abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24887067
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
Aardig artikel over Babel in de VI.
Idd. Ik wist niet dat hij zelf nog geen interviews geeft.

Dat van die Deetman is logisch, ik had niet anders verwacht. Het had toch op rellen uitgelopen. En ze mogen niet uitwijken naar een ander tijdstiip of datum, dan houdt het op.
pi_24887228
quote:
Achter de voortdurend geblesseerde kandidaat-linksback John O'Brien heeft de Braziliaan Filipe, tot het eind van dit seizoen gehuurd van het Braziliaanse Figueirense, nog niet veel indruk gemaakt. De afgelopen tien dagen speelde hij een uitstekend WK-kwalificatietoernooi met Brazilië Onder 20, maar het lijkt veelzeggender dat Koeman hem niet meenam op trainingskamp naar Zuid-Afrika.
Nee, het is een talent volgens Asskicker...

Sangoy blijft vermoedelijk ook niet trouwens.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24887268
Felipe is ook echt een talent hoor, die komt er wel.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24887356
Wat gaat er met die derde Argentijn gebeuren?

Weer terug naar Boca aan het eind van het seizoen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24887427
Filipe komt er niet bij Ajax cultheld. Maar jij hebt hem al veel in actie gezien dus?

Rusculleda blijft vermoedelijk ook niet nee.
www.thuisuiteten.nl
pi_24887466
Bij z'n oude club excelleerde hij. Maar ja dat zie je vaker. Ze hebben het talent wel, maar op de één of andere manier komt het er dan bij een nieuwe club niet uit. Dat zag je eerst bij Riquelme, hij faalde bij Barca; Nu speelt hij de pannen van het dak en gaat hij volgend jaar waarschijnlijk terug naar Barca
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24887609
2/2/2005 - VI: Obodai disciplinair geschorst
(Van onze verslaggever RvN)

Voetbal International meldt deze week dat de reden dat Anthony Obodai de afgelopen wedstrijden niet tot de wedstrijdselectie behoorde was de Ghanees te vaak naar de zin van Ronald Koeman te laat was gekomen. "Je kunt je een keer verslapen, maar niet zo vaak als Anthony de laatste tijd" aldus Koeman in het voetbalblad.

De opgelegde straf geldt nog tot en met volgende week, zo meldt een woordvoerder van Ajax vanmiddag.

die luie negers ook altijd
pi_24887649
Bij Figueirense excelleerde Filipe? Dat is negende klasse ofzo toch?
www.thuisuiteten.nl
pi_24887908
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:
Bij Figueirense excelleerde Filipe? Dat is negende klasse ofzo toch?
Dat is volgens mij een soort Graafschap ja. Maar hij excelleerde er wel. En hij viel ook al op bij diverse jeugdtoernooien dus dan kun je wel wat
pi_24887962
Maar niet op Ajax-niveau dus.
www.thuisuiteten.nl
pi_24887981
Riquelme gaat echt niet terug naar Barca daar zit te veel pijn. Het is in iniedergeval erg onwaarschijnlijk.

Hoe doen de 2 Argentijnen en Felipe in Jong Ajax, spelen ze vaak, spelen ze goed en dergelijke?

Ik vond het een slimme move van Ajax, spelers huren, een jaar bekijken en opleiden en dan eventueel kopen. Missen ze het niveau dan gaan ze naar een jaar weer naar Argentinie.

Zoiets had PSV ook moeten doen, alle omstandigheden zijn er ideaal voor

Trainer die perfect Spaans spreekt
Manager die perfect Portugees spreekt
Aanwezigheid van Farfan, Alex, Gomes, Lerandro en nu Robert

Laat ze meetrainen met jong PSV en als de internationals weg zijn met het eerste, kunnen ze het niveau aan dan haal je ze en als ze dat niet kunnen dan stuur je ze terug.

Hopelijk slaagt PSV erin met het samenwerkingsverband met River een aantal grote talenten van River te halen of uit Argentinie nog voordat ze grote spelers zijn(want dan zijn ze niet meer te betalen)

Ik volg Boca nu van een afstandje en ze hebben de laatste 5,6 wedstrijden voor de competitie veel talenten de kans gegeven omdat ze de titel toch niet meer konden winnen en zo van een afstandje deden die het behoorlijk goed. Ook zijn ze in de winterstop wat spelers kwijt geraakt dus misschien krijgen de jonge spelers wel meer kansen. Boca leidt in iedergeval veel spelers op.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24887984
Hij is in principe linksback achter Maxwell hoor (bij het Olympisch elftal). Dan kun je echt wel wat
pi_24888180
Of ze hebben gewoon weinig linksbacks.

En Riquelme wordt als handelswaar gebruikt na dit seizoen staat in de VI.
pi_24888751
Cultheld je klinkt weer erg overtuigend.
pi_24893116
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:40 schreef cultheld het volgende:
Hij is in principe linksback achter Maxwell hoor (bij het Olympisch elftal). Dan kun je echt wel wat
Je cluppie heeft trouwens 4 penalties gekregen vandaag, dat riekt naar omkoping?
Comfortably numb
pi_24893553
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 23:45 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Je cluppie heeft trouwens 4 penalties gekregen vandaag, dat riekt naar omkoping?
Nee, de scheidsrechter is gewoon PSV'er
pi_24893704
PSV had zonder die penalties echt niet gewonnen.

Waarom trek je de eerlijkheid van Gomes in twijfel Dennie5

Ach Cultheld kan tenminste wel tellen
pi_24894168
quote:
De amateurclub WHC Wezep meldt op haar officiele website dat de club Ajax heeft weten te strikken voor een jubileumwedstrijd. WHC Wezep viert dit jaar haar 75-jarig bestaan. Het duel zal in de voorbereiding op het nieuwe seizoen plaatsvinden en gespeeld worden op maandag 11 juli, aanvangstijdstip 18.30 uur. WHC Wezep speelt in de hoogste klasse van de zaterdagamateurs.
De eerste oefenwedstrijd staat dus al vast.
pi_24898385
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 00:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV had zonder die penalties echt niet gewonnen.

Waarom trek je de eerlijkheid van Gomes in twijfel Dennie5

Ach Cultheld kan tenminste wel tellen

Ik zat net een beetje te kutten op het internet en kwam de verwachtingen van de bookies over de UEFA-cup tegen:

Valencia 9.00
VfB Stuttgart 10.00
Newcastle 10.00
Middlesbrough 11.00
Sevilla 13.00
Ajax 15.00

Valencia 8.00
VfB Stuttgart 8.00
Newcastle 13.00
Middlesbrough 13.00
Schalke 04 13.00
Athletic Bilbao 13.00
Villarreal 13.00
Ajax Amsterdam 17.00
FC Sevilla 17.00

Dit is dus op de eindoverwinning in het toernooi, realistisch?
Comfortably numb
  donderdag 3 februari 2005 @ 11:07:38 #270
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24898559
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 11:07 schreef pfaf het volgende:
Dus je wint ook nog geld als je gokt op een winst voor Ajax.
Doen.
Dit kan eigenlijk niet, dit is gewoon vervalsing! Geld verdienen als Ajax wint... Man ik ga verhuizen .
pi_24903994
Alsof Ajax dat óóit gaat winnen Villarreal is al veel te sterk voor Ajax
pi_24904048
Wie had gedacht dat PSV óóit eens de tweede ronde van de Champions League ging halen?
pi_24904093
Al deze clubs kunnen we makkelijk keihard klaren.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_24904365
hehe optimisme viert hoogtij

Wat is trouwens het bovenste rijtje en het onderste rjitje?
Verschillende bookies???
pi_24904843
Gaan we van Twente winnen zondag?
www.thuisuiteten.nl
pi_24904873
Makkie, 3-0
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_24904904
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 17:28 schreef aldostuta het volgende:
Makkie, 3-0
0-3 dus.

Ik ga voor de 0-2.

Weer zonder tegengoals .
slettebak [@] gmail.com
pi_24904922
Majstorovic eet Babel op.Touma, N'kufo en Culina maken de Ajax-defensie helemaal gek. Twente zal zegevieren
pi_24904946
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 17:30 schreef JaWi het volgende:

[..]

0-3 dus.

Ik ga voor de 0-2.

Weer zonder tegengoals .
Het is in de Arena.............
pi_24904987
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 17:30 schreef JaWi het volgende:

[..]

0-3 dus.

Ik ga voor de 0-2.

Weer zonder tegengoals .
Ga je lekker naar het Arkestadion zondag jongen?
pi_24904988
Dat record van Gomez gaat eraan
pi_24904995
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 10:59 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Ik zat net een beetje te kutten op het internet en kwam de verwachtingen van de bookies over de UEFA-cup tegen:

Valencia 9.00
VfB Stuttgart 10.00
Newcastle 10.00
Middlesbrough 11.00
Sevilla 13.00
Ajax 15.00

Valencia 8.00
VfB Stuttgart 8.00
Newcastle 13.00
Middlesbrough 13.00
Schalke 04 13.00
Athletic Bilbao 13.00
Villarreal 13.00
Ajax Amsterdam 17.00
FC Sevilla 17.00

Dit is dus op de eindoverwinning in het toernooi, realistisch?
ik schat Ajax toch echt wel hoger in dan Schalke, Newcastle, Bibao, Stuttgard en Villereal

Alleen over Middelsbrought en Valencia heb ik m'n twijfels
pi_24905032
Villareal is sowieso al beter dan Middlesborough............
pi_24905156
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 17:34 schreef keijz het volgende:

[..]

ik schat Ajax toch echt wel hoger in dan Schalke, Newcastle, Bibao, Stuttgard en Villereal

Alleen over Middelsbrought en Valencia heb ik m'n twijfels
Optimistisch ben jij zeg. Tegen al die tegenstanders kan Ajax het bijzonder moeilijk krijgen.

Keihard klaren is er niet bij.
pi_24905179
Ik hoop dat Ajax tegen Villarreal moet na Auxerre. Dan gaan we toch een slachtpartij meemaken Daar is Juve niks bij (die gooien de handrem er op bij de 1-0)
pi_24905246
Na Auxerre moet Ajax tegen Basel of Lille.
pi_24905281
Lille is ook heel erg goed Met die nieuwe Zidane in de gelederen.....
pi_24905293
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 17:52 schreef cultheld het volgende:
Nou nou wat ben ik bang
pi_24905316
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 17:53 schreef VoreG het volgende:

[..]

Nou nou wat ben ik bang
Misschien moet je de stand van de Franse competitie even kijken.
pi_24905342
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 17:52 schreef cultheld het volgende:
Wie is dat volgens jou dan?
www.thuisuiteten.nl
pi_24905384
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 17:55 schreef gras het volgende:

[..]

Misschien moet je de stand van de Franse competitie even kijken.
2e plek met 1 wedstrijd meer, 3e plek indien monaco de punten pakt

Nou?
pi_24905441
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 17:56 schreef methodmich het volgende:

[..]

Wie is dat volgens jou dan?
Die kerel die in de belangstelling van Real Madrid staat. Die speelt bij Lille toch?
pi_24905488
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 17:59 schreef VoreG het volgende:

[..]

2e plek met 1 wedstrijd meer, 3e plek indien monaco de punten pakt

Nou?
Dat is hartstikke goed. Dat zie ik Ajax daar niet presteren!
pi_24905531
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 18:05 schreef gras het volgende:

[..]

Dat is hartstikke goed. Dat zie ik Ajax daar niet presteren!
Ajax wordt daar gewoon kampioen
pi_24905563
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 16:55 schreef Robar het volgende:
hehe optimisme viert hoogtij

Wat is trouwens het bovenste rijtje en het onderste rjitje?
Verschillende bookies???
Jep, de bovenste is van bet365 ofzo, dat schijnt (ik heb geen flauw idee) de grootste bookmaker op internet te zijn. Niet dat dat verder uitmaakt, ik vond het wel leuke rijtjes.

AZ 21.00
Feyenoord 26.00
Heerenveen 151.00
Comfortably numb
pi_24905599
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 18:08 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ajax wordt daar gewoon kampioen
Aan jou hebben we wat!
pi_24905809
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 17:32 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Het is in de Arena.............
Ja, ik zit het even om te draaien . Maar goed, winst .
slettebak [@] gmail.com
pi_24906216
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 18:02 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die kerel die in de belangstelling van Real Madrid staat. Die speelt bij Lille toch?
Heb je geen naam, aangezien de spelverdeler van Lille Milenko Acimovic is en dat is nou niet echt een Fransman en geen Zidane.
www.thuisuiteten.nl
pi_24907120
Ik denk dat ie Bodmer bedoelt. Schijnt wel een talent te zijn. Maar ik weet practisch niks van de franse competitie, dus ik heb daar geen kijk op. Alhoewel de nieuwe zidane me wat optimistisch lijkt .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')