Ik vind dat heel realistisch.quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:30 schreef komrad het volgende:
koningin, het moet natuurlijk ook realistisch zijn. Ik kan wel het max voor die functie vragen maar dat krijg ik natuurlijk nooit, maar 2100-2200 is wel mooi. Het is trouwens maar 1 klein aspectje hoor, ik ben er nog helemaal niet zeker van dat ik die baan ook krijg
Oh, de afwijzingen (niet voorzien, uiteraard, van de redenen ervoor) stromen net zo hard binnen als de sollicitaties eruit gaan hoor...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:17 schreef Forumschorem het volgende:
Als het goed is hoor ik vandaag of ik maandag weer aan de slag kan. Iemand anders al aangenomen of afgewezen?
Ik heb nog steeds niet gehoord...........quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:17 schreef Forumschorem het volgende:
Als het goed is hoor ik vandaag of ik maandag weer aan de slag kan. Iemand anders al aangenomen of afgewezen?
Och ja, ik heb er deze week ook weer twee binnen gehad.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:24 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Oh, de afwijzingen (niet voorzien, uiteraard, van de redenen ervoor) stromen net zo hard binnen als de sollicitaties eruit gaan hoor...![]()
Ik ken de voor en nadelen, het probleem is echter nogal gecompliceerd, tenminste dat maak ik het. Al met al moet ik het gewoon simpel houden denk ik. Wil ik die baan op die locatie. Probleem is dat ik me afvraag wat er verder nog mogelijk isquote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:32 schreef Koningin het volgende:
Oeh, dat is geen makkelijke beslissing. Denk er rustig over na. Ik heb ook ooit eens de verkeerde beslissing qua baan gemaakt (en nu nog spijt van heb) omdat ik vrij snel mijn beslissing nam.
Zet alle voor- en nadelen bij elkaar en kijk dan wat voor jou belangrijk is. Succes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |