nee, dat moet je NIET doen. mijn tandarts heeft me na het trekken van mijn verstandskiezen juist gezegd dat ik een dagje NIEt moest spoelen!!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:42 schreef ParanoidEv het volgende:
Heb je geen mondspoelmiddel gekregen? Andesr moet je dat even halen, is spul met peroxide er in, heeft de drogist misschien zelfs. Dan weet je iig dat het niet gaat ontsteken
Werkt jou tandarts met carnaval?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:46 schreef rickus het volgende:
Ik moet volgende week ook m'n verstandskiezen laten trekken. Fijn, lekker midden in de carnaval geen bier drinken![]()
![]()
Dat wordt dus ff die afspraak verzetten...
Oja, vergeten, dat mocht pas de 2e dagquote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:48 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
nee, dat moet je NIET doen. mijn tandarts heeft me na het trekken van mijn verstandskiezen juist gezegd dat ik een dagje NIEt moest spoelen!!
anyways, ik heb die dag zelf even rustig aan gedaan, niet gerookt, niet gedronken, want ik ken iemand die dat wel deed en daar behoorlijk veel last van had. dagje later was echter geen probleem..
Hou ons op de hoogtequote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:49 schreef FortunaHome het volgende:
Mensen bedankt voor jullie reacties... denk dat ik het gokje toch ga wagen tegen uur of 7 / 8... laat jullie wel weten hoe het is afgelopen...
greetz
En gadver wat was dat spul ranzig...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:42 schreef ParanoidEv het volgende:
Heb je geen mondspoelmiddel gekregen? Andesr moet je dat even halen, is spul met peroxide er in, heeft de drogist misschien zelfs. Dan weet je iig dat het niet gaat ontsteken
grote kans dat het of ontstoken is of pus onder zit.quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:05 schreef flat_erik het volgende:
Om deze maar ff te schoppen... Is het normaal dan na dagen je bek ontzettend gaat stinken??? Krijg echter een ontzettend vieze keur uit mijn mond en heb het idee dat dit van die 2 getrokken verstandskiezen komt!
Heb er zo'n spuitje bij gekregen om het schoon te maken.. ook af en toe spoel ik met odol..
En hoe is het nou afgelopen?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:49 schreef FortunaHome het volgende:
Mensen bedankt voor jullie reacties... denk dat ik het gokje toch ga wagen tegen uur of 7 / 8... laat jullie wel weten hoe het is afgelopen...
greetz
* KreKkeR zit nu met hetzelfde dilemma...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:23 schreef Molluck het volgende:
[..]
En hoe is het nou afgelopen?
Ik heb namelijk vandaag twee verstandskiezen laten trekken en ik ga vanavond met een stel vrienden weg, dus ik ben wel benieuwd of ik kan roken en drinken...
Het ligt er een beetje aan. Een keertje overslaan kan minder kwaad dan een week lang een heftige ontsteking hebben. Aan de andere kant hoef je er geen last van te hebben, en alcohol spoelt lekker schoon.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:24 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
* KreKkeR zit nu met hetzelfde dilemma...![]()
Omdat er bij veel mensen geen plek (meer) is voor de verstandskiezen, waardoor ze scheef gaan groeien en daardoor de rest van het gebit weg gaan drukken, of al aan het rotten zijn voordat ze doorkomen, wat uiteindelijk tot enstige ontstekingen kan leiden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:29 schreef Gatenkaas het volgende:
Waarom moeten de verstandskiezen er eigenlijk uit?
Ik ga zo maar pitten denk ik. Dan kan ik ook niks fouts (lees: ongezonds) doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan. Een keertje overslaan kan minder kwaad dan een week lang een heftige ontsteking hebben. Aan de andere kant hoef je er geen last van te hebben, en alcohol spoelt lekker schoon.Het hangt er ook een beetje af van je lichamelijke staat. Als je normaal gesproken snel ontstekingen kijgt zou ik het niet doen.
Volgens mij vinden mensen die roken hun gezondheid zowiezo niet erg belangrijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:42 schreef zoeperzazke het volgende:
tssss... moeilijk he, voorzorgsmaatregelen in acht nemen..... *zucht diep* echt triest dat je je gezondheid minder belangrijk vind dan zo'n gore peuk....
Hm... +1 scherpquote:Op maandag 25 juni 2007 10:47 schreef Coam het volgende:
[..]
Volgens mij vinden mensen die roken hun gezondheid zowiezo niet erg belangrijk.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |