Is het nou de bedoeling dat ik raad wat het is? In dat geval: "Marokkaan in opleiding"quote:Op maandag 31 januari 2005 22:04 schreef renz0r het volgende:
Naam zegt genoeg. maak niet uit wat voor soort smiley je neemt en hoeveel.
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 01:07 schreef Farao het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
Klopt, en later als ambulanceverpleegkundige werken lijkt me ook heel mooi werk!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 01:41 schreef Farao het volgende:
Ik meen ooit hier ergens gelezen te hebben dat jij de HBO-V volgt (prima keuze) dus ik neem aan dat je naar de GGD moet voor je vacinatie's voor je stage ?
Dank U.quote:Hygiëne en veiligheid - maandag tot vrijdag - 8.30 - 12.30 / 13.30 - 16.30 uur
(Reizigers)vaccinaties en -advies - maandag tot vrijdag - 8.30 - 12.30 / 13.30 - 16.30 uur
Website GGD Oostelijk Zuid Limburg (ozl), heel toepasselijk :
http://www.ggdozl.nl
![]()
Ach, even doorzetten dan gaat die tijd zo voorbij, welk jaar zit je ?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 01:45 schreef Boschjesman het volgende:
Klopt, en later als ambulanceverpleegkundige werken lijkt me ook heel mooi werk!
Maar dat gaat nog héééééél lang duren, voor ik dat kan worden
Eerste jaar pas. Maar over een paar weken begint de eerste stage, en daar heb ik wel zin inquote:Op dinsdag 1 februari 2005 01:52 schreef Farao het volgende:
[..]
Ach, even doorzetten dan gaat die tijd zo voorbij, welk jaar zit je ?
Thx m8 voor die smiles die onder die link staan!quote:
Dat is geen smileyquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:09 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]DDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!111!!!!!121231!ÉÉN!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:46 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Moet je die gaan gebruiken.[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |