abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 februari 2005 @ 21:36:39 #26
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24870986
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:02 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Da's je username ook.

Dat is waar ook. Maar ja, ook wij zijn aanwezig

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24871062
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:00 schreef Tikorev het volgende:
Ik vind het een duidelijk en helder stuk. Zoals al vaker gezegd, er bestaan amper multiculturele samenlevingen waar het prettig leven is. Juist in multiculturele samenlevingen heb je veel discriminatie, ongelijkheid en spanningen tussen bevolkingsgroepen. De meest stabiele, meest veilige en meest tolerante samenlevingen zijn over het algemeen toch de monoculturele.

Neem nou bijvoorbeeld Nederland. Is het nou allemaal zo fantastische geworden met die multikul? Leraren worden door het hoofd geschoten, filmmakers afgeslacht, eerwraak aan de orde van de dag, sociale en etnische spanningen, verloederde wijken, enz, enz, enz. Die meneer heeft volgens mij groot gelijk
Volgens mij lult hij uit z'n nek want de oorspronkelijke bewoners, de autochtonen dus, spraken helemaal geen Engels.
Dus een immigrantentaal heeft de zaak al overgenomen.

En vertel me nu eens of dat zo slecht was voor de VS.
pi_24874305
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 21:40 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat is de verkeerde vraag. De vraag zou moeten zijn of dat nou zo slecht was voor de autochtone bevolking. En als ik dan bedenk dat de helft is uitgemoord en de andere helft in reservaten is ondergebracht is het antwoord denk ik een volmondig JA...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_24877572
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 08:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ga dat echt niet lezen, het is notabene in de taal van onze gemeenschappelijke vijand !

Nee hoor, het is niet in het Arabisch.
"Ik zweer hierbij plechtig de basisbeginselen en vrijheden van de Westerse cultuur tegen elke prijs te verdedigen en alle vijanden die deze beginselen en vrijheden bedreigen tot aan de laatste man aan toe uit te roeien."
pi_24893285
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 21:40 schreef Ulx het volgende:

[..]

Volgens mij lult hij uit z'n nek want de oorspronkelijke bewoners, de autochtonen dus, spraken helemaal geen Engels.
Dus een immigrantentaal heeft de zaak al overgenomen.

Wel vanuit het oogpunt van die oorspronkelijke bewoners. Ik zou niet durven beweren dat die er veel mee opgeschoten zijn.
En in die zin heeft die schrijver nog gelijk ook. Als de Indiaanse stammen de immigranten/kolonisten niet hadden toegelaten was het daar niet zo'n zooi geworden en waren zij niet gedwongen geweest om taal en gebruiken over te nemen en waren er nu veel meer van over geweest. Dan was er wel een heleboel tuig meer in Europa geweest. Ook concentratiekampen want een heleboel gevangenen die nu naar kolonieen werden gestuurd zouden dan zijn uitgeroeid.
Zo zijn er nog wel meer implicaties.

Kortom De hele wereld had er dan anders uitgezien.

Maar al met al is het gewoon stemmingmakerij en bangmakerij. Dat zal de eenheid al helemaal niet bevorderen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_24896100
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 20:51 schreef fayle het volgende:
Het hele stuk en de meeste reacties ademen niets dan ANGST uit.

De angst regeert het hele vreemdelingen/immigratiedebat en dat is volslagen onnodig.
Het rijtje 'bewijzen' dat iemand hierboven aangeeft is zinloos en onzinnig.

Zolang mensen bereid zijn zich te laten leiden door angst en misinformatie is iedere samenleving gedoemd ten onder te gaan.
Niet multiculturaliteit is het gevaar, maar angst van mensen die zich door van alles en nog wat op de kast laten jagen.
Anders steek je je kop nog verder in het zand joh
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  donderdag 3 februari 2005 @ 04:45:50 #32
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_24896111
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 20:51 schreef fayle het volgende:
Het hele stuk en de meeste reacties ademen niets dan ANGST uit.

De angst regeert het hele vreemdelingen/immigratiedebat en dat is volslagen onnodig.
Het rijtje 'bewijzen' dat iemand hierboven aangeeft is zinloos en onzinnig.

Zolang mensen bereid zijn zich te laten leiden door angst en misinformatie is iedere samenleving gedoemd ten onder te gaan.
Niet multiculturaliteit is het gevaar, maar angst van mensen die zich door van alles en nog wat op de kast laten jagen.
Je hebt gelijk, maar vergeet dat het mes aan twee kanten snijdt. Misinformatie bestaat ook bij de linkse knuffelberen. Persoonlijk lees ik alles wat voor m'n voeten komt, vooral zaken waar ik het niet mee eens bent. Op die manier kan ik een beter beeld vormen van wat waar is en mij niet laten leiden door allerlei onvolledige meningen en mensen die geloven i.p.v. weten. Ik zou het iedereen aanraden om dat te doen.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')