelen, omdat het de wondgenezing remt. M.a.w. je houdt waarschijnlijk langer last als je het wel doet. De nadruk ligt op waarschijnlijk omdat het per persoon verschilt.
Dus: hoe langer je het volhoudt om niet te roken hoe beter.
Voer de vrede...
Fok needs you! Cybernations!
Boxxy ain't trollin'
pi_24861009
ik zou niet gaan drinken, wordt je bloed dunner van, en krijg je last van bloedingen. die maybe dan niet meer willen stoppen, en dat is niet fijn
2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
  dinsdag 1 februari 2005 @ 12:32:01 #15
90339 markje_82
NO speed NO life
pi_24861100
Een paar uur later kan wel, bij mij hadden ze er 2 tegelijk uitgehaald. Een paar uur later,begon ik weer met roken. Nergens last van gehad.
pi_24861309
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 11:48 schreef punchdrunk het volgende:

[..]

nee, dat moet je NIET doen. mijn tandarts heeft me na het trekken van mijn verstandskiezen juist gezegd dat ik een dagje NIEt moest spoelen!!

anyways, ik heb die dag zelf even rustig aan gedaan, niet gerookt, niet gedronken, want ik ken iemand die dat wel deed en daar behoorlijk veel last van had. dagje later was echter geen probleem..
Oja, vergeten, dat mocht pas de 2e dag
pi_24863252
Jah.. je moet et goed schoon houden met zo'n spuitje wat je dr als et goed is hebt bijgekregen.

Ik kreeg ook 600mg zware pijnstillers, had niet aangedacht dat ik er smiddags 1 had ingenomen. Na 1 bier zag ik alles al draaien. Dus dat kan ik je ook niet aanraden.. Gewoon veel ijs drop en water drinken.
pi_24863671
Mensen bedankt voor jullie reacties... denk dat ik het gokje toch ga wagen tegen uur of 7 / 8... laat jullie wel weten hoe het is afgelopen...

greetz
  woensdag 2 februari 2005 @ 22:44:04 #19
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24891613
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:49 schreef FortunaHome het volgende:
Mensen bedankt voor jullie reacties... denk dat ik het gokje toch ga wagen tegen uur of 7 / 8... laat jullie wel weten hoe het is afgelopen...

greetz
Hou ons op de hoogte
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 2 februari 2005 @ 22:49:59 #20
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_24891772
Roken werkt de heling tegen, en kan leiden tot overmatige lidteken vorming, maar voor een verstandskies zal het wel meevallen.
Als je ooit een face-lift laat doen oid kan je het beter even laten iig
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_24892155
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 11:42 schreef ParanoidEv het volgende:
En gadver wat was dat spul ranzig...
pi_24906391
Om deze maar ff te schoppen... Is het normaal dan na dagen je bek ontzettend gaat stinken??? Krijg echter een ontzettend vieze keur uit mijn mond en heb het idee dat dit van die 2 getrokken verstandskiezen komt!

Heb er zo'n spuitje bij gekregen om het schoon te maken.. ook af en toe spoel ik met odol..
pi_24919341
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 19:05 schreef flat_erik het volgende:
Om deze maar ff te schoppen... Is het normaal dan na dagen je bek ontzettend gaat stinken??? Krijg echter een ontzettend vieze keur uit mijn mond en heb het idee dat dit van die 2 getrokken verstandskiezen komt!

Heb er zo'n spuitje bij gekregen om het schoon te maken.. ook af en toe spoel ik met odol..
grote kans dat het of ontstoken is of pus onder zit.
pi_25027390
Het is gelukkig allemaal goed gekomen
pi_25028260
geen pus?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_25028358
Spoelen met een zoutoplossing (1-2 theelepels zout in een glas water) kan de genezing bespoedigen. Aan adviezen als niet roken/drinken heb ik mij nooit echt volledig gehouden zonder problemen, maar ik zou wel voorzichtig zijn.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 19:23:27 #27
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_40426927
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:49 schreef FortunaHome het volgende:

greetz
En hoe is het nou afgelopen?
Ik heb namelijk vandaag twee verstandskiezen laten trekken en ik ga vanavond met een stel vrienden weg, dus ik ben wel benieuwd of ik kan roken en drinken...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_40427002
Ik denk dat je een half jaar na dato niet zo snel een reactie terugkrijgt;)
pi_40456645
Jawel hoor...

