abonnement Unibet Coolblue
pi_24857560
Topic nummer 17 alweer van deze befaamde reeks.
Een overzicht plaatsen is mij teveel werk...
.
Chapter kom eens uit die schuilkelder!

En wat is comback kid voor band, Hellfire?
En wat vinden jullie van When Eagles Dare? Snelle hardcore met o.a. nummers als It's ok to steal. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  dinsdag 1 februari 2005 @ 09:00:48 #2
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_24857902
hahahahha

Hey, diverse !
Comeback Kid is een band met gristenhonden. geen plaats in hardcore voor geloof
Where eagles dare is okay, maar ik raad iedereen vooral municipal waste aan!!!

Voor de rest van nederlandse bodem No Denial en Strike Firste, cro-mags-achtige hardcore.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_24858395
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 08:08 schreef Diverse_Reality het volgende:
Topic nummer 17 alweer van deze befaamde reeks.
Een overzicht plaatsen is mij teveel werk...
[afbeelding].
Chapter kom eens uit die schuilkelder!

En wat is comback kid voor band, Hellfire?
En wat vinden jullie van When Eagles Dare? Snelle hardcore met o.a. nummers als It's ok to steal. .
Comeback Kid is een mix van Punkrock en Hardcore. Leuke band maar niet echt bijzonder in haar soort.

When Eagles Dare ken ik niet, denk dat ik het ff ga tjekken.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_24859743
Strike First zijn anti-homo honden heb ik me laten vertellen, net zo erg als gristenhonden dus. Nou a, het zelfde straatje dus... Ik stuur je het wel es op anders hehe, DR.

When Eagles Dare is een oorlogsfilm trouwens..
pi_24861396
Comeback Kid ken ik niet, en als het gristenhonden zijn hoef ik er ook niets mee te maken te hebben.
War. War never changes.
pi_24861607
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:49 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Comeback Kid ken ik niet, en als het gristenhonden zijn hoef ik er ook niets mee te maken te hebben.
Als ik jou was, zou ik het wel ff tjekken. Het is zeker wel vet. En je hoort er niets van dat ze gristen zijn.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 13:04:46 #7
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_24861666
Yeah!
Product Description

Shai Hulud / Another Victim - Split (Vinyl 12" )
Dillinger Escape Plan, The - Miss Machine (Vinyl 12" )

Op weg over de grote plas
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_24861872
van de Garden Of Exile site:
quote:
01-02-05
Rectify – “Have Mercy…” release date set for February 28th.

RECTIFY's "Have Mercy..." will see the light on February 28th. You can pre order your copy now, by clicking: ..." HERE
All pre-orders will be delivered before February 14th!

A last minute release show is in the works, the first show where "Have Mercy.." will be available is:
February 26th 2005
Iduna, Drachten
Rectify, Instil, Arkangel, Maroon, Downset, Morda, Voice Of Distress
Mensen Pre Orderen dat ding!!!!!!

http://www.gardenofexile.com

Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_24863666
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:49 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Comeback Kid ken ik niet, en als het gristenhonden zijn hoef ik er ook niets mee te maken te hebben.
Geloof me, het is écht wel goede muziek, waar je het zeker niet van hoort, zoals Kletz al aangeeft. Bovendien, ik luister ook naar Champion en ik ben ook geen sXe.
pi_24864578
Hmm, ik vroeg me al af waar het topic gebleven was na m'n post...
Anyway, niks mis met Strike First ja! So what dat ze stiekum toch homo zijn maar er niet voor uit durven te komen?

Vrijdag naar Culf of Luna en Bleeding Through en Ataglace (wat dat dan ook mag zijn), YES!

Ps. topictitel slaat op Nargaroth? *nostalgie*
jeweetz
  dinsdag 1 februari 2005 @ 19:39:19 #11
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_24868596
=HellFire= : hoezo homofoben?

Strike First heeft niets meer of minder een hekel aan homo's dan de cro-mags of bad brains hadden.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_24875559
Ik zei al, heb me dat laten vertellen... zie ze namelijk dit weekend, samen met Gascoigne, paar gasten daarvan ken ik wel en die hadden het erover, dat ze een beetje een attitude hadden en soms rare opvattingen. Ach ja.
  woensdag 2 februari 2005 @ 11:18:01 #13
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_24879852
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:57 schreef =HellFire= het volgende:
Ik zei al, heb me dat laten vertellen... zie ze namelijk dit weekend, samen met Gascoigne, paar gasten daarvan ken ik wel en die hadden het erover, dat ze een beetje een attitude hadden en soms rare opvattingen. Ach ja.
Nouja, voordat je zoiets op het internet zet kun je het beter zeker weten in het vervolg.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_24881213
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 11:18 schreef Arma_Angelus het volgende:

[..]

Nouja, voordat je zoiets op het internet zet kun je het beter zeker weten in het vervolg.
Provocerend he.

Ben overigens wel benieuwd naar de band... samples op de site klonken wel bruut.
  woensdag 2 februari 2005 @ 12:46:16 #15
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_24881521
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:30 schreef =HellFire= het volgende:
Provocerend he.

Ben overigens wel benieuwd naar de band... samples op de site klonken wel bruut.
weinig provocerend, vooral erg lullig voor de band.

ehehe, en over de muziek, cro-mags he
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_24883174
Die dikke gitarist wil anders nog best weleens homofoob uit de hoek komen, dus het klopt best wel wat HellFire zegt.
jeweetz
pi_24885411
bwahahahahahahahahahahahhahahahaha
BAND : Said And Done // DESIGN : HypeKid // E-ZINE : Asice
  woensdag 2 februari 2005 @ 17:29:08 #18
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_24885650
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:14 schreef Pim_Stab_Back het volgende:
bwahahahahahahahahahahahhahahahaha
Mja
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_24885788
kut, heb net een verhaal getypt en nu is het weg....

anway, ik wil hier wel ff op reageren. ik ben dus die dikke gitarist van strike first.

het moet me ff van het hart dat ik het jammer vind te moeten horen dat mensen hun mening vormen n.a.v. hetgeen ze van anderen horen. "die van gascoigne hebben gezegd dat...."

whatever, die lui ken ik niet, die lui kennen ons van strike first niet. hebben nog nooit 1 woord met ons gewisseld. (zit martheun in die band?? dat is dan misschien de enige) kijk, ik vind het niet erg dat er over ons geluld wordt. door hetgeen wat ik op internet verkondig roep ik dat ook een beetje over mezelf af. dat mensen op basis van internet grappen hun mening gaan baseren over een persoon/band waar ze nog nooit mee gesproken hebben vind ik een beetje jammer.

en ja, wij hebben misschien een beetje een attitude, zal best.als je eens met ons komt praten op een show lachen we je echt niet uit ofzo. wij staan voor iedereen open. daarbij, ik vind dat wij ook een mening mogen hebben over hardcore na allemaal minstens 10 jaar geleden voor het eerst op een show geweest te zijn, shows opgezet te hebben, in bands gespeeld te hebben. hardcore is er om je te uiten toch?

anyway, even over het homofoob zijn ja of nee......vraag het ons maar eens op een show. doe je ding.
pi_24885815
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:29 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Mja
Zie het verhaal hierboven van die dikke maar voor de uitleg
BAND : Said And Done // DESIGN : HypeKid // E-ZINE : Asice
pi_24885834
ps. get your facts straight voor er op internet gebackstabbed gaat worden
  woensdag 2 februari 2005 @ 17:41:37 #22
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_24885893
Ok, ik begreep d'r al geen flikker van
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_24886621
Mwa, heeft denk ik weinig met internet te maken uil. Mijn mening is idd gebasseerd op wat anderen zeggen, maar ook op wat ik van jou lees op asice. Heb ik zelf geen problemen mee, vind het wel grappig, maar als je het ook serieus zou menen zou ik het wel erg zielig vinden, maar daar ga ik ook niet van uit.
Dat Strike First zelf homo's zijn is dan weer net zo gemeend als jouw grappen. Ik ken jou noch de rest van de band niet, dus heb ook geen mening over jullie, alleen over de muziek (en die is toch wel kankertjesfeth )
Neem het niet te hoog op, het is internet immers maar
jeweetz
pi_24886728
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 09:00 schreef Arma_Angelus het volgende:
hahahahha

Hey, diverse !
Comeback Kid is een band met gristenhonden. geen plaats in hardcore voor geloof
Where eagles dare is okay, maar ik raad iedereen vooral municipal waste aan!!!

Voor de rest van nederlandse bodem No Denial en Strike Firste, cro-mags-achtige hardcore.
Ah het leeft nog!

Ze speelden vorig jaar in Sneek, maar dankzij mijn drankprobleem heb ik het gemist.
Waste 'em all!
Heb al wat Comeback Kid mogen beluisteren, ik moet zeggen dat het christelijke er niet vanaf straalt, maar het is wel braaf. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_24897171
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:38 schreef de_dikke_uil het volgende:
ps. get your facts straight voor er op internet gebackstabbed gaat worden
haha de uil ook op fok. Wel heb ik ooit .

maar je posts zijn terecht.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_24903163
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:36 schreef de_dikke_uil het volgende:
kut, heb net een verhaal getypt en nu is het weg....

anway, ik wil hier wel ff op reageren. ik ben dus die dikke gitarist van strike first.

het moet me ff van het hart dat ik het jammer vind te moeten horen dat mensen hun mening vormen n.a.v. hetgeen ze van anderen horen. "die van gascoigne hebben gezegd dat...."

whatever, die lui ken ik niet, die lui kennen ons van strike first niet. hebben nog nooit 1 woord met ons gewisseld. (zit martheun in die band?? dat is dan misschien de enige) kijk, ik vind het niet erg dat er over ons geluld wordt. door hetgeen wat ik op internet verkondig roep ik dat ook een beetje over mezelf af. dat mensen op basis van internet grappen hun mening gaan baseren over een persoon/band waar ze nog nooit mee gesproken hebben vind ik een beetje jammer.

en ja, wij hebben misschien een beetje een attitude, zal best.als je eens met ons komt praten op een show lachen we je echt niet uit ofzo. wij staan voor iedereen open. daarbij, ik vind dat wij ook een mening mogen hebben over hardcore na allemaal minstens 10 jaar geleden voor het eerst op een show geweest te zijn, shows opgezet te hebben, in bands gespeeld te hebben. hardcore is er om je te uiten toch?

anyway, even over het homofoob zijn ja of nee......vraag het ons maar eens op een show. doe je ding.
Yoooo, take it easy man!

Ik vroeg het mij af, ik heb het maar horen vertellen, ik weet het zelf niet zeker maar ik ga zeker naar jullie toe, dus zo bevooroordeeld ben ik niet! Als je dat maar doorhebt...

En dat er over bands gepraat wordt hou je toch, is logisch. En natuurlijk mag je een mening hebben hehe. Ook niet meer dan logisch. Ook over homo's, ben het zelf niet, dus maakt mij het uit. Ik hou alleen wel van openmindedness... That's all. Thanks voor de reply btw, maakt het allemaal weer wat duidelijker.

Hm, hoor net dat het gecancelled is. Geluidsoverlast ofzo? 's mooi kut.
pi_24903219
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:38 schreef de_dikke_uil het volgende:
ps. get your facts straight voor er op internet gebackstabbed gaat worden
ps. als je dit al backstabben noemt...? Een post op internet?

HELLO?! 10 jaar hardcore ervaring?!!! Ben je toch wel meer gewend.

grapje.
  donderdag 3 februari 2005 @ 15:08:56 #28
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_24903237


Hell yeah
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_24905411
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:36 schreef de_dikke_uil het volgende:


anyway, even over het homofoob zijn ja of nee......vraag het ons maar eens op een show. doe je ding.
"Ej, wat vinden jullie nu precies van homo's?"
War. War never changes.
  donderdag 3 februari 2005 @ 19:21:08 #30
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_24906605
keep it in the closet.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_24906889
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 18:01 schreef GrootmeesterFlits het volgende:

[..]

"Ej, wat vinden jullie nu precies van homo's?"
yo, kom maar eens op een show aan ons vragen hahahaha.

nee man, ik neem het niet zwaar op. echt niet. dat is juist weer een mooi voorbeeld van dingen die op internet anders overkomen dan ze bedoeld zijn. het is ook geen backstabben hoor, dat die lui van gascoigne dingen over ons zeggen hahahaha. komt wel goed...........hoe meer er geluld wordt hoe beter hehehehe:)
pi_24907326
Niet lulle maar SPELEUUUUUHHHHHHHH!!!!!!!!!!!1
  zaterdag 5 februari 2005 @ 14:17:30 #33
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_24936089
overigens ben ik van mening dat er maar veel middelmaat uitkomt op het moment en dat er maar weinig bands zijn die boven de middelmaat uitkomen, en deze dan er ook echt maar heel klein stukje boven uitkomen.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  zaterdag 5 februari 2005 @ 14:27:36 #34
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_24936307
Heb je het dan over de Nederlandse scene?

Ik vind bijvoorbeels Malkovich wel echt een 'rising star' om maar even in metaforen te vervallen.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  zaterdag 5 februari 2005 @ 16:41:03 #35
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_24938560
malkovich is erg goed, maar in mijn ogen gaan ze nu teveel rocken ipv hardcore maken.. maar dat willen ze zelf ook. 't is een erg goede band, maar ik vind het domweg geen hardcore.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  zaterdag 5 februari 2005 @ 17:04:15 #36
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_24938987
Het is geen oldskool meer idd. Ik vond zelf Fairfight altijd heel erg cool, maar die band is dood. Maar twee maten van me gaan samen met de zanger (Steven) een nieuwe hardcore band beginnen, opzich als ze doorzetten moet dat wel veel goeds beloven
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_24939045
Bweuh, Strike First is anders ook wel zwaar klassen. En wacht maar tot de nieuwe Uppercut uitkomt, die zal ook vast wel erg goed zijn.
jeweetz
  zaterdag 5 februari 2005 @ 17:42:06 #38
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_24939642
ik vind de nieuwe band van mark en alex veel gaver (nothing done) en dat kill traitors moest ik niet veel wat weten eerlijk gezegd.

strike first is goede band, maar het is nog geen plaat die me achterover in de stoel blaast.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  zaterdag 5 februari 2005 @ 17:51:45 #39
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_24939842
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 17:42 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik vind de nieuwe band van mark en alex veel gaver (nothing done) en dat kill traitors moest ik niet veel wat weten eerlijk gezegd.

strike first is goede band, maar het is nog geen plaat die me achterover in de stoel blaast.
Razor Crusade DEAD END PACT, vond ik opzich wel leuk, maar niet echt bijzonder. Steven heeft een toffe scream.
Fairfight is gewoon good 'ol straightedge hardcore, en dat mag ik wel

Edit: Gooi dat altijd door elkaar.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_24947363
Restless Youth.
BAND : Said And Done // DESIGN : HypeKid // E-ZINE : Asice
pi_24952132
Binnenkort in Drachten:
26 februari 2005 - Iduna, Drachten - Arkangel, Downset, Morda, Maroon, Demean, Instil, Voice of Distress, Rectify.
05 maart 2005 - Iduna, Drachten - Jobcrusher, Galbak, Wijf, De WAOzin, Terra Militia, Skint, Asunder, Animosity, Kriegstanz, Vals, Seein’Red, Humus, Antidote, Makiladoras, Fleas & Lice en Mihoen.

Denk dat ik naar beide concerten ga.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_24953986
* 3 maart The Dwarves in Vera
* 13 maart PeterPan Speedrock & Zeke in Vera
* 14 april The Hives in 013
* 15 april Roarfest met Razor Crusade · Gilgamesh · Believe Is A Doubt · Shikari · Face Tomorrow
* 30 april Groezrock 2005
* Deconstruction Tour 2005

Onder voorbehoud, lijstje kan natuurlijk nog veranderen...
  zondag 6 februari 2005 @ 16:17:13 #43
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24954753
Ik ben heel erg van plan om naar Drachten te komen 5 maart, maar het is voor mij wel een pokke-eind weg. Moet dus nog kijken of er iemand met een auto die kant uit gaat of ik misschien een slaapplaats kan regelen. Maar die line-up is geweldig

Als we het over up and coming bands hebben wil ik Malkovich niet meer noemen, met zo'n stapel platen ben je geen opkomende band meer. De Makiladoras zou ik graag noemen, maar die passen ook niet onder die term.

Wel nieuw en veel belovend vind ik My Reply, die eerste 7" klinkt erg goed.
pi_24957658
Rond die tijd heb ik misschien een kraakpand in een plek niet al te ver bij Drachten vandaan, kan je ook altijd wel pitten. Ben er nu mee bezig, maar is nog wel onder voorbehoud. En groningen is misschien weer net iets te ver weg voor jou om te pitten.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_24957965
Vanuit Groningen gaan wel genoeg lui iig. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  maandag 7 februari 2005 @ 23:25:36 #46
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_24979534
Whoehoe, eindelijk gekocht:
Terror - Lowest of the low 12"

Lekkere botte plaat is dat
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  maandag 7 februari 2005 @ 23:29:02 #47
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_24979614
dan kan ik je zeker first blood demo aanraden (met terror leden)
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_24984236
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:29 schreef Arma_Angelus het volgende:
dan kan ik je zeker first blood demo aanraden (met terror leden)
ik vind het wel een standaard band. Klinkt wel lekker, maar er zijn nu zoveel van die bands.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  woensdag 9 februari 2005 @ 11:48:28 #49
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_25004133
ja, net als terror blood b4 dishour, for the glory. maar ik vind first blood dus wel een uitschietertje in dat rijtje.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  woensdag 9 februari 2005 @ 12:22:39 #50
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_25004699
Ik vind terror ook niet geweldig hoor, maar het is wel een heerlijk botte hardcore plaat, en voor 8 euro ga ik 'm niet laten liggen
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  donderdag 10 februari 2005 @ 12:32:15 #51
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_25021841
Ik ben duidelijk geen fan van botte hardcore. Op aanraden van vrienden heb ik eens naar Bulldoze en Cast Asise geluisterd, maar dat had ik net zo goed niet kunnen doen. Duidelijk niet mijn muziek.

En Hellfire: Joey Cape heeft nog niet gebeld
pi_25022766
Wat een klootzak! Zelfs niet eventjes een SMS'je verstuurd?
pi_25023114
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 12:32 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik ben duidelijk geen fan van botte hardcore. Op aanraden van vrienden heb ik eens naar Bulldoze en Cast Asise geluisterd, maar dat had ik net zo goed niet kunnen doen. Duidelijk niet mijn muziek.

En Hellfire: Joey Cape heeft nog niet gebeld
Hoe vet lomp hard is Bulldoze haha. Ja als BGK liefhebber is dat niets voor jou hippe haha.

Cast Aside > tja er zijn zoveel bands (nogmaals) die zulk soort muziek maken. En dit is er 1 van.
Het is wel hard en lomp daarintegen.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_25041104
tvp
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_25047717
Kijk eens wie er terug is!
  zaterdag 12 februari 2005 @ 14:34:16 #56
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_25056577
AIGHT

18 mei turbonegro! ROCK AGAINST ASS
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  zaterdag 12 februari 2005 @ 14:47:05 #57
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_25056747
Vanavond Kamikaze @ starsound studio's Utrecht
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_25065315
Over het AFA concert in Drachten:
quote:
Omdat het een en ander helaas uit de klauwen begon te lopen; hier een statement voor de bezoekers:

Raise Your Fist afgelast, maar verder in beperkte vorm

Slecht nieuws met betrekking tot het Raise Your Fist AFA benefiet festival. Het goede nieuws is, is dat het door zal gaan, het slechte nieuws is dat het programma aangepast zal worden. Wij vragen hier jullie begrip voor. Waarom het programma helaas aangepast zal moeten worden, is de volgende reden:

De gemeente Drachten heeft een aantal e-mails gekregen met hierin dreigingen van extreem rechtse groeperingen. Deze hielden in dat, wanneer het festival als AFA benefiet door zal gaan, zij harde tegenacties zullen houden en men wil op diezelfde dag zelf een neonazi festival in Drachten organiseren. Wat deze acties in zullen houden is niet genoemd, maar dat hierbij de veiligheid/gezondheid van de bezoekers, bands, Iduna vrijwilligers en organisatie in gevaar komt is een ding wat vast staat. Dit ook omdat, behalve de gemeente Drachten, wij als organisatie ook mails hebben ontvangen met een aantal zware bedreigingen die inhielden dat wanneer het festival door zou gaan wij als organisatie niet langer veilig over straat kunnen. Nou nemen wij als organisatie deze laatste dreiging niet al te serieus, maar worden door de gemeente de andere dreigingen wel dusdanig serieus genomen dat het festival in deze vorm is verboden. Sterker nog, Iduna zet haar vergunning op het spel als er problemen ontstaan.

Echter in goed overleg met de gemeente is het volgende besloten: het festival gaat door maar dat in een afgeslankte en behoudendere vorm; dit houdt in dat van de 16 bands er helaas 4 zullen worden gecancelled. Dit omdat zo het programma een avondvullend programma wordt (6 tot 12) en hierdoor, bij eventuele dreiging van geweld, de politie het snelste ter plaatse kan zijn. Tevens wordt het een "gewoon" festival zonder politieke inslag. Er is dus besloten dat het festival niet meer naar buiten gebracht mag worden als zijnde AFA benefiet en er geen aandacht meer gevraagd mag worden voor de groeiende verrechtsing van Drachten en omstreken. Dit omdat, wanneer we dit wel doen, het festival alsnog verboden wordt. We vragen ook aan jullie om hier sportief mee om te gaan zodat wij ons niet schuldig maken aan negatief gedrag, hoe makkelijk we ons ook hiertoe zouden kunnen laten verleiden.

Het festival gaat door onder de naam Crustcore; de entree (zowel voorverkoop als aan de deur) zal 5 euro kosten. Het voorverkoop zal via Iduna lopen, en is binnenkort mogelijk op de website van Iduna. Diegene die al kaarten gereserveerd hebben, hoeven dit niet nogmaals te doen; hun reservaties blijven gewoon staan.

Het nieuwe programma ziet er daardoor vermoedelijk als volgt uit:

18.00 – 18.30 Jobcrusher
18.30 – 19.00 Skint
19.00 – 19.30 Asunder
19.00 – 20.00 Animosity
20.00 – 20.30 Kriegstanz
20.30 – 21.00 Vals
21.00 – 21.30 Seein'red
21.30 – 22.00 Humus
22.00 – 22.30 Antidote
22.30 – 23.00 Makiladoras
23.00 – 23.30 Fleas and Lice
23.30 – 24.00 Mihoen

Onze excuses voor de 4 bands die we helaas hebben moeten afzeggen: De WAOnzin, Galbak, Terra Militia en WIJF. Deze bands zijn aangeboden op een tweede festival te komen spelen. Dat was wel het minste wat wij voor ze konden doen.

Ik hoop jullie zo genoeg informeert te hebben en dat jullie ook inzien dat wij (organisatie, maar ook Iduna) niets aan deze situatie kunnen doen en dat jullie daarom alsnog besluiten te komen.

onze excuses voor het ongemak,
Raise Your Fist Fest Organisatie
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_25069856
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 23:49 schreef Diverse_Reality het volgende:
Over het AFA concert in Drachten:
[..]
Schandalig dat dat tuig zoiets kan verzieken.
War. War never changes.
  Overall beste user 2022 zondag 13 februari 2005 @ 11:38:00 #60
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_25069950
quote:
Op zondag 13 februari 2005 11:30 schreef GrootmeesterFlits het volgende:

[..]

Schandalig dat dat tuig zoiets kan verzieken.
maar die linksen zijn ook niet allemaal lief hoor!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 13 februari 2005 @ 12:29:59 #61
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25070716
ken iemand hiero Anti-Product ?
don't give me that fucking bullshit
pi_25070875
In Drachten loopt de situatie sowieso al uit de hand, of het nou aan links of rechts ligt.
Ik ben ook geen liefhebber van de AFA trouwens.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_25071585
quote:
Op zondag 13 februari 2005 11:38 schreef Ulx het volgende:

[..]

maar die linksen zijn ook niet allemaal lief hoor!
Dat zeg ik ook niet.
War. War never changes.
  zondag 13 februari 2005 @ 14:08:21 #64
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_25072087
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 23:49 schreef Diverse_Reality het volgende:
Over het AFA concert in Drachten:
[..]


Zucht, jammer dit soort dingen altijd.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_25091151
ik kwam deze site tegen laatst: http://www.allinternel.com/gwvf/ en ik vroeg me af welke bands dat zijn in het 1e en 3e filmpje. weet iemand dat? want het klinkt best wel tof
edit: en ook het 2e filmpje

[ Bericht 17% gewijzigd door Dix-Huit op 14-02-2005 22:18:00 ]
  maandag 14 februari 2005 @ 22:42:43 #66
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_25091635
1e irate
2e NY Bloodline
3e Everybody gets hurt
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_25092372
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 23:49 schreef Diverse_Reality het volgende:
Over het AFA concert in Drachten:
[..]
Da's grappig, daar moet ik optreden
  dinsdag 15 februari 2005 @ 09:43:27 #68
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_25096587
Ik zit er nog steeds wel over te denken om te gaan, nu het om 6 uur begint is het zelfs veel makkelijker komen dan om 3 uur. Wel jammer van Terra Militia en de Waonzin. Maar goed, het zit hem dus vooral nog in een lift terug.

En als mijn moeder hoort van dreigementen door Nazi's mag ik natuurlijk helemaal niet meer
pi_25096950
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 09:43 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik zit er nog steeds wel over te denken om te gaan, nu het om 6 uur begint is het zelfs veel makkelijker komen dan om 3 uur. Wel jammer van Terra Militia en de Waonzin. Maar goed, het zit hem dus vooral nog in een lift terug.

En als mijn moeder hoort van dreigementen door Nazi's mag ik natuurlijk helemaal niet meer
ook al neem je je shitzu mee?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 10:17:54 #70
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_25096977
* Sjoewe bid tot de TGP-god....*brmbll......vinyl...Dillinger....ShaiHulud.......btrsr...Terror.....eindelijk........afleveren....bhrtsr*
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  dinsdag 15 februari 2005 @ 12:15:50 #71
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_25098488
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 10:15 schreef Kletz het volgende:

ook al neem je je shitzu mee?
Het is een kruising tussen van alles en nog wat en gezien de akeer van nazi's tegen rassenvermenging heeft hij meer van ze te vrezen dan ik.

Ik laat hem dus lekker thuis.
pi_25098889
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 10:15 schreef Kletz het volgende:

[..]

ook al neem je je shitzu mee?
*WAF*WAF*
What's that Lassie? Little Timmy fell down the well?
War. War never changes.
pi_25098988
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:15 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

[..]

Het is een kruising tussen van alles en nog wat en gezien de akeer van nazi's tegen rassenvermenging heeft hij meer van ze te vrezen dan ik.

Ik laat hem dus lekker thuis.
haha ok dan.... nou have fun dan maar...


Ik heb trouwens die PAINT IT BLACK plaat binnen (paradise heet ie) damn die is fijn.

Oldskool hardcore/punkrock met gasten van Good Riddance, Lifetime en kid dynamite.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_25106855
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:47 schreef Kletz het volgende:
Ik heb trouwens die PAINT IT BLACK plaat binnen (paradise heet ie) damn die is fijn.

Oldskool hardcore/punkrock met gasten van Good Riddance, Lifetime en kid dynamite.
een geslaagd side-project dus
ff wat van hun luisteren....hmm klinkt wel aardig, misschien maar eens wat meer van downloaden....
That's The Way Things Go
  woensdag 16 februari 2005 @ 01:43:53 #75
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_25107030
Terror 10" binnen

Serieus op geel doorzichtig vinyl met zwarte verf vlekken, echt fukking mooi om te zien
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_25109968
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:47 schreef Kletz het volgende:

[..]

haha ok dan.... nou have fun dan maar...


Ik heb trouwens die PAINT IT BLACK plaat binnen (paradise heet ie) damn die is fijn.

Oldskool hardcore/punkrock met gasten van Good Riddance, Lifetime en kid dynamite.
Kletz heb je hem op soulseek, zag hem gister namelijk zo snel niet staan. Anders slinger ik vanavond soulseek wel aan en trek ik hem bij je weg.

Trouwens vanochtend zeer verrast over de Live in a Dive plaat van Lagwagon, hij was binnengelopen en kon nog net even 2 nummertjes luisteren. Maar moet zeggen dat hij echt super klonk, zeer goeie kwaliteit net zoals de NUFAN live cd.
Kan niet wachten om hem vanavond te branden
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_25110014
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 10:51 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

Kletz heb je hem op soulseek, zag hem gister namelijk zo snel niet staan. Anders slinger ik vanavond soulseek wel aan en trek ik hem bij je weg.

Trouwens vanochtend zeer verrast over de Live in a Dive plaat van Lagwagon, hij was binnengelopen en kon nog net even 2 nummertjes luisteren. Maar moet zeggen dat hij echt super klonk, zeer goeie kwaliteit net zoals de NUFAN live cd.
Kan niet wachten om hem vanavond te branden
Heb je die van mij?

Die paint it black staat in mijn kazaa downloads mapje. Waar ook die nieuwe slapshot staat. Moet je maar ff zoeken.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_25110139
nee die live in a dive heb ik van iemand anders, maar wel let's talk about feelings staat als het goed is nu aan.
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  woensdag 16 februari 2005 @ 16:34:36 #79
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_25114457
Ik vind die hoge kwaliteit van die live-cd eigenlijk maar kut. Het klinkt helemaal niet meer als een live-plaat, meer als een studio-plaat waarbij ze voor en na de nummers een paar klappende mensen hebben ingemixt. Dan vind ik die Dropkick Murphys- Live on st. Patrick's day CD een stuk beter, die klinkt tenminste echt live.
pi_25115195
Wat zijn jullie slsk nicks trouwens? Mijne is Grootmeester_Flits
War. War never changes.
pi_25115351
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 16:34 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik vind die hoge kwaliteit van die live-cd eigenlijk maar kut. Het klinkt helemaal niet meer als een live-plaat, meer als een studio-plaat waarbij ze voor en na de nummers een paar klappende mensen hebben ingemixt. Dan vind ik die Dropkick Murphys- Live on st. Patrick's day CD een stuk beter, die klinkt tenminste echt live.
Ben ik wel een beetje met je eens, althans alleen het feit dat het zo gelikt klinkt.
lijkt me wel sterk dat het publiek achteraf er in gemixt is.
DM is imo flink achteruit gegaan na Do or Die / Gang's all Here, maar dat is een andere discussie
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_25116413
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 18:51 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Wat zijn jullie slsk nicks trouwens? Mijne is Grootmeester_Flits
NitroYE, heb niet echt veel maar zal binnenkort is wat meer gaan sharen
That's The Way Things Go
pi_25116659
Misschien klink ik nu heel erg dom hoor, maar wat is AFA?
En mijn slsk nick is Rhinestone. Ben alleen niet veel online, en komende maanden helemaal niet meer.
jeweetz
  woensdag 16 februari 2005 @ 23:02:28 #84
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_25118096
anti facsictische actiegroep ofzo.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  donderdag 17 februari 2005 @ 09:17:11 #85
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_25122510
Mijne is Trefwoord Punk, ik heb zowel oude Nederlandse punk/hardcore als gloednieuwe old-school.

En StrikeAnywhere, ik geloof niet echt dat dat publiek er later ingemixt is, maar de geluidskwaliteit is zo goed dat het wel live in de studio opgenomen lijkt. Ik denk dat ik meer een liefhebber van bootleg-kwaliteit ben. Maar het was een mooie vraag geweest om aan Joey te stellen

En ik vind de Dropkick Murphys alleen maar beter geworden met elke cd. Die hardcore/oi/folk die ze in het begin maakten vond ik maar slechte rotzooi, maar de folkpunk van nu daar blinken ze echt in uit.
pi_25125388
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 09:17 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
En StrikeAnywhere, ik geloof niet echt dat dat publiek er later ingemixt is, maar de geluidskwaliteit is zo goed dat het wel live in de studio opgenomen lijkt. Ik denk dat ik meer een liefhebber van bootleg-kwaliteit ben. Maar het was een mooie vraag geweest om aan Joey te stellen
hahaaha idd een mooie vraag geweest, en ik had ook niets anders verwacht dan dat je een brakke bootleg-kwaliteit meer op prijs stelt
quote:
En ik vind de Dropkick Murphys alleen maar beter geworden met elke cd. Die hardcore/oi/folk die ze in het begin maakten vond ik maar slechte rotzooi, maar de folkpunk van nu daar blinken ze echt in uit.
zo zie je maar, smaken verschillen.

By the way soulseek nick : www.rectify.nl
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  zondag 20 februari 2005 @ 13:17:15 #87
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_25177507
Nu het een paar dagen zo rustig is hier zal ik de radiostilte even doorbreken met een tipje. Sommigen van jullie zullen het al gelezen hebben op AsIce, maar mijn laatste ontdekking is Shatterhand uit Schotland. Ze spelen poppunk, maar zeker niet de aangelengde poppunk die je zo vaak hoort. Shatterhand speelt die muziek met passie en aggressie en de laatste cd is echt geweldig.

Bovendien zijn ze geen band die muziek maken voor geld, roem of meisjes, maar uit pure passie voor muziek. Komt dit ook maar een klein beetje in de buurt van waar je van houdt, kijk en luister dan eens op www.shatterhand.co.uk
  zondag 20 februari 2005 @ 15:59:38 #88
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_25180164
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 12:18 schreef StrikeAnywhere het volgende:
www.rectify.nl
Oeh, dat klinkt wel cool
Spelen jullie ooit in de buurt van utrecht?
Wil het wel een keertje checken nl.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_25186378
quote:
Op zondag 20 februari 2005 15:59 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Oeh, dat klinkt wel cool
Spelen jullie ooit in de buurt van utrecht?
Wil het wel een keertje checken nl.
blijf de site checken voor shows, ik weet niet of Rectify ergens bij Utrecht in de buurt speelt.
zit namelijk niet in band, maar zijn maten van me
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_25189447
quote:
Op zondag 20 februari 2005 13:17 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Nu het een paar dagen zo rustig is hier zal ik de radiostilte even doorbreken met een tipje. Sommigen van jullie zullen het al gelezen hebben op AsIce, maar mijn laatste ontdekking is Shatterhand uit Schotland. Ze spelen poppunk, maar zeker niet de aangelengde poppunk die je zo vaak hoort. Shatterhand speelt die muziek met passie en aggressie en de laatste cd is echt geweldig.

Bovendien zijn ze geen band die muziek maken voor geld, roem of meisjes, maar uit pure passie voor muziek. Komt dit ook maar een klein beetje in de buurt van waar je van houdt, kijk en luister dan eens op www.shatterhand.co.uk
Haha, listen between 6 am and 12 PM?

Kzal morgen het eens gaan bekijken, klinkt leuk hoe je het vertelt.
  dinsdag 22 februari 2005 @ 12:29:37 #91
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_25203648
En heb je het inmiddels overdag geprobeerd? Ik vraag me trouwens af waarom je 's nachts niet kan luiteren

[ Bericht 27% gewijzigd door H.I.P.P.E. op 22-02-2005 15:00:51 ]
pi_25203876
Dan mogen de mensen uit andere tijdzones, waar het dan 6-12 PM is, luisteren om zo het dataverkeer te verspreiden. Of niet natuurlijk.
War. War never changes.
pi_25205234
Mensen 4 Maart in Sneek Bolwerk!!!!!!

BORN FROM PAIN - KICKBACK - RECTIFY

Hier kan je wat van Rectify horen!!!


Voor de rest: Slsk naam: klanter
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_25206873
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 16:49 schreef Kletz het volgende:
Mensen 4 Maart in Sneek Bolwerk!!!!!!

BORN FROM PAIN - KICKBACK - RECTIFY

Hier kan je wat van Rectify horen!!!


Voor de rest: Slsk naam: klanter
voeg deze tyfus harde show op 5 maart in de Baroeg Rotterdam er ook maar bij.

Angel Crew · Born From Pain · Die...My Demon · Kickback · Rectify · Dominator · Balthazar

overigens beide shows zijn releaseshows van Rectify
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_25210450
Hahhaha, niet punk/hc ofzo, maar goed... Blink182 break of uit elkaar?
quote:
"For over a decade, Blink-182 has toured, recorded and done non-stop promotion all while trying to balance relationships with family and friends.

To that end, the band has decided to go on an indefinite hiatus to spend some time enjoying the fruits of their labors with their loved ones. While there is no set plan for the band to begin working together again, no one knows what tomorrow may bring."
Stunt of waarheid? Een tijdelijke break of voor altijd? In ieder geval respectloos tegenover de fans. Een bedankje kon er niet eens vanaf lijkt het wel.

[ Bericht 2% gewijzigd door =HellFire= op 23-02-2005 10:04:19 ]
pi_25211009
Aargghh! Kiekbak! Wat hou ik van die band!
Yeah, my dirty black summer... OEH!
pi_25211325
ja het lijkt opzich wel vrij echt, die break
Ik vind het echt klote
That's The Way Things Go
pi_25211654
Ach ze kwamen hier toch al nooit en ik vind het maar een kutbericht. Niet zozeer de break zelf, maar zo'n label-made post gaat er bij mij niet echt in.
  woensdag 23 februari 2005 @ 18:58:55 #99
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_25218506
ach, er wordt gesproken over een "indefinite hiatus", gewoon een tijdelijke break dus.
pi_25229996
Ze moeten toch weer geld verdienen he!
  donderdag 24 februari 2005 @ 15:16:24 #101
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_25233595
O, nee, krijgen we dat gezeur weer. Houd het er maar op dat ik geld verdienen aan punk geen probleem vind (anders zou Joey Cape me ook niet mogen bellen).
pi_25246805
iemand Morgen nog naar ARKANGEL - MAROON - INSTIL - DOWNSET - RECTIFY in IDUNA te Drachten?

Begint om 19.30 meteen met de vetste band van de avond haha
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_25246928
Moet Arkangel al om 19:30 beginnen?
War. War never changes.
pi_25247247
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:44 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Moet Arkangel al om 19:30 beginnen?
dus jij bent er om 19.30!?

Hoe vind je die paint it black plaat
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_25247378
Ha, die is vet. Ik zag dat je nog een message gestuurd had, maar toen ik het las was je alweer offline.
War. War never changes.
pi_25248640
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 15:16 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
O, nee, krijgen we dat gezeur weer. Houd het er maar op dat ik geld verdienen aan punk geen probleem vind (anders zou Joey Cape me ook niet mogen bellen).
Hahaha, commentaar gehad op AsIce?
  vrijdag 25 februari 2005 @ 15:33:38 #107
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_25251100
hahaha alsof arkangel er gaat zijn om 19.30
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  zaterdag 26 februari 2005 @ 11:39:06 #108
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_25263525
Whoehoe, Shai Hulud en Dillinger 12" eindelijk binnen
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_25286382
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 15:33 schreef Arma_Angelus het volgende:
hahaha alsof arkangel er gaat zijn om 19.30
Haha nope... De flikkers stonden om 22.00 op het programma, maar wegens omstandigheden speelde ze pas om 00.15 en dat haalde ik niet vanwege afspraken op het thuis front . Maar ja volgende keer beter.

Zeer leuke avond gehad!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  maandag 28 februari 2005 @ 19:27:16 #110
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_25301160
ehehe
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_25303273
Donderdag naar The Dwarves, in VERA. Ben benieuwd.
pi_25303532
Trouwens...



