Ik ga niet meteen met dat soort avatars rondlopen nee...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Ga effe het heilige joodje uit lopen hangen, net of jullie ondersom niet zo zullen reageren.![]()
Ah ja, ik dacht dat je bedoelde echt naar Jong Ajax terugzettem. Wedstrijden spelen in Jong Ajax kan inderdaad geen kwaadquote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:41 schreef gras het volgende:
Ik heb het niet over terugzetten naar Jong Ajax, maar over spelen bij Jong Ajax. Dat is toch wel wat anders. Alsof het een schande is daar te spelen. Zo spelen er wekelijks meerdere selectiespelers mee bij Jong Ajax. Ben het eens met The Hives dat 'ie er alleen maar sterker van kan worden.
Nee inderdaad. Wij zijn wel normaal.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:59 schreef Luni het volgende:
Ga effe het heilige joodje uit lopen hangen, net of jullie ondersom niet zo zullen reageren.![]()
Dat is een feit en volgens mij kan hij ook geen Engels zoals Zlatan, Maxwell en Chivu dat wel kennen.quote:Natuurlijk had 'ie allang Nederlands moeten kunnen verstaan en zelfs spreken, maar ik heb het gevoel alsof Ajax zelf daar ook erg laks in is.
Laat mensen die een beetje kritisch op je clubje zijn nou eens met rustquote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat nog wel gepost door de grootste loser van VBL die al lang niet meer door iemand serieus genomen wordt.![]()
Haha stumper.quote:Op maandag 31 januari 2005 16:21 schreef Bananenman het volgende:
Kwartfinale Amstel Cup slagveld in Den Haag
In z'n begintijd met alle vrijheid was het ook niet al te best. Leuke acties en een paar goals, maar eigenlijk weinig rendement en geringe waarde voor Ajax.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:17 schreef twi het volgende:
Tsja, je ziet wat het aan banden leggen van z'n vrijheid nu met 'm doet. Natuurlijk had 'ie allang Nederlands moeten kunnen verstaan en zelfs spreken, maar ik heb het gevoel alsof Ajax zelf daar ook erg laks in is.
Harry zei dat hij binnen 3 maanden een interview in het Nederlands zou proberen te geven. Agh hij kent al 'vloeiend' Duits dus die overstap is niet zo heel erg groot.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:30 schreef gras het volgende:
[..]
In z'n begintijd met alle vrijheid was het ook niet al te best. Leuke acties en een paar goals, maar eigenlijk weinig rendement en geringe waarde voor Ajax.
En dat Nederlands spreken is gewoon treurig. Dat men niet geleerd heeft van een aantal jaren terug met het vreemdelingenlegioen. Slechte communicatie kost punten. Zelfde zie je nu bij Feyenoord. Ben benieuwd of de nieuwste buitenlander, Charisteas, binnenkort Nederlands spreekt. Hij kondige aan binnen een half jaar(?) Nederlands te spreken.
quote:Nuninga: "Babel geen linksbuiten"
Klaas Nuninga zei in het AT5 programma FC Godenzonen dat Babel in zijn ogen geen linksbuiten is, maar een echte spits.
Volgens hem heeft de kwakkelende Mitea vooral vertrouwen nodig van trainer Koeman.
Verder zei hij dat Ajax deze winterstop tevergeefs geprobeerd heeft een middenvelder aan te trekken. Deze zomer zal Ajax zich zeker versterken met een nieuwe middenvelder, aldus commissaris technisch zaken Nuninga.
Een nieuwe middenvelder dus in de zomer en Spelbosquote:Van Eijden geen technisch directeur
Het bericht in De Telegraaf dat Ajax een nieuw organisatiemodel zou krijgen waarbij Arie van Eijden technisch directeur zou worden is 'pure nonsens'.
Dit zei commissaris technische zaken en bestuurslid Klaas Nuninga in het AT5programma FC Godenzonen. Van Eijden is absoluut geen kandidaat om technisch directeur te worden.
Ajax hoopt binnen een maand een nieuwe technisch directeur te kunnen benoemen. Voornaamste kandidaat hiervoor is Ronald Spelbos. "Ik vind Spelbos een uitstekende kandidaat", aldus Nuninga op AT5.
Ja, die lag er dan ook snel uit!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind Van Gaal geen ja-knikker
Wat vond je van de opmerking van Co Adriaanse(als je hem gezien hebt) bij Jack van Gelder dat Ajax voortaan maar een TD moet aanstellen die de eigenschappen vertegenwoordigd van wuivend riet?quote:Van E. was toch wel debet aan het vertrek van Louis. Als hij hem had willen houden, zat Louis er nog. Van E. zal niet nogmaals in de fout gaan, er word vast en zeker een nobody aangesteld.
Galasek zit wel vaak in de lappenmand tegenwoordig. Ik denk dat Heitinga uiteindelijk de plek van Galasek overneemt, en dat er een vervanger voor Galasek gezocht wordt die meer kan spelen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heitinga zei dat hij zich voortaan moet richten op de positie van verdedigende middenvelder, met Galasek erbij zit je dan goed lijkt me
Is dat relevant? Van E. is de baas en dat blijft helaas voorlopig ook nog wel zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat vond je van de opmerking van Co Adriaanse(als je hem gezien hebt) bij Jack van Gelder dat Ajax voortaan maar een TD moet aanstellen die de eigenschappen vertegenwoordigd van wuivend riet?
Al hebben we nog wel OOOBOOODAAAAAAAAAI, maar ja die is ook niet echt geweldig. En Galasek die is een beetje te vaak kaduuk.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Galasek zit wel vaak in de lappenmand tegenwoordig. Ik denk dat Heitinga uiteindelijk de plek van Galasek overneemt, en dat er een vervanger voor Galasek gezocht wordt die meer kan spelen.
Er wordt op het moment wel zo gespeelt en aangezien het lijkt dat Heitinga niet meer in de verdediging komt, zal je wel zo'n iemand nodig hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:34 schreef gras het volgende:
Wat moeten we met een verdedigende middenvelder? Zo'n speler hoort niet bij Ajax thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |