abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24860832
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 11:59 schreef Luni het volgende:

[..]

Ga effe het heilige joodje uit lopen hangen, net of jullie ondersom niet zo zullen reageren.
Ik ga niet meteen met dat soort avatars rondlopen nee...
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 1 februari 2005 @ 12:17:30 #127
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24860836
Tsja, je ziet wat het aan banden leggen van z'n vrijheid nu met 'm doet. Natuurlijk had 'ie allang Nederlands moeten kunnen verstaan en zelfs spreken, maar ik heb het gevoel alsof Ajax zelf daar ook erg laks in is.
pi_24860874
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 11:41 schreef gras het volgende:
Ik heb het niet over terugzetten naar Jong Ajax, maar over spelen bij Jong Ajax. Dat is toch wel wat anders. Alsof het een schande is daar te spelen. Zo spelen er wekelijks meerdere selectiespelers mee bij Jong Ajax. Ben het eens met The Hives dat 'ie er alleen maar sterker van kan worden.
Ah ja, ik dacht dat je bedoelde echt naar Jong Ajax terugzettem. Wedstrijden spelen in Jong Ajax kan inderdaad geen kwaad
  dinsdag 1 februari 2005 @ 12:19:52 #129
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24860892
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 11:59 schreef Luni het volgende:
Ga effe het heilige joodje uit lopen hangen, net of jullie ondersom niet zo zullen reageren.
Nee inderdaad. Wij zijn wel normaal.
pi_24860925
quote:
Natuurlijk had 'ie allang Nederlands moeten kunnen verstaan en zelfs spreken, maar ik heb het gevoel alsof Ajax zelf daar ook erg laks in is.
Dat is een feit en volgens mij kan hij ook geen Engels zoals Zlatan, Maxwell en Chivu dat wel kennen.

Roemeens lijkt erg op Spaans, dus zo moeilijk moet het toch niet zijn om een goede leraar te vinden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24860931
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 00:04 schreef golfer het volgende:

[..]

En dat nog wel gepost door de grootste loser van VBL die al lang niet meer door iemand serieus genomen wordt.
Laat mensen die een beetje kritisch op je clubje zijn nou eens met rust Ok, mensen zoals Cultheld en Cartman gaan wel eens iets te lang door met reacties uitlokken, maar onder de Ajax-fans hier lopen ook genoeg vervelende users rond, maar die worden wel geaccepteerd. Beetje flauw.
pi_24861003
quote:
Op maandag 31 januari 2005 16:21 schreef Bananenman het volgende:
Kwartfinale Amstel Cup slagveld in Den Haag
Haha stumper.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_24861085
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:17 schreef twi het volgende:
Tsja, je ziet wat het aan banden leggen van z'n vrijheid nu met 'm doet. Natuurlijk had 'ie allang Nederlands moeten kunnen verstaan en zelfs spreken, maar ik heb het gevoel alsof Ajax zelf daar ook erg laks in is.
In z'n begintijd met alle vrijheid was het ook niet al te best. Leuke acties en een paar goals, maar eigenlijk weinig rendement en geringe waarde voor Ajax.

En dat Nederlands spreken is gewoon treurig. Dat men niet geleerd heeft van een aantal jaren terug met het vreemdelingenlegioen. Slechte communicatie kost punten. Zelfde zie je nu bij Feyenoord. Ben benieuwd of de nieuwste buitenlander, Charisteas, binnenkort Nederlands spreekt. Hij kondige aan binnen een half jaar(?) Nederlands te spreken.
pi_24861128
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:30 schreef gras het volgende:

[..]

In z'n begintijd met alle vrijheid was het ook niet al te best. Leuke acties en een paar goals, maar eigenlijk weinig rendement en geringe waarde voor Ajax.

En dat Nederlands spreken is gewoon treurig. Dat men niet geleerd heeft van een aantal jaren terug met het vreemdelingenlegioen. Slechte communicatie kost punten. Zelfde zie je nu bij Feyenoord. Ben benieuwd of de nieuwste buitenlander, Charisteas, binnenkort Nederlands spreekt. Hij kondige aan binnen een half jaar(?) Nederlands te spreken.
Harry zei dat hij binnen 3 maanden een interview in het Nederlands zou proberen te geven. Agh hij kent al 'vloeiend' Duits dus die overstap is niet zo heel erg groot.
pi_24861260
Wat dingetjes van Nuninga:
quote:
Nuninga: "Babel geen linksbuiten"
Klaas Nuninga zei in het AT5 programma FC Godenzonen dat Babel in zijn ogen geen linksbuiten is, maar een echte spits.
Volgens hem heeft de kwakkelende Mitea vooral vertrouwen nodig van trainer Koeman.
Verder zei hij dat Ajax deze winterstop tevergeefs geprobeerd heeft een middenvelder aan te trekken. Deze zomer zal Ajax zich zeker versterken met een nieuwe middenvelder, aldus commissaris technisch zaken Nuninga.
quote:
Van Eijden geen technisch directeur
Het bericht in De Telegraaf dat Ajax een nieuw organisatiemodel zou krijgen waarbij Arie van Eijden technisch directeur zou worden is 'pure nonsens'.
Dit zei commissaris technische zaken en bestuurslid Klaas Nuninga in het AT5programma FC Godenzonen. Van Eijden is absoluut geen kandidaat om technisch directeur te worden.
Ajax hoopt binnen een maand een nieuwe technisch directeur te kunnen benoemen. Voornaamste kandidaat hiervoor is Ronald Spelbos. "Ik vind Spelbos een uitstekende kandidaat", aldus Nuninga op AT5.
Een nieuwe middenvelder dus in de zomer en Spelbos als TD.
pi_24861359
Zou Spelbos veel contacten hebben in de voetbalwereld? Ik denk het niet eigenlijk en verder vond ik het nooit echt een manager in zijn tijd bij NAC, maar dat is moeilijk om te beoordelen voor een buitenstaander. hij was voor mijn gevoel ook een ja-knikker(wuivend riet volgens Co Adriaanse)

Pluspunten:

Grote voetbalcarriere
Ervaring bij Ajax
Trainerscarriere
Lange ervaring in het voetbal
Weinig risico dat hij aan de stoelpoten van een trainer gaat zagen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24861478
Maakt niet uit wie je aansteld. Functie heeft geen inhoud.

En een ja-knikker moet het toch zijn, anders kom je er bij Arie niet