Wordt wel weer gezellig...
pi_25303858
en daar is een apart topic over
That's The Way Things Go
  woensdag 2 maart 2005 @ 08:38:39 #114
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_25326756
Het langverwachte interview met Joey Cape is vanaf nu te vinden op AsIce!

http://www.asice.net/specials.php?id=52
pi_25327082
Supercool interview man! Altijd leuk om te lezen.
pi_25328906
ik heb em net ook gelezen!! vette shit leon!!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_25329116
Congrats, leuk interview man. Hoe was hij aan de telefoon?
War. War never changes.
pi_25330323
Zo te lezen was hij erg cool aan de telefoon, ook omdat hij sorry zegt dat hij zo veel gepraat heeft leuk om te zien dat asice ook wat aan punkrock doet !!!
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_25337141
Ok gasten, even een update betreft Groezrock en Deco tour 2005!
quote:
Groezrock 2005
MAIN STAGE

9:30 - 10:00 SFP
10:20 - 10:55 Pepper
11:15 - 11:50 Capdown
12:10 - 12:45 Only Crime
13:05 - 13:45 Strike Anywhere
14:10 - 14:55 Tsunami Bomb
15:20 - 16:05 Rise Against
16:30 - 17:15 Boy Sets Fire
17:40 - 18:30 7 Seconds
19:00 - 20:00 Flogging Molly
20:30 - 21:30 No Use For A Name
22:00 - 23:00 Hatebreed
23:30 - 0:30 Lagwagon

B2B STAGE

10:55 11:25 Malkovich
11:50 12:20 The Setup
12:45 13:20 Maroon
13:45 14:25 Modern Life Is War
14:55 15:35 From Autumn To Ashes
16:05 16:45 Streetdogs
17:15 18:00 Alexisonfire
18:30 19:20 Hopesfall
20:00 20:50 Ringworm
21:30 22:30 Coheed and Cambria
Verder zal tegelijkertijd op Groezrock de Deconstruction tour spelen. Verklaart ook veel Fat Wreck bands, daar die vaak op Deco tour spelen. Opvallend is ook dat er een datum is geprikt voor de Nederlandse Deco tour.
quote:
04.05.05 - NL - Amsterdam - Melkweg
tickets: www.melkweg.nl
En deze is, jawel op 4 mei 2005 in, jawel. Amsterdam, MELKWEG. Geen Zwolle-toestanden meer dus. Verwacht grotendeelse dezelfde bands, al is Strung Out toegevoegd aan het de line-up.

  woensdag 2 maart 2005 @ 21:32:46 #120
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_25337262
Uiteindelijk heeft hij mij dus niet gebeld maar ik hem, al een paar weken geleden. Maar het schrijven editten van zo'n interview is nog meer werk dan je denkt.

Hij was inderdaad erg aardig aan de telefoon, gaf me complimenten voor mijn goede vragen (wat voor vragen stellen anderen dan wel niet, hiervoor verdien ik ook niet echt de nobelprijs voor de literatuur) en verontschuldigde zich omdat hij 45 minuten lang bijna alleen maar aan het woord was geweest. (Kost trouwens maar 1,85 Euro, 3 kwartier naar Amerika bellen...... )

Wat mij vooral opviel is dat hij volgens mij helemaal niet zoveel meer met punk heeft. Hij luistert vooral naar jaren 60 en 70 platen en zou het liefste verdergaan met het produceren van film. Uit zijn hele schemerde door dat hij met punk zelf niet zo heel veel meer had, behalve de bands en het produceerwerk, hij zoekt het niet zelf actief op.

Wel grappig dat mensen zo enthousiast zijn over dit stukje, ik zie zelf wel wat zwakkepuntjes en dingen die ik moet verbeteren. Maar zelf op de Lagwagon-site waren ze er erg positief over. En ik ben tegenwoordig dus een soort van "de punkman" bij Asice, dus als iemand nog tips of ideeen heeft zie ik ze graag per PM tegemoet.
pi_25337353
Viel mij inderdaad ook al op dat Joey niet echt meer in de 'scene' zit, zoals hij het vertelde kon het hem ook vrij weinig interesseren. Mensen veranderen met de tijd, happens... Fred van de Roosjes luistert ook amper naar punk bijvoorbeeld.

Wat voor zwakke puntjes zie je dan Hippe? Vond het voor een eerste interview bijzonder geslaagd met goede vragen die ze zeker niet vaker hebben gehoord.
pi_25357424
Net terug uit Grunn. Daar speelden vanavond 69 Charger en The Dwarves. Beide bands had ik nog niet eerder gezien. Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, het was een maffe maar VETTE show wat the Dwarves ons voorschotelden. Weinig interactie als het gaat om lullen met het publiek, ze kwamen op, deden hun ding, ragden er flink op los en na 40 minuten dook de zanger het drumstel in en waren ze binnen een minuut allemaal verdwenen. Resultaat was een kapot drumstel en verbaasde mensen. Een van die gitaristen was ook de hele show compleet naakt en niet heel effe zoals die kerel van de Vandals dat doet... nee, daar kan die nog een puntje aan zuigen....

Al met al rockte het aardig en kwamen er nieuwe en oude songs voorbij. Minpuntje was wel Over you, je miste toch wel die electronische zooi tussen het nummer door, live mist het toch een en ander. 69 Charger was trouwens ook goed bezig, klonk ook erg hard. Leuk avondje wat mij betreft.

Iemand ook geweest hiero? Diverse_Reality, was jij er nog
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 maart 2005 @ 09:52:26 #123
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  zondag 6 maart 2005 @ 00:37:14 #124
116148 Kelt
Groene Nationalist
pi_25389731
godv, punk is bagger geworden zeg, de ouwe punk was tenminste nog echt anarchistisch en waren gewoon anti alle onzin, die punk scene van nu is niks anders dan een stel junks en socialistische idioten die bang zijn om op iemands tenen te trappen en zitten te zeiken over respect en socialisme, gadverdamme, de punk scene van nu doet me meer denken aan de hippie scene uit de jaren 60, hetgene waar de punk scene van de jaren 70 juist tegen was

er zullen vast wel nog (nauwlijks) punk bandjes en punkers zijn zoals het echte werk, maar wat ik zoal tegen kom is toch best wel triest.
--sig verwijderd, nokken met dat getroll--
  zondag 6 maart 2005 @ 18:02:08 #125
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_25399032
Kelt: de vraag is wat jij "het echte werk" vindt en of anderen het met je eens zijn. Ik vind dat je niet eens kan spreken van "de punk van tegenwoordig" er zijn gewoon te veel verschillende stromingen en bands. En zo is er voor iedereen iets bij: kraakpandenpunk, poppunk, hoempapunk, emopunk en hoe je het maar wil noemen.

En waar het verschil ligt tussen echte anarchisten en socialistische idioten en waarom het een goed is en het ander fout snap ik niet. Ik hou het er op dat jij last hebt van een heftige aanval van "vroeger was alles beter"
pi_25400522
Zo, vanavond naar Zeke, Judasville en Black Rodeo in de Effenaar voor een lekkere pot stoemprock 'n roll.
War. War never changes.
  maandag 7 maart 2005 @ 12:03:41 #127
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_25410416
Ha, ik ben ook geweest. Judasville vond ik erg op PPS lijken, alleen wat minder goed. Black Rodeo rockte echt GOED! zeker de beste band van de avond. Lekker tempo en lekker afwisselend. Zeke vond ik tegenvallen, klotegeluid, alle nummers leken op elkaar. T was wel leuk voor een half uurtje, maar daarna...
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_25410545
quote:
Op maandag 7 maart 2005 12:03 schreef headfirsttohell het volgende:
Ha, ik ben ook geweest. Judasville vond ik erg op PPS lijken, alleen wat minder goed. Black Rodeo rockte echt GOED! zeker de beste band van de avond. Lekker tempo en lekker afwisselend. Zeke vond ik tegenvallen, klotegeluid, alle nummers leken op elkaar. T was wel leuk voor een half uurtje, maar daarna...
Judasville vond ik erg hard rocken, bovendien hadden ze een gezonde dosis humor. Die nazgul-imitatie van de gitarist

Ik kwam halverwege Black Rodeo binnenvallen dus daar heb ik weinig van meegekregen.

Zeke vond ik erg tof. Retesnel en hard. Die drummer was erg grappig om te zien, net een enorme baby met een bloempot kapsel.
War. War never changes.
  maandag 7 maart 2005 @ 12:24:13 #129
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_25410730
je hebt judasville wel gezien, maar je kwam tijdens black rodeo binnenvallen?
Tijdens black rodeo hing de vlag van judasville er nog, misschien ligt t daar aan
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_25411097
De volgorde was toch Black Rodeo - Judasville - Zeke

Judasville


Black Rodeo


Black Rodeo speelde als eerste toch?
War. War never changes.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 10:11:45 #131
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_25423446
Ik weet t effe niet meer, ik weet wel dat er bij Judasville een ex-lid van Discipline zit, die verdacht veel op de rechtse kerel op de onderste foto lijkt. En die onderste band speeld als eerste ja.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_25423550
De onderste band is black rodeo, de foto is van hun site:
http://www.black-rodeo.com/images/blackrodeopersfotoo.jpg

Maar ik vond het zelf ook al verwarrend.
War. War never changes.
pi_25473110
Is er iemand gisteravond nog naar de Converge + Modern Life Is War + The Setup show in de Melkweg geweest?
Ik ging eigenlijk voor Planes Mistaken For Stars, maar die hadden de tour helaas afgezegd. MLIW kende ik niet (nou ja, alleen van naam), maar was zeker een goede vervanger.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 11 maart 2005 @ 18:06:16 #134
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_25476342
Ik ben niet geweest, die bands vallen niet echt binnen mijn lievelings-stijlen. Maar ik ga ze over twee weken op de Arhnem Hardcore Meeting zien. Daar sta ik trouwens achter de Asicce-merch-stand, dus ik verwacht dat iedereen die komt me even een hand komt geven.

Verder mensen nog mooie nieuwe platen binnen gekregen? De Zeke / Peter Pan Speedrock split iemand?
  vrijdag 11 maart 2005 @ 22:24:10 #135
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_25480613
Mja ik ga als ik aan het eind van de maand nog poet over heb eindelijk eens American Nightmare - Background Music en Give up the Ghost - Down till we're underground op vinyl bestellen.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_25505387
Ja, die Zeke/PPS split is vet .. Weet niet of ik ze vanavond nog ga zien in VERA...
  zondag 13 maart 2005 @ 21:14:13 #137
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_25509511
Zucht, Arnhem HCM wordt 'm agendatechnish/financieel gezien niet, gelukkig wel TDEP ft, Textures in Tivoli 28 Maart.

Ik ga denk ik heel erg groupie doen, want ik wil m'n Miss Machine 12"gesigneerd hebben
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  maandag 14 maart 2005 @ 10:26:07 #138
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_25511990
Ik werd gisteravond al verblijd met het nieuws dat er op Trashfest 9 een Larm-reunie in de originele line-up komt, met Menno en Dorien op zang! Ik ben natuurlijk compleet uit mijn dak, maar computertechnisch kon ik gisteren nog niet posten hier. Dat gaat een mooi festival worden brom ik je! Meer mensen met plannen om te komen?
  maandag 14 maart 2005 @ 22:22:16 #139
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_25513746
tvp <_<
pi_25514038
Nog mensen die van plan zijn naar Furyfest te gaan? Of die er al eens geweest zijn, zit er ernstig aan te denken om erheen te gaan als je de line up zo ziet: http://www.furyfest.com/ En dan komen er kennelijk (mijn Frans is niet zo best) nog een stuk of 30 bands bij.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 09:27:35 #141
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_25517539
Over 2 weken weer naar Paaspop. Toch wel leuker als festivals met alleen hardcore/punkbands. En d'r komen gave bands dus...De godfathers of hardcore Agnostic Front, ahem, naast deze ontiegelijk zelf-opgehemelde band komen er nog echt gave bands als PPS en Nile. en natuurlijk Blaze of Glory.

Heeft iemand trouwens ook iets gehoord van een optreden van Turbonegro in mei in Paradiso, dat zou echt vet zijn.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_25517703
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:34 schreef mr_cucumber het volgende:
Nog mensen die van plan zijn naar Furyfest te gaan? Of die er al eens geweest zijn, zit er ernstig aan te denken om erheen te gaan als je de line up zo ziet: http://www.furyfest.com/ En dan komen er kennelijk (mijn Frans is niet zo best) nog een stuk of 30 bands bij.
http://www.withfullforce.de/deutsch/index.html

http://www.pressurefest.de/

http://www.dourfestival.be/nl/

http://www.graspop.be/pages/index.php


om nog maar wat fests op te noemen waar die bands waarschijnlijk ook komen
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_25520289
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 09:39 schreef Kletz het volgende:

om nog maar wat fests op te noemen waar die bands waarschijnlijk ook komen
Maar daar komt Neurosis niet. Verder heb je wel gelijk dat de meeste festivals wel dezelfde bands hebben. Maargoed, dat was mijn vraag niet
pi_25521061
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 13:48 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Maar daar komt Neurosis niet. Verder heb je wel gelijk dat de meeste festivals wel dezelfde bands hebben. Maargoed, dat was mijn vraag niet
nou opzich wel een beetje, aangezien de bands die op fury fest staan waarschijnlijk ook op 1 van bovengenoemde fests staan die dichterbij zijn .

Waarom zo ver weg
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:00:23 #145
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_25521526
Kaartje voor The Dillinger Escape Plan en Textures 28 Maart @ Tivoli is binnen. Ik heb d'r nu al zin in.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_25522978
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 15:38 schreef Kletz het volgende:

nou opzich wel een beetje, aangezien de bands die op fury fest staan waarschijnlijk ook op 1 van bovengenoemde fests staan die dichterbij zijn .

Waarom zo ver weg
zoals ik al zei, op die festivals komt Neurosis (en nog een aantal andere) bands niet. En mijn vraag was alleen of er mensen al eens geweest waren of van plan zijn erheen te gaan (of snap ik je nou niet?)
pi_25550170
Happy Saint Patrick's weekend jongens. Om het te vieren luister ik maar veel Dropkick Murphys - Singles collection II terwijl ik dit weekend richting Duitsland ga voor een weekendje er tussen uit.. Leuk cd'tje trouwens!
  donderdag 17 maart 2005 @ 21:01:52 #148
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_25552148
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 09:27 schreef headfirsttohell het volgende:
Heeft iemand trouwens ook iets gehoord van een optreden van Turbonegro in mei in Paradiso, dat zou echt vet zijn.
18 mei.
* Arma_Angelus heeft 4 kaarten in de kast staan
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_25559020
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 21:01 schreef Arma_Angelus het volgende:

[..]

18 mei.
* Arma_Angelus heeft 4 kaarten in de kast staan
Ben je ook lid van de turbojugend of gaat dat weer wat te ver?
War. War never changes.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 09:52:44 #150
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_25560081
ehehe, we zijn beetje bezig met oprichting van de turbojugend twente / enschede.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_25560183
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 09:52 schreef Arma_Angelus het volgende:
ehehe, we zijn beetje bezig met oprichting van de turbojugend twente / enschede.
De 'leider' moet toch ook elke maand een feest geven waar iedereen mag komen zuipen of hoe zit dat ook alweer?
War. War never changes.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 11:50:43 #152
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_25562402
elke 77 dagen een activiteit voor de jugend, altijd openstaan voor feestjes en en 1x per maand een vergadering.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 maart 2005 @ 14:18:09 #153
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_25565915
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 19:52 schreef =HellFire= het volgende:
Happy Saint Patrick's weekend jongens. Om het te vieren luister ik maar veel Dropkick Murphys - Singles collection II terwijl ik dit weekend richting Duitsland ga voor een weekendje er tussen uit.. Leuk cd'tje trouwens!
Inderdaad een leuk cd'tje
  maandag 21 maart 2005 @ 22:15:35 #154
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_25647342
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 19:52 schreef =HellFire= het volgende:
Happy Saint Patrick's weekend jongens. Om het te vieren luister ik maar veel Dropkick Murphys - Singles collection II terwijl ik dit weekend richting Duitsland ga voor een weekendje er tussen uit.. Leuk cd'tje trouwens!
Ik heb het hele weekend naar de Wolfe Tones en de Dubliners geluisterd.

Het aanbod voor het signeren van AsIce T-shirts geldt natuurlijk nog steeds. Ook wil ik jullie biertjes wel vasthouden tijdens MLIW
pi_25653490
Hahaa, ik heb wel zo'n t-shirtje gekocht. Maar de kans is vrij klein dat ik in Arnhem er ben (tenzij ik nog kaartjes win... hint? )
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:45:59 #156
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_25679845
Fuck, het is weer zover...

* Sjoewe trekt Give up the ghost uit de kast
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 23 maart 2005 @ 12:39:04 #157
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_25680941
En H.I.P.P.E. heeft Modern Life Is War op de plaenspeler liggen, het moet niet veel gekker worden....
  woensdag 23 maart 2005 @ 12:45:29 #158
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_25681090
daar heeftie dan weer wel tijd voor...
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_25681244
Hoeven jullie niet te werken, stelletje uitvreters?
Zomaar midden op de dag platen draaien.
War. War never changes.
pi_25681519
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 12:45 schreef Arma_Angelus het volgende:
daar heeftie dan weer wel tijd voor...
jezus hier nu ook al welkom op fok
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  woensdag 23 maart 2005 @ 13:23:31 #161
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_25681964
Geregistreerd op: zaterdag 27 april 2002 @ 20:50
Geregistreerd op: dinsdag 13 januari 2004 @ 21:40

maar goed je zult het wel weer niet willen aannemen...
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  woensdag 23 maart 2005 @ 13:28:25 #162
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_25682069
ehehe en dit is mijn kloon
maar goed, ik ga er hier niet verder over zeuren met jou kletz.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_25682736
Heb ik iets gemist ofzo?
War. War never changes.
pi_25682944
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 13:28 schreef Arma_Angelus het volgende:
ehehe en dit is mijn kloon
maar goed, ik ga er hier niet verder over zeuren met jou kletz.
neuh was ook niet mijn bedoeling

@ grootmeester > nope niets gemist.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_25684353
Morgen naar The Dwarves! Wie nog meer?
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_25684767
Komend weekend ben ik op Prilpop, een festival wat ik zelf mede-organiseer, met o.a. Stockholm Syndrome, N.A.O.P., Image Treason, San Andreas, Hatred en Desensitised.
War. War never changes.
pi_25685546
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 15:05 schreef Kiff het volgende:
Morgen naar The Dwarves! Wie nog meer?
Hahaha, ben vorige maand al geweest. Was erg hard.

Ze bleken trouwens ook nog es in Zwitserland opgepakt te zijn, maar of dat waar was..
  Licht Ontvlambaar vrijdag 1 april 2005 @ 23:20:23 #168
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_25923695
gaan er nog mensen naar Groezrock?
That's The Way Things Go
pi_25924553
Check.
  zaterdag 2 april 2005 @ 14:07:54 #171
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_25930001
Nope.

Wel de dag er na: 01.05.05 @ Bitterzoet, Amsterdam (NL)
With: Modern Life Is War (US), Razor Crusade (NL), .Omission.(NL)

+ Malkovich dus
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_25930691
Modern Life Is War al gezien bij Converge, dus ik ga die avond naar Pig Destroyer.

Gaan er trouwens nog mensen naar Sex Positions en The Plot To Blow Up The Eiffel Tower komende donderdag?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 2 april 2005 @ 14:49:58 #173
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_25930875
ik ga ook vooral voor Malkovich en Razor Crusade
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  maandag 4 april 2005 @ 10:59:53 #174
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_25972417
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 01:53 schreef Nitro_YE het volgende:
gaan er nog mensen naar Groezrock?
Ben het nog steeds wel van plan ja, misschien valt het ook nog wel te combineren met een interview. Het hangt er nog een beetje van af of er een vriend met de auto gaat.

Is er het afgelopen weekend nog iemand naar Oi Polloi geweest? Ik heb ze in Leiden gezien en het was een aardige avond. De show was erg kort, 7/8 nummers, maar allemaal klassiekers en een redelijke publieks-reactie. Daarna nog Urban Blight, een eenmansband gezien, die in ieder geval zelf erg enthousiast was en SPAM, een punkband met vrouwenzang die wel erg ongeinspireerd klonk
pi_25972527
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:59 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

[..]

Ben het nog steeds wel van plan ja, misschien valt het ook nog wel te combineren met een interview. Het hangt er nog een beetje van af of er een vriend met de auto gaat.

Is er het afgelopen weekend nog iemand naar Oi Polloi geweest? Ik heb ze in Leiden gezien en het was een aardige avond. De show was erg kort, 7/8 nummers, maar allemaal klassiekers en een redelijke publieks-reactie. Daarna nog Urban Blight, een eenmansband gezien, die in ieder geval zelf erg enthousiast was en SPAM, een punkband met vrouwenzang die wel erg ongeinspireerd klonk
Hey H.I.P.P.E., aangezien jij nogal into punk bent, heb je wel eens gehoord van de crust-band Radio Bikini?
War. War never changes.
  maandag 4 april 2005 @ 13:00:28 #176
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_25974966
Ja, ik heb op Asice de split-7" met de Makiladoras besproken. Als je houdt van bands die 1 keer een snelheid kiezen en dan keihard doorbeuken, is hun kant erg goed. Verder nooit gezien, maar dat gaat op het Trashfest wel gebeuren, tussen nog 50 andere bands die ik ook allemaal MOET zien.

Inderdaad er staat de laatste tijd nogal eens punk op het programma, vrijdag ga ik naar Peter Pan Speedrock en El Guapo Stuntteam, heb ik ook erg veel zin in
pi_25975150
quote:
Op maandag 4 april 2005 13:00 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ja, ik heb op Asice de split-7" met de Makiladoras besproken. Als je houdt van bands die 1 keer een snelheid kiezen en dan keihard doorbeuken, is hun kant erg goed. Verder nooit gezien, maar dat gaat op het Trashfest wel gebeuren, tussen nog 50 andere bands die ik ook allemaal MOET zien.

Inderdaad er staat de laatste tijd nogal eens punk op het programma, vrijdag ga ik naar Peter Pan Speedrock en El Guapo Stuntteam, heb ik ook erg veel zin in
El Guapo Stuntteam moet live een fantastische show neerzetten. (Denk aan vuur, vuurwerk etc.)
War. War never changes.
pi_25976157
quote:
Op maandag 4 april 2005 13:09 schreef GrootmeesterFlits het volgende:

[..]

El Guapo Stuntteam moet live een fantastische show neerzetten. (Denk aan vuur, vuurwerk etc.)
Ik was helaas er niet bij in VERA, maar vuurwerk in zo'n klein zaaltje?
pi_25976268
quote:
Op maandag 4 april 2005 13:56 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Ik was helaas er niet bij in VERA, maar vuurwerk in zo'n klein zaaltje?
Als het in een klein zaaltje is zal het wel niet. Jammer, maar ze zullen natuurlijk nog steeds rocken.
War. War never changes.
pi_25976314
Ik zag trouwens dat Diverse_Reality's nederige stulpje leeggeruimd was (de SP vlag hing er niet meer hehe)Ze hebben dat zeker teruggekraakt. Klopt dit?
pi_25976334
quote:
Op maandag 4 april 2005 14:01 schreef GrootmeesterFlits het volgende:

[..]

Als het in een klein zaaltje is zal het wel niet. Jammer, maar ze zullen natuurlijk nog steeds rocken.
Nu is VERA nog redelijk groot opzich (kan veeel kleiner nog) maar vuurwerk werkt daar niet echt prettig in. En rocken zullen ze vast.
pi_25976366
Heerlijk weer trouwens, de punkrock en ska(core) komt weer helemaal terug in de Winamplijst/discman.

Ik ga trouwens zaterdagavond weer naar een fest in JC De Koog in Noord-Scharwoude, allemaal leuke punkrock'nroll bands, waaronder Susans Garden, die wel erg vet zijn live. Ben benieuwd! Meer mensen die er heen gaan toevallig (je weet nooit!)?
  maandag 4 april 2005 @ 17:14:59 #183
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_25980473
Ik ga Sick Of It All weer eens zien en wel op Pinkpop (schaam)
Hopelijk spelen ze net zo hard als op de Resistance tour en houden ze zich niet in voor fags met roze petjes.
  dinsdag 5 april 2005 @ 08:38:31 #184
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_25993100
quote:
Op maandag 4 april 2005 14:01 schreef GrootmeesterFlits het volgende:

[..]

Als het in een klein zaaltje is zal het wel niet. Jammer, maar ze zullen natuurlijk nog steeds rocken.
Ik heb ze vorig weekend op paaspop gezien en geen vuur of iets dergelijks. Wel een hoop volk op het podium die allemaal wat bespelen. Ik vond het eigenlijk wel tegenvallen, zeker omdat het ook niet echt rockte zoals Peter Pan
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 5 april 2005 @ 10:15:24 #185
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  donderdag 7 april 2005 @ 22:37:53 #186
2391 Jimmy
Door het bot
pi_26059238
quote:
Op maandag 4 april 2005 14:05 schreef =HellFire= het volgende:
Ik ga trouwens zaterdagavond weer naar een fest in JC De Koog in Noord-Scharwoude, allemaal leuke punkrock'nroll bands, waaronder Susans Garden, die wel erg vet zijn live. Ben benieuwd! Meer mensen die er heen gaan toevallig (je weet nooit!)?
Ik vind de zanger altijd een beetje jammer bij Susans Garden. De muziek vind ik wel ok.


Pfff. Zelf gaat het ook niet echt fantastisch met mijn muziekcarriere. Ben weer eens bandloos. Snds mjin 1e punkband is het niet meer gelukt weer een band bij elkaar te krijgen die het ook tot optreden weet te schoppen. Dus als iemand nog een band weet die een schreeuwer/zanger nodig heeft, ik hou me aanbevolen.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_26061952
als zanger moet je toch wel iets kunnen vinden denk ik
That's The Way Things Go
  vrijdag 8 april 2005 @ 00:52:15 #188
2391 Jimmy
Door het bot
pi_26062844
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 00:10 schreef Nitro_YE het volgende:
als zanger moet je toch wel iets kunnen vinden denk ik
Ik heb net een avondje sites afgezocht. Als ik in een coverband, feestband of een symphorock/metal zou willen zingen had ik idd volop keus.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_26063231
Net thuis gekomen van een show in de Volta. Na twee keer verkeerd te zijn gelopen dan toch eindelijk het zaaltje gevonden. Ik kwam nog bekenden tegen, altijd gezellig.

Eerste band: About Paris. Een zanger, gitarist, iemand op keyboard/synth en een drummer. Het klonk leuk alleen lieten ze hier en daar wat steekjes vallen wat een niet echt strakke set opleverde. Maar toch een leuk bandje om te zien en horen.

Tweede band: Sex Positions. Ik dacht dat zij als laatst zouden spelen, blijkbaar was dit niet het geval. De band bestaat uit ex leden van The Dedication (tamelijk briljant bandje) en live klonken ze me wat te clean. De mp3 die ik had gehoord klonk wat rauwer en ook had de zanger daarin een rauwere schreeuw in tegenstelling tot vanavond waar het gewoon op heel hard roepen leek. Toch vond ik ze best goed live, met name omdat ik maar één nummer van ze kende. Op de terugweg naar de CD die ik had gekocht van ze geluisterd en daar klonk alles toch een stukje beter. Het was dan ook de één na laatste show van de tour, dus misschien dat het daar aan lag.

Laatste band: The Plot To Blow Up The Eiffel Tower. Lekker over the top, strakke kleding, banden om de arm met daarop "PLOT", een zanger met een zwarte leren pet die zo nu en dan ook nog eens saxofoon speelde, enorm vaak naar z'n kruis greep en tijdens een aantal nummers de mic en mic stand meer zag als mannelijkgeslachtsdeel dan waar ze daadwerkelijk voor bedoeld waren. Ze waren live beter dan ik had verwacht, dit omdat het album soms nogal lo-fi en op zo'n manier kan over komen dat je denkt "dat doen ze live nooit." En toch klonk het zo.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zondag 10 april 2005 @ 15:51:31 #190
44515 Brram
Oldschool
pi_26124063
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 08:38 schreef headfirsttohell het volgende:

[..]

Ik heb ze vorig weekend op paaspop gezien en geen vuur of iets dergelijks. Wel een hoop volk op het podium die allemaal wat bespelen. Ik vond het eigenlijk wel tegenvallen, zeker omdat het ook niet echt rockte zoals Peter Pan
Jawel hoor, op een gegeven moment kwam die stuntman het podium op en werd in de fik gezet. Voor de rest geen vuur(werk)..

In 013 hadden ze helemaal geen stunts, ook geen menselijke pyramides wat ze normaal wel es zouden doen.. Helaasch. (Dat was met de Jack Daniels Rock Nights, samen met PPSR en Danko Jones)
  zondag 10 april 2005 @ 17:15:23 #191
2391 Jimmy
Door het bot
pi_26125904
quote:
Op zondag 10 april 2005 15:51 schreef Brram het volgende:
In 013 hadden ze helemaal geen stunts, ook geen menselijke pyramides wat ze normaal wel es zouden doen.. Helaasch. (Dat was met de Jack Daniels Rock Nights, samen met PPSR en Danko Jones)
Idd. Bij de Jack Daniels Rock Nights in de Melkweg waren er ook geen stunts en vuurwerk. Ze mochten zeker niet teveel de show stelen.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  maandag 11 april 2005 @ 10:32:01 #192
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_26141993
Ook in Delft afgelopen vrijdag had El Guapo Stuntteam geen vuur(werk). Wel een hoop mensen op het podium inderdaad, waaronder een kerel met een electrische mondharmonica. Een erg goeie en wilde live-band, maar weinig publieksreactie omdat die de nummers niet kennen. Maar dat gaat nog wel komen denk ik.

Peter Pan Speedrock was in een woord geweldig. De nieuwe nummers zijn echt fantastisch en overtreffen alles dat ze eerder uitbrachten. Jammer dat het publiek minder op die nummers reageert omdat ze ze niet kennen

Over 2 weken ga ik weer naar El Guapo en Peter Pan Speedrock in Utrecht, ik verheug me er nu al op. Maar eerst woensdag naar Gilgamesh en Transistor Transistor in de ACU

OMG: Ik heb Sex Positions op de AHM gezien en daar vond ik ze erg rommelig en chaotisch. Op plaat vind ik dat ze wel hun geniale momenten hebben, maar misschien is die muziek gewoon niet geschikt voor op het podium.
pi_26142138
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:32 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ook in Delft afgelopen vrijdag had El Guapo Stuntteam geen vuur(werk). Wel een hoop mensen op het podium inderdaad, waaronder een kerel met een electrische mondharmonica. Een erg goeie en wilde live-band, maar weinig publieksreactie omdat die de nummers niet kennen. Maar dat gaat nog wel komen denk ik.

Peter Pan Speedrock was in een woord geweldig. De nieuwe nummers zijn echt fantastisch en overtreffen alles dat ze eerder uitbrachten. Jammer dat het publiek minder op die nummers reageert omdat ze ze niet kennen

Over 2 weken ga ik weer naar El Guapo en Peter Pan Speedrock in Utrecht, ik verheug me er nu al op. Maar eerst woensdag naar Gilgamesh en Transistor Transistor in de ACU

OMG: Ik heb Sex Positions op de AHM gezien en daar vond ik ze erg rommelig en chaotisch. Op plaat vind ik dat ze wel hun geniale momenten hebben, maar misschien is die muziek gewoon niet geschikt voor op het podium.
ik moet die pps plaat ook maar eens tjekken. Ik vond lucky bastards super vet dus dan moet deze die nog overtreffen? ik ben benieuwd!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  maandag 11 april 2005 @ 11:52:41 #194
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_26143785
Ja, hij overtreft Lucky Bastards zonder enige twijfel. Op asice is 1 nummer van de nieuwe plaat te vinden en op de split-cd met Zeke 2. Vooral "Better off dead" die op die split staat is een absolute klassieker, geniaal! Die plaat komt 22 april uit, nog 1,5 week geduld dus
  maandag 11 april 2005 @ 22:45:28 #195
44515 Brram
Oldschool
pi_26159049
quote:
Op maandag 11 april 2005 11:52 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ja, hij overtreft Lucky Bastards zonder enige twijfel. Op asice is 1 nummer van de nieuwe plaat te vinden en op de split-cd met Zeke 2. Vooral "Better off dead" die op die split staat is een absolute klassieker, geniaal! Die plaat komt 22 april uit, nog 1,5 week geduld dus
Die heb ik geloof ik ook ergens op een sampler liggen. PPS blijft wat mij betreft sowieso een geweldige (live)band. Ik heb 3 of 4 nummers op cd (shame on me ), maar heb ze ondertussen ook al 5 keer gezien dus veel nummers ken ik al. Het nieuwe werk vind ik idd ook erg goed..
  zondag 17 april 2005 @ 11:24:47 #196
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_26291433
Turbonegro_-_Party_Animals-Advance-2005-SMS

wel minder op het 1e gehoor trouwens.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  zondag 17 april 2005 @ 14:49:59 #197
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_26296562
* Sjoewe kon het gisteren niet laten op de platenbeurs

** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_26296901
Hahaha. En toch vind ik dat een goede plaat hoor, van de roosjes. Beter dan SINema in mijn ogen/oren.
pi_26296922
quote:
Op zondag 17 april 2005 11:24 schreef Arma_Angelus het volgende:
Turbonegro_-_Party_Animals-Advance-2005-SMS

wel minder op het 1e gehoor trouwens.
Volgende week maar eens zien te... bemachtigen.
  zondag 17 april 2005 @ 15:06:35 #200
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_26296970
quote:
Op zondag 17 april 2005 14:49 schreef Sjoewe het volgende:
* Sjoewe kon het gisteren niet laten op de platenbeurs

[afbeelding]
geniale plaat

ik heb hem ook liggen, ga je hem nog uitpakken en luisteren trouwens
:')
  zondag 17 april 2005 @ 15:07:07 #201
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_26296989
quote:
Op zondag 17 april 2005 15:03 schreef =HellFire= het volgende:
Hahaha. En toch vind ik dat een goede plaat hoor, van de roosjes. Beter dan SINema in mijn ogen/oren.
Mja het valt me op dat op de cd's/ lp's Marco Roelofs z'n engels zo ontzettend bagger slecht is, terwijl live (ik denk dat ik HR wel 5 keer gezien heb) het altijd heel vet klinkt.
Zoiezo vette live shows trouwens
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  zondag 17 april 2005 @ 15:08:53 #202
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_26297030
quote:
Op zondag 17 april 2005 15:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

geniale plaat

ik heb hem ook liggen, ga je hem nog uitpakken en luisteren trouwens
Is al open, maar ik laat het folie er altijd omheen als het ff kan, anders krijg je van die schuurplekken op de hoes.

Maar ik had 'm al heel wat jaartjes op CD, maar aangezien ik eigenlijk alleen nog maar LP's luister thuis ipv CD's toch maar gekocht, voor zes euro
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  maandag 18 april 2005 @ 11:56:05 #203
2391 Jimmy
Door het bot
pi_26318858
quote:
Op zondag 17 april 2005 15:07 schreef Sjoewe het volgende:
Mja het valt me op dat op de cd's/ lp's Marco Roelofs z'n engels zo ontzettend bagger slecht is, terwijl live (ik denk dat ik HR wel 5 keer gezien heb) het altijd heel vet klinkt.
Zoiezo vette live shows trouwens
Iedere keer als ik ze live zie verbaas ik me er over hoeveel engelse nrs ze eigenlijk hebben. Waarom ze het niet gewoon bij Nederlands houden is me een raadsel, dat zijn sowieso de nrs waarmee ze scoren.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  maandag 18 april 2005 @ 17:30:09 #204
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_26327011
quote:
Op maandag 18 april 2005 11:56 schreef Jimmy het volgende:

[..]

Iedere keer als ik ze live zie verbaas ik me er over hoeveel engelse nrs ze eigenlijk hebben. Waarom ze het niet gewoon bij Nederlands houden is me een raadsel, dat zijn sowieso de nrs waarmee ze scoren.
Zodat de cd's ook in het buitenland verkocht kunnen worden.
  maandag 18 april 2005 @ 17:48:42 #205
2391 Jimmy
Door het bot
pi_26327520
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:30 schreef Ixnay het volgende:
Zodat de cd's ook in het buitenland verkocht kunnen worden.
Dan helpt de bandnaam alleen niet echt. Ik wil een buitenlander wel een 'heideroosjes' horen zeggen.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  maandag 18 april 2005 @ 18:40:18 #206
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_26328880
Heb ooit een flyer gezien voor een duitse show en toen stond er serieus iets als Weideblumchen
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_26414793
Iets dan een weekje voor Groezrock! Ik heb er zin in! Wie gaan hier nog meer heen?
Kga overigens ook naar Deconstruction tour, dit maal in de Melkweg. Verder komen Pennywise en Stretch Arm Strong nog in de Melkweg. En Avenged Sevenfold ook trouwens... en Rise Against met de atticus tour en Anti-Flag komt ook nog langs.

Mja, genoeg te doen in dat zaaltje in het immer prettige A'dam.
pi_26417438
Rise Against, Anti-Flag en Pennywise, daar ga ik naar toe
That's The Way Things Go
  donderdag 21 april 2005 @ 23:08:19 #209
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_26417621
ik heb het niet op festivals. tenzij het metal is.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_26424779
killswitch engage en avenged sevenfold ook nog daar ga ik denk ik wel heen!.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_26505694
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:08 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik heb het niet op festivals. tenzij het metal is.
Weet je hoe hard die B2B stage was vorig jaar? .

Anyways, Me First & The Gimme gimmes, 14 september in Melkweg! Isn't that lovely, isn't that wonderful? !
  maandag 25 april 2005 @ 22:44:14 #212
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_26507355
moet ik uitleggen wat ik niet HC aan festivals vind, en dat ik een hekel aan die hippies daar heb?
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_26509979
quote:
Op maandag 25 april 2005 21:30 schreef =HellFire= het volgende:

Anyways, Me First & The Gimme gimmes, 14 september in Melkweg! Isn't that lovely, isn't that wonderful? !
uit mijn hoofd zeg ik dat 29 april de voorverkoop begint, maar iig ik ga er proberen bij te zijn!
That's The Way Things Go
pi_26514092
anders ik wel!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_26516102
quote:
Op maandag 25 april 2005 22:44 schreef Arma_Angelus het volgende:
moet ik uitleggen wat ik niet HC aan festivals vind, en dat ik een hekel aan die hippies daar heb?
Niet alles hoeft per definitie HC te zijn om toch een leuke tijd te hebben. Lijkt mij hoor. Vergeet dat alsjeblieft niet. Maarja, als je er geen fun aanbeleeft en je ergert aan de hippies (in de B2B stage? krijg tegenwoordig het idee dat het wel meevalt met hippies in de HC-scene), tja dan kun je beter je tijd ergens anders verdoen ja.

En idd, 29 april vvk.
pi_26516887
ohhhhhhhhhh my GOD

MFATGG
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----&gt; aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_26516967
jaja > nu weten we het wel. . vrijdag kaartjes regelen bij het postkantoor!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_26525905
Hopelijk is het niet te snel uitverkocht. Ik moet ook nog !
  dinsdag 26 april 2005 @ 19:33:13 #219
42555 Tomek
Take on the world!
pi_26526377
Ik vind het album Conditioned van Straight Faced echt geniaal

Meer mensen hier die het tof vinden?
pi_26538593
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 19:33 schreef Tomek het volgende:
Ik vind het album Conditioned van Straight Faced echt geniaal

Meer mensen hier die het tof vinden?
jup leuke plaat! niet echt bijzonder.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  woensdag 27 april 2005 @ 12:41:34 #221
42555 Tomek
Take on the world!
pi_26542216
quote:
Op woensdag 27 april 2005 09:47 schreef Kletz het volgende:

[..]

jup leuke plaat! niet echt bijzonder.
ken jij meer bands in dit straatje die ook vet zijn?
het moet me niet teveel hardcore worden...
pi_26542527
haha ja dan wordt et aardig hardcore tomek .

59 Times the pain
88 Fingers Louie
Raised Fist
Kill your Idols
Slapshot

Die laatste 2 zijn wel hardcore, maar ik vind dat ze wel toegankelijk zijn voor de punkrockers onder ons
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  woensdag 27 april 2005 @ 13:02:10 #223
42555 Tomek
Take on the world!
pi_26542691
quote:
Op woensdag 27 april 2005 12:54 schreef Kletz het volgende:
haha ja dan wordt et aardig hardcore tomek .

59 Times the pain
88 Fingers Louie
Raised Fist
Kill your Idols
Slapshot

Die laatste 2 zijn wel hardcore, maar ik vind dat ze wel toegankelijk zijn voor de punkrockers onder ons
hihi

die eerste 3 ken ik.
die andere 2 zal ik eens checken!!

tnx
pi_26548340
Nieuwe van KIY is zeer okay.
pi_26562258
quote:
Op woensdag 27 april 2005 12:54 schreef Kletz het volgende:
haha ja dan wordt et aardig hardcore tomek .

59 Times the pain
88 Fingers Louie
Raised Fist
Kill your Idols
Slapshot

Die laatste 2 zijn wel hardcore, maar ik vind dat ze wel toegankelijk zijn voor de punkrockers onder ons
Wat is Raised Fist dan wel niet ?
War. War never changes.
pi_26562384
Intelligente gotische knuppelpunk, toch?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 30 april 2005 @ 00:44:05 #227
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_26611987
Geen Groezrock voor mij dit jaar, ook al heeft de vriendelijkste kerel in de vaderlandse punkscene me een gratis kaartje en lift aangeboden. Ga 's avonds wel nog even in de Q-bus in Leiden kijken.

Mocht ik morgen nog ergens een tientje vinden of winnen dan wil ik ook nog wel naar 7seconds in Den Bosch. Misschien toch nog maar eens heel lief mijn moeder aankijken, ik zie wel
  zondag 1 mei 2005 @ 20:13:06 #228
7810 FooFighters
 Dave rocks on !!
pi_26647802
quote:
Anyways, Me First & The Gimme gimmes, 14 september in Melkweg! Isn't that lovely, isn't that wonderful? !
Were're we going greg.. to the Melkweg
You heard of those dirty jalopies,
you heard of the noise they make,
let me reintroduce my new Rocket 88,
pi_26671609
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 00:44 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Geen Groezrock voor mij dit jaar, ook al heeft de vriendelijkste kerel in de vaderlandse punkscene me een gratis kaartje en lift aangeboden. Ga 's avonds wel nog even in de Q-bus in Leiden kijken.

Mocht ik morgen nog ergens een tientje vinden of winnen dan wil ik ook nog wel naar 7seconds in Den Bosch. Misschien toch nog maar eens heel lief mijn moeder aankijken, ik zie wel
Wie's dat? .

Anyways, Groezrock was HARD!!!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 09:28:31 #230
80867 Kletz
M.T.B.
pi_26687273
Gaan er nog mensen naar deconstruction woensdag?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_26691166
Yep. Ik . Waar meeten we?
pi_26692466
ik heb waarschijnlijk een Rectify shirt aan (zie logo kletz avater)
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----&gt; aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  dinsdag 3 mei 2005 @ 13:15:37 #233
80867 Kletz
M.T.B.
pi_26693843
lul die wou ik al aan!!!

Nou hoop ik dat cas em ook aan doet

ik heb een The Haunted Shirt aan.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_26695669
ik ga niet, ben al naar Groezrock geweest en dit kost me dan weer teveel geld
That's The Way Things Go
pi_26701086
Ik doe denk ik wel m'n Bad Religion shirt aan. Das makkelijk herkennen. Als ik iemand met Rectify of The Haunted shirt aan rond zie lopen, dan laat ik je het wel merken.
pi_26708488
Kent iemand het nummer scream out van the unseen, ik luister dit nu al ongeveer de hele dag, echt een goed nummer!
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_26710275
Jah, ik heb die nieuwe cd van ze, The Unseen - State of Disconent oid. Goede plaat, goede streetpunk.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:30:48 #238
2391 Jimmy
Door het bot
pi_26711257
Ik ben er woensdag ook wel, Zeke shirt dan maar.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_26711485
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:05 schreef =HellFire= het volgende:
Jah, ik heb die nieuwe cd van ze, The Unseen - State of Disconent oid. Goede plaat, goede streetpunk.
Ik vind die cd niks alleen het nummer "scream out" stond op de Rock against bush compilatie en die viel erg in de smaak (al ben ik helemaal niet against bush )

De text vind ik ook wel goed, klopt precies, beetje punk helpt altijd tegen een kut humeur of tegenslag
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:36:45 #240
2391 Jimmy
Door het bot
pi_26711539
Aardig drukke agenda zo, volgende week woensdag Rise Against etc, woensdag erna Turbonegro. Dan 27 mei Face Tomorrow en eindelijk 10 juni Killswitch Engage.

Dat wordt leuk allemaal.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_26714034
KUT!!!!!!!!!!!!!!!11 Me First is al uitverkocht?!?!?? .
pi_26717112
ja das echt klote, ik wou er graag naar toe, maar wat is het snel gegaan!
That's The Way Things Go
pi_26719429
das kut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar vanavond maar ff een deco tourtje mee pikken! Heb er zin in!

@hellfire > of een zwarte trui van integrity of zwart t-shirt met the haunted erop. Drinken we ff een colaatje.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_26719968
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 09:45 schreef Kletz het volgende:
das kut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar vanavond maar ff een deco tourtje mee pikken! Heb er zin in!

@hellfire > of een zwarte trui van integrity of zwart t-shirt met the haunted erop. Drinken we ff een colaatje.
Straight Edge-modderfokker of chauffeur ?
War. War never changes.
pi_26720065
ik heet bas, maar vanavond heet ik bob.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_26720545
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 10:21 schreef Kletz het volgende:
ik heet bas, maar vanavond heet ik bob.
hij meent het dus nog echt met zijn colaatje
That's The Way Things Go
pi_26720839
jup en een jointje dat dan weer wel.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_26724182
ik heb trouwens net een Me First kaartje gehaald, ze zijn er dus nog wel!
That's The Way Things Go
pi_26724290
Bad Religion oldskool crossbuster shirt, denk dat m'n colbertje maar uit gaat met die hitte. Zwarte trui integerity of t-shirt haunted, duidelijk!
pi_26724322
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:00 schreef Nitro_YE het volgende:
ik heb trouwens net een Me First kaartje gehaald, ze zijn er dus nog wel!
Klopt, stond op oranje bij het postkantoor... .maar het zal gauw over zijn. vandaag ook maar halen dan.
pi_26724527
van asice.net

Ik ga er eik van uit dat de volgorde precies het zelfde zal zijn als bij Groezrock.

Dus eerst.
17:00-17:30 Smoke and Fire
18:00-18:30 Capdown
19:00-19:30 Only Crime
20:00-20:30 Strike Anywhere
21:00-21:30 FATA
22:00-22:30 Boysetsfire
23:00-0:00 Mad Caddies.

dit DENK ik, maar het zou me iig niks verbazen als het zoiets wordt.

op melkweg.nl staat trouwens deze volgorde

Mad Caddies / Boysetsfire / Strike Anywhere / Only Crime / Capdown / From Autumn To Ashes / Smoke Or Fire

Het is in het verleden voorgekomen dat deze volgorde ook daadwerkelijk de goeie line-up is. Dus dan verander je mijn lijstje met deze namen en dan kom je op:

17:00-17:30 Smoke and Fire
18:00-18:30 FATA
19:00-19:30 Capdown
20:00-20:30 Only Crime
21:00-21:30 Strike Anywhere
22:00-22:30 Boysetsfire
23:00-0:00 Mad Caddies

Dit lijkt mij vrij reeël.
pi_26724833
prima ik ben er al vanaf 5 uur. en mad caddies hoef ik echt niet helemaal te zien!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_26727260
quote:
Op maandag 4 april 2005 13:00 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ja, ik heb op Asice de split-7" met de Makiladoras besproken. Als je houdt van bands die 1 keer een snelheid kiezen en dan keihard doorbeuken, is hun kant erg goed. Verder nooit gezien, maar dat gaat op het Trashfest wel gebeuren, tussen nog 50 andere bands die ik ook allemaal MOET zien.

Inderdaad er staat de laatste tijd nogal eens punk op het programma, vrijdag ga ik naar Peter Pan Speedrock en El Guapo Stuntteam, heb ik ook erg veel zin in
Was je ook bij de prijsuitreiking, kennis van mij heeft namelijk die Peter Pan Speedrock eend gewonnen. Grappig ding. Ze dacht eerst dat ze een echt racemonster kreeg. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_26727331
quote:
Op maandag 4 april 2005 14:03 schreef =HellFire= het volgende:
Ik zag trouwens dat Diverse_Reality's nederige stulpje leeggeruimd was (de SP vlag hing er niet meer hehe)Ze hebben dat zeker teruggekraakt. Klopt dit?
Hehe, denk dat de hond hem dan gegrepen heeft. Het is mij iig. niet opgevallen dat het kreng weg is. En ik woon er gewoon nog hoor. .
Heb je die DDR vlag ook zien hangen?
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  woensdag 4 mei 2005 @ 16:02:17 #255
2391 Jimmy
Door het bot
pi_26730158
Toen ik zei dat ik er woensdag zou zijn, bedoelde ik niet vanavond, maar volgende week woensdag:
Rise Against / Hopesfall / Tsunami Bomb / Alexisonfire / Redlightsflash / All Under Age

Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  dinsdag 10 mei 2005 @ 00:57:10 #256
2391 Jimmy
Door het bot
pi_26871749
Hoe was het afgelopen woensdag?
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_26875109
hey Jimmy, tot morgenavond dan maar!
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_26881080
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 00:57 schreef Jimmy het volgende:
Hoe was het afgelopen woensdag?
Smoke or Fire - Nog nooitvan gehoord, maar zat goed in elkaar.

Capdown - laatste keer dat ik ze zag was ook in de melkweg, wel geinig maar niet echt bijzonder ofzo net zoals deze keer. lijkt wel een beetje op VGS

FATA - dunne poep ? in ieder geval diarree.

Strike Anywhere - Wat geven deze mannen toch geweldige live shows, inderdaad band van de avond. ik houd werkelijk waar van SA.

BSF - Zanger was in ieder geval flink wasted, kwamen een paar klassiekers voorbij en jammer genoeg weinig van TCT.
2 nieuwe nummers klonken zeer vet !

MC - Tja, niet echt aan mij besteed.. maar het swingt in ieder geval wel.

Leuk avondje met iets wat veel bier merkte ik de volgende dag. Oh ja Hellfire nog even gesproken
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----&gt; aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_26886536
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 13:25 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

Smoke or Fire - Nog nooitvan gehoord, maar zat goed in elkaar.

Capdown - laatste keer dat ik ze zag was ook in de melkweg, wel geinig maar niet echt bijzonder ofzo net zoals deze keer. lijkt wel een beetje op VGS

FATA - dunne poep ? in ieder geval diarree.

Strike Anywhere - Wat geven deze mannen toch geweldige live shows, inderdaad band van de avond. ik houd werkelijk waar van SA.

BSF - Zanger was in ieder geval flink wasted, kwamen een paar klassiekers voorbij en jammer genoeg weinig van TCT.
2 nieuwe nummers klonken zeer vet !

MC - Tja, niet echt aan mij besteed.. maar het swingt in ieder geval wel.

Leuk avondje met iets wat veel bier merkte ik de volgende dag. Oh ja Hellfire nog even gesproken
hahaha copy/paste goed hoor.


oja ik ook nog ff hellfire gesproken. > ik landde toch niet op je vriendin toch met strike anywhere?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_26888251
Haha nee . Wel bijna. M'n zusje dook ook net op tijd weg haha. Volgens mij heb ik je nog wel overeind geholpen Kletz. hehe. Ik denk dat je iets te enthousiast was. Kon jullie na een tijdje niet meer vinden, waar waren jullie tijdens SA, niet gezien in de pit. En tijdens Mad Caddies?

Ik vond de Tour wel aardig trouwens, had alles al wel gezien @ groezrock maar ik vond dit toch wel SA's beste show tot nu toe die ik had gezien. Mad Caddies was ook leuk, maar niet zo goed als vorig jaar. Capdown was wel cool en Only Crime vond ik persoonlijk ook wel sterk, alleen veel te vroeg geprogrammeerd.
pi_26888338
Coole namen trouwens op Pukkelpop!! Zijn er nog maar een paar maar het begin is er.

Bad Religion, Dropkick Murphy's, Pixies, Franz Ferdinand, Marylin Manson The Hives, NUFAN en heideroosjes (Ja, alweer ja. ).

Enne. SOCIAL D KOMT in augustus!. Veeeeeetttt!
pi_26888363
Oh en de nieuwe Dropkick Murphy's - The Warriors Code is weer een geslaagd plaatje in mijn ogen. Lijkt als DKM 1999, of te wel Gang's all here achtig. Sweeeet!
  dinsdag 10 mei 2005 @ 19:49:33 #263
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_26891936
Twee vrienden gaan vanavond oefenen met Steven van Killtraitors (ex-fairfight) om een nieuw hardcore project op te starten. Ik heb al wat demotapes gehoord, en het belooft zeker vet te worden.
Ik hou jullie op de hoogte.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  Licht Ontvlambaar dinsdag 10 mei 2005 @ 20:12:58 #264
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_26892686
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:43 schreef =HellFire= het volgende:
Oh en de nieuwe Dropkick Murphy's - The Warriors Code is weer een geslaagd plaatje in mijn ogen. Lijkt als DKM 1999, of te wel Gang's all here achtig. Sweeeet!
inderdaad toffe plaat,heb hem al meer dan twee weken
  dinsdag 10 mei 2005 @ 23:34:04 #265
42555 Tomek
Take on the world!
pi_26899642
25 mei strung out in bolwerk te sneek
i'm there
pi_26902810
24 mei in Den Bosch
I'm there

Waarom spelen ze eigenlijk in van die kleine zaaltjes. In Den Bosch kunnen 450 man en in Sneek kunnen er 425 man. Waarom niet gewoon in de Melkweg of 013?
That's The Way Things Go
  woensdag 11 mei 2005 @ 07:53:40 #267
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_26904023
En maandag 20 juni Madball en H2O ook in Den Bosch.
  woensdag 11 mei 2005 @ 07:56:15 #268
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_26904039
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:26 schreef Nitro_YE het volgende:
24 mei in Den Bosch
I'm there

Waarom spelen ze eigenlijk in van die kleine zaaltjes. In Den Bosch kunnen 450 man en in Sneek kunnen er 425 man. Waarom niet gewoon in de Melkweg of 013?
Omdat het Strung Out is, zeer goeie band natuurlijk maar het heeft niet zo'n groot publiek om in de Melkweg of de 013 te spelen.
  woensdag 11 mei 2005 @ 08:37:58 #269
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_26904349
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 07:53 schreef Ixnay het volgende:
En maandag 20 juni Madball en H2O ook in Den Bosch.
Kijk das dan wel weer leuk, 't is echt lang geleden dat ik H2O heb gezien. Laatste keer tijdens de deconstruction tour in 013 in 2002 of 2003 ofzo. Madball eindelijk weer eens in een kleine zaal wordt ook wel weer vet.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_26905792
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:39 schreef =HellFire= het volgende:
Haha nee . Wel bijna. M'n zusje dook ook net op tijd weg haha. Volgens mij heb ik je nog wel overeind geholpen Kletz. hehe. Ik denk dat je iets te enthousiast was. Kon jullie na een tijdje niet meer vinden, waar waren jullie tijdens SA, niet gezien in de pit. En tijdens Mad Caddies?

Ik vond de Tour wel aardig trouwens, had alles al wel gezien @ groezrock maar ik vond dit toch wel SA's beste show tot nu toe die ik had gezien. Mad Caddies was ook leuk, maar niet zo goed als vorig jaar. Capdown was wel cool en Only Crime vond ik persoonlijk ook wel sterk, alleen veel te vroeg geprogrammeerd.
Ik die kletz maar opfokken dat ie moest diven
Tijdens SA stond ik links helemaal vooraan tegen het podium, was niet echt van plan om midden in die pit te gaan staan. Bij Mad Caddies zijn we na 3/4 nummers weggegaan, ik hoefde ze niet speciaal te zien.
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----&gt; aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_26908124
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 07:56 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Omdat het Strung Out is, zeer goeie band natuurlijk maar het heeft niet zo'n groot publiek om in de Melkweg of de 013 te spelen.
Hahhah weet je hoe druk het was bij Strung Out was vorig jaar in de Melkweg!? !
pi_26910796
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:26 schreef Nitro_YE het volgende:
24 mei in Den Bosch
I'm there

Waarom spelen ze eigenlijk in van die kleine zaaltjes. In Den Bosch kunnen 450 man en in Sneek kunnen er 425 man. Waarom niet gewoon in de Melkweg of 013?
wees blij dat je ze in een club show kan zien, i.p.v. een heineken music hall of iets in die trend.
Kleine club shows zijn vet!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_26922500
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 13:06 schreef Kletz het volgende:

[..]

wees blij dat je ze in een club show kan zien, i.p.v. een heineken music hall of iets in die trend.
Kleine club shows zijn vet!
True true..
pi_26922746
Morgen naar Since By Man + Hand To Hand + Seven Feet Four!
Wie nog meer?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_26936656
count me out
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----&gt; aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_26936968
Even een omschrijving nog (copy+paste):

SINCE BY MAN usa, noisy hardcore on Revelation Records.
HAND TO HAND usa, with ex-members of As Friends Rust!
SEVEN FEET FOUR:great post-hardcore/indierock from Sweden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_26937544
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 10:03 schreef StrikeAnywhere het volgende:
count me out
vette band sem!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_26949423
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 10:03 schreef StrikeAnywhere het volgende:
count me out

Spelen die ook nog ergens een keer?
  vrijdag 13 mei 2005 @ 00:04:56 #279
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_26961985
denk ik niet, die zijn al 2 jaar uit elkaar
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_26963864
Hoe leuk was Seven Feet Four? Leuk!
Hoe goed was Hand To Hand? Enorm slecht!
Hoe hard was Since By Man? Hard!
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_26969377
Kijk dat zijn de reviews!
pi_26969911
Precies!
Ok, ik was moe dat was het enige wat eruit kwam .

Seven Feet Four: Zoals in een eerdere post: deze band speelt posthardcore/indierock. Als je JR Ewing leuk vind, vind je dit waarschijnlijk ook wel tof. Een hoop gedans op het podium en dan met name van de gitarist die het ook nog eens nodig vond om zijn mic standaard een aantal keer om te meppen. Ze speelden 7 nummers waarvan er 3 nieuw waren. Ik had ze al eens in 2003 gezien als voorprogramma van JR Ewing, vond ze toen al gaaf en gisteravond nog beter.

Hand To Hand: met ex-leden van As Friends Rust. Dit bleek achteraf alleen de drummer te zijn. Wat spelen ze? Muziek die past in het rijtje Finch, Thursday, Thrice en dat soort meuk. Veel te lange nummers en ik was blij toen ze eindelijk stopten met spelen. Het enige leuke aan hun set waren de 2 "dansende" figuren voor het podium.

Since By Man: ik kende er niet veel van. De omschrijving die ik ergens las was "The Dillinger Escape Plan meets JR Ewing." Dat klopt wel enigszins. De band speelde, en het geluid stond, vrij hard. Doordat Hand To Hand wat uitliep kon SBM niet zo lang spelen en speelde maar 30 minuten of zo. Ze bliezen wel aan een stuk door want "we're going to make it quick!", aldus de zanger.
Wat valt er over deze band te zeggen? Hard spelende muzikanten, een zanger die door de zaal heen vloog, continue bijna op z'n bek ging bij het afrennen van het podium en tijdens het laatste nummer een glas bier uit iemands handen weggristte.

Jammer dat er zo weinig publiek was, ik heb het wel eens drukker meegemaakt in de Winston.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_26973442
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 00:04 schreef Arma_Angelus het volgende:
denk ik niet, die zijn al 2 jaar uit elkaar
O echt hahah..
pi_27300247
dood hier
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----&gt; aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_27300615
Rumoer VI - 11 juni @ OJC Walhalla te Sevenum, Noord-Limburg



Bands:
15.00-15.45u | Stabback| Hardcore
16.00-16.45u | Human Demise | Hardcore
17.00-17.45u | Charlie*Adler | Staccato Metalcore
18.30-19.15u | 37 Stabwoundz | Metalcore
19.30-20.30u | The Set Up (B) | Metalcore
20.45-21.45u | Team Killer (DE) | Hardcore
22.00-23.00u | Arkangel (B) | Metalcore
23.15-00.15u | Born From Pain | metalcore

Rumoer cinema:
Kung Fu Hustle
Steve-O: Out on Bail

Distro's:
Dp or Not Dp (punk)
Codex (metal en grindcore)
Inside Knowledge (hardcore)

Voor meer informatie zie http://www.facegrind.nl/rumoer

[/spam]

Komt allen!

Ik ben die gozer die over de films gaat, spreek me aan dan drinken we een biertje
War. War never changes.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 11:15:16 #286
42555 Tomek
Take on the world!
pi_27302202
Morgen Strung Out
pi_27302345
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 10:23 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Rumoer VI - 11 juni @ OJC Walhalla te Sevenum, Noord-Limburg

[afbeelding]

Bands:
15.00-15.45u | Stabback| Hardcore
16.00-16.45u | Human Demise | Hardcore
17.00-17.45u | Charlie*Adler | Staccato Metalcore
18.30-19.15u | 37 Stabwoundz | Metalcore
19.30-20.30u | The Set Up (B) | Metalcore
20.45-21.45u | Team Killer (DE) | Hardcore
22.00-23.00u | Arkangel (B) | Metalcore
23.15-00.15u | Born From Pain | metalcore

Rumoer cinema:
Kung Fu Hustle
Steve-O: Out on Bail

Distro's:
Dp or Not Dp (punk)
Codex (metal en grindcore)
Inside Knowledge (hardcore)

Voor meer informatie zie http://www.facegrind.nl/rumoer

[/spam]

Komt allen!

Ik ben die gozer die over de films gaat, spreek me aan dan drinken we een biertje
cool misschien ga ik wel met codex mee!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_27302640
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 11:20 schreef Kletz het volgende:

[..]

cool misschien ga ik wel met codex mee!
Doen!
War. War never changes.
pi_27304464
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 11:15 schreef Tomek het volgende:
Morgen Strung Out
ik wou dat ik het geld ervoor had; ik wil ook!
That's The Way Things Go
pi_27306887
SO wordt em niet...
  vrijdag 27 mei 2005 @ 00:36:29 #291
42555 Tomek
Take on the world!
pi_27393668
Gister dus Strung Out geweest in Bolwerk.

Viel behoorlijk tegen eigenlijk

Geluid was veeeeeeels te hard. En die zanger kan zich tegenwoordig niet meer inhouden als een idioot te gaan schreeuwen, wat hem niet echt ten goede komt. En dan ook nog lopen te zeiken over lui die voor aan bij het podium staan te roken

En dan OOK nog te beroerd om een toegift te spelen....

En het lef hebben geen enkel nummer van Another day in paradise te spelen

Maar verder wast wel lagguh
  vrijdag 27 mei 2005 @ 09:41:31 #292
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_27398330
ff spammen, natuurlijk veel te laat maar goed.

http://www.asice.net/~lightthefuse/

vet fest, vette namen. bbq en bier ole.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_27398996
De legendarische dynamo gaat weer open! Nieuw gebouw, nieuwe optredens! Kom en ga het checken. Tis in het centrum van eindhoven een minuut of 5 van het station. Vette kelderzaal waar mooie dingen weg gezet kunnen worden. Bevestigde punk/hardcore optredens tot nu toe zijn:


Tech 9 · Serial Thrillers · Payback · Dependent
5 euro, Sunday, 4 September 2005


Rejuvenate · Human Demise · Black Cloud Halo · Line Of Defense · No Turning Back
8.5 euro Saturday, 24 September 2005


Municipal Waste · Milkman · My Reply, (the Butcher is TBC)
Saturday, 5 November 2005
http://www.livedaybyday.com/wastevideo1.mov voor een video van municipal waste!
Dat rockt toch wel erg hard, ja toch!


Classics Fest III (bands worden nog bevestigd)
Saturday, 19 November 2005


Check dit om op de hoogte te blijven!
see you there!

Zelf in een punk/hc band en wellicht interesse om een keer te spelen? mail: hardcore.dynamo@gmail.com !
  vrijdag 27 mei 2005 @ 10:09:41 #294
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_27399149
damn vet. municipal waste en die rejuvenate show is ook cool maar dat speelt ook in hengelo en dat is dan weer veel dichterbij...
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_27399718
Tja, je kan ook naar beide shows gaan he
Support die nieuwe zaal! haha
En bovendien zijn het amerikaanse bands die hier niet elke dag zullen spelen. Vooral rejuvenate heeft hier een tijdje niet meer gespeeld!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:55:27 #296
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_27411796
social distortion speelt 8 augustus in de melkweg. 3 juni start de voorverkoop. doe er je voordeel mee
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_27414163
Municipal waste, das best wel vet... althans dat ene nummer wat ik heb gehoord rockte wel hard.

En natuurlijk Social D he. Nice, very nice.
pi_27474289
Municipal waste laatst ontdekt en damn super vet! Zeker dan proberen te tjekken!!!


En arma hoe warm was het met LTF?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  maandag 30 mei 2005 @ 22:17:39 #299
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_27495680
heel erg warm
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  woensdag 1 juni 2005 @ 10:44:58 #300
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_27537132
ehehe hoepla 4 tickets voor social distortion.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_27544952
Hopelijk is dat niet te snel uitverkocht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')