Ik heb er een week last van gehad.... uit een ritje zuipen ;-)

hoop dat het jou beter vergaat
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:24:29 #30
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_40946401
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 19:23 schreef Molluck het volgende:

[..]

En hoe is het nou afgelopen?
Ik heb namelijk vandaag twee verstandskiezen laten trekken en ik ga vanavond met een stel vrienden weg, dus ik ben wel benieuwd of ik kan roken en drinken...
* KreKkeR zit nu met hetzelfde dilemma...
Krekker is de bom!
pi_40946541
Waarom moeten de verstandskiezen er eigenlijk uit?
Burning bridges gives you so much more
pi_40946546
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 20:24 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

* KreKkeR zit nu met hetzelfde dilemma...
Het ligt er een beetje aan. Een keertje overslaan kan minder kwaad dan een week lang een heftige ontsteking hebben. Aan de andere kant hoef je er geen last van te hebben, en alcohol spoelt lekker schoon. Het hangt er ook een beetje af van je lichamelijke staat. Als je normaal gesproken snel ontstekingen kijgt zou ik het niet doen.
pi_40946560
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 20:29 schreef Gatenkaas het volgende:
Waarom moeten de verstandskiezen er eigenlijk uit?
Omdat er bij veel mensen geen plek (meer) is voor de verstandskiezen, waardoor ze scheef gaan groeien en daardoor de rest van het gebit weg gaan drukken, of al aan het rotten zijn voordat ze doorkomen, wat uiteindelijk tot enstige ontstekingen kan leiden.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:43:51 #34
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_40946968
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 20:29 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het ligt er een beetje aan. Een keertje overslaan kan minder kwaad dan een week lang een heftige ontsteking hebben. Aan de andere kant hoef je er geen last van te hebben, en alcohol spoelt lekker schoon. Het hangt er ook een beetje af van je lichamelijke staat. Als je normaal gesproken snel ontstekingen kijgt zou ik het niet doen.
Ik ga zo maar pitten denk ik. Dan kan ik ook niks fouts (lees: ongezonds) doen.

Hopelijk val ik wel in slaap zo vroeg...

Kut weekend
Krekker is de bom!
pi_40947082
Ach, een enkel weekend is toch niet zo'n ramp?
pi_40961084
Hmm echt goed dat ik geen sigaret heb opgestoken. Heb nu echt zo'n ongelofelijke last aan m'n keel niet normaal.

Wil niet weten hoe het zou zijn geweest wanneer er nog een sigaret bij was gekomen.
Krekker is de bom!
pi_40961101
Hey, exact 12 uur later dan mijn vorige bericht!!!
Krekker is de bom!
  maandag 25 juni 2007 @ 10:19:43 #38
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_50812280
tering man geen bier dus vanavond??
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_50812979
tssss... moeilijk he, voorzorgsmaatregelen in acht nemen..... *zucht diep* echt triest dat je je gezondheid minder belangrijk vind dan zo'n gore peuk....
I had a signature once. It was awful.
pi_50813112
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:42 schreef zoeperzazke het volgende:
tssss... moeilijk he, voorzorgsmaatregelen in acht nemen..... *zucht diep* echt triest dat je je gezondheid minder belangrijk vind dan zo'n gore peuk....
Volgens mij vinden mensen die roken hun gezondheid zowiezo niet erg belangrijk.
pi_50813355
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:47 schreef Coam het volgende:

[..]

Volgens mij vinden mensen die roken hun gezondheid zowiezo niet erg belangrijk.
Hm... +1 scherp
I had a signature once. It was awful.
  maandag 25 juni 2007 @ 14:51:19 #42
183993 kevne
show me the monkey
pi_50821342
hmm.... aan één kant is mijn verstandskies wel al helemaal (bovenkant), maar aan de andere kant zit er nog (loszittend) tandvlees op/boven. Ik wacht nog even voordat ik er wat aan laat doen, mocht dit nodig zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')