Dat denk ik ook, zolang ze maar winnen in elk geval.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laten we het hopen maar het zal wel een zakelijke 3-0 worden denk ik
en die stand is binnen 20 minuten bereiktquote:Op zondag 8 mei 2005 13:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laten we het hopen maar het zal wel een zakelijke 3-0 worden denk ik
Een heel belangrijk doelpunt misschien wel.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:23 schreef xJapser het volgende:
Hmm...4-1. Valt nog mee
* xJapser droogt traantjes.
Ik zie Den Bosch nog wel winnen van Utrecht en ook nog wel gelijk spelen tegen RKC.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De Graafschap heeft het betere doelsaldo en dus vooralsnog meer kans om in de HCE te blijven....
Thuis tegen FC Utrecht dat niet al te best in vorm is en nergens meer om speelt moeten we kunnen winnen inderdaad. Tegen RKC is een puntje ook wel mogelijk.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zie Den Bosch nog wel winnen van Utrecht en ook nog wel gelijk spelen tegen RKC.
offtopic:quote:Op zondag 8 mei 2005 22:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zie Den Bosch nog wel winnen van Utrecht en ook nog wel gelijk spelen tegen RKC.
Jaquote:
Lieverd,wij winnen niet.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:08 schreef xJapser het volgende:
?
Dude...we hebben allebei 19 punten. Dus wij gelijk, jullie winst is al niet zo mooi.
In het land der blinden.....quote:Op zondag 15 mei 2005 20:13 schreef xJapser het volgende:
* xJapser denkt ff na over bovenstaande post.
Ow...ja...verrek. Dan zijn wij de winnaar. Dan kunnen we afgaan in de NC.
zie woonplaats.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:54 schreef xJapser het volgende:
Kaarten geregeld? Tsk tsk...niet eens een seizoenskaart
Het valt me op dat er maar 10 zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:
Op basis van het aantal keren dat de spelers in de HCE in actie kwamen, is dit de "basis" van De Graafschap geweest dit jaar. Raar dat men laag kwam? Wat moest anders? Wat had je niet verwacht?
van Fessem 15
Bot 30
Berck Beelenkamp 30
Bus 28
Kalezic 22
de Graef 28
van Leerdam 27
van Beukering 29
Zongo 23
Magno 20
D. Haag. Jij staat niet toevallig af en toe dan op vak 16??? Want daar loopt ook een gast rond uit Den Haagquote:
nee. Ik stond / zat altijd spinnekop ( tot een jaar op 4 geleden ) en nu zo nu en dan een beetje lafjes ergens op de hoofdtribune met wat andere "oud-spinnekoppers"quote:Op maandag 16 mei 2005 12:13 schreef xJapser het volgende:
[..]
D. Haag. Jij staat niet toevallig af en toe dan op vak 16??? Want daar loopt ook een gast rond uit Den Haag
Hee, da's raar. Straks even kijken wie er ontbreekt.quote:
zoveel hebben wij er geeneens in de selectiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:50 schreef Yeahinho het volgende:
26 dus.
Das best veel voor een degradatiekandidaat, niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |