Idd. Ik wist niet dat hij zelf nog geen interviews geeft.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
Aardig artikel over Babel in de VI.
Nee, het is een talent volgens Asskicker...quote:Achter de voortdurend geblesseerde kandidaat-linksback John O'Brien heeft de Braziliaan Filipe, tot het eind van dit seizoen gehuurd van het Braziliaanse Figueirense, nog niet veel indruk gemaakt. De afgelopen tien dagen speelde hij een uitstekend WK-kwalificatietoernooi met Brazilië Onder 20, maar het lijkt veelzeggender dat Koeman hem niet meenam op trainingskamp naar Zuid-Afrika.
Dat is volgens mij een soort Graafschap ja. Maar hij excelleerde er wel. En hij viel ook al op bij diverse jeugdtoernooien dus dan kun je wel watquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:
Bij Figueirense excelleerde Filipe? Dat is negende klasse ofzo toch?
Je cluppie heeft trouwens 4 penalties gekregen vandaag, dat riekt naar omkoping?quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:40 schreef cultheld het volgende:
Hij is in principe linksback achter Maxwell hoor (bij het Olympisch elftal). Dan kun je echt wel wat
Nee, de scheidsrechter is gewoon PSV'erquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:45 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Je cluppie heeft trouwens 4 penalties gekregen vandaag, dat riekt naar omkoping?![]()
De eerste oefenwedstrijd staat dus al vast.quote:De amateurclub WHC Wezep meldt op haar officiele website dat de club Ajax heeft weten te strikken voor een jubileumwedstrijd. WHC Wezep viert dit jaar haar 75-jarig bestaan. Het duel zal in de voorbereiding op het nieuwe seizoen plaatsvinden en gespeeld worden op maandag 11 juli, aanvangstijdstip 18.30 uur. WHC Wezep speelt in de hoogste klasse van de zaterdagamateurs.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 00:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV had zonder die penalties echt niet gewonnen.
Waarom trek je de eerlijkheid van Gomes in twijfel Dennie5
Ach Cultheld kan tenminste wel tellen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit kan eigenlijk niet, dit is gewoon vervalsing! Geld verdienen als Ajax wint... Man ik ga verhuizenquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:07 schreef pfaf het volgende:
Dus je wint ook nog geld als je gokt op een winst voor Ajax.
Doen.
0-3 dus.quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:28 schreef aldostuta het volgende:
Makkie, 3-0
Het is in de Arena.............quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
0-3 dus.
Ik ga voor de 0-2.
Weer zonder tegengoals.
Ga je lekker naar het Arkestadion zondag jongen?quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
0-3 dus.
Ik ga voor de 0-2.
Weer zonder tegengoals.
ik schat Ajax toch echt wel hoger in dan Schalke, Newcastle, Bibao, Stuttgard en Villerealquote:Op donderdag 3 februari 2005 10:59 schreef Denni5 het volgende:
[..]
![]()
Ik zat net een beetje te kutten op het internet en kwam de verwachtingen van de bookies over de UEFA-cup tegen:
Valencia 9.00
VfB Stuttgart 10.00
Newcastle 10.00
Middlesbrough 11.00
Sevilla 13.00
Ajax 15.00
Valencia 8.00
VfB Stuttgart 8.00
Newcastle 13.00
Middlesbrough 13.00
Schalke 04 13.00
Athletic Bilbao 13.00
Villarreal 13.00
Ajax Amsterdam 17.00
FC Sevilla 17.00
Dit is dus op de eindoverwinning in het toernooi, realistisch?
Optimistisch ben jij zeg. Tegen al die tegenstanders kan Ajax het bijzonder moeilijk krijgen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:34 schreef keijz het volgende:
[..]
ik schat Ajax toch echt wel hoger in dan Schalke, Newcastle, Bibao, Stuttgard en Villereal
Alleen over Middelsbrought en Valencia heb ik m'n twijfels
Nou nou wat ben ik bangquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:52 schreef cultheld het volgende:
Lille is ook heel erg goedMet die nieuwe Zidane in de gelederen.....
Wie is dat volgens jou dan?quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:52 schreef cultheld het volgende:
Lille is ook heel erg goedMet die nieuwe Zidane in de gelederen.....
2e plek met 1 wedstrijd meer, 3e plek indien monaco de punten paktquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:55 schreef gras het volgende:
[..]
Misschien moet je de stand van de Franse competitie even kijken.
Die kerel die in de belangstelling van Real Madrid staat. Die speelt bij Lille toch?quote:
Dat is hartstikke goed. Dat zie ik Ajax daar niet presteren!quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
2e plek met 1 wedstrijd meer, 3e plek indien monaco de punten pakt
Nou?
Ajax wordt daar gewoon kampioenquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:05 schreef gras het volgende:
[..]
Dat is hartstikke goed. Dat zie ik Ajax daar niet presteren!
Jep, de bovenste is van bet365 ofzo, dat schijnt (ik heb geen flauw idee) de grootste bookmaker op internet te zijn. Niet dat dat verder uitmaakt, ik vond het wel leuke rijtjes.quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:55 schreef Robar het volgende:hehe optimisme viert hoogtij
Wat is trouwens het bovenste rijtje en het onderste rjitje?
Verschillende bookies???
Ja, ik zit het even om te draaienquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Het is in de Arena.............
Heb je geen naam, aangezien de spelverdeler van Lille Milenko Acimovic is en dat is nou niet echt een Fransman en geen Zidane.quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die kerel die in de belangstelling van Real Madrid staat. Die speelt bij Lille toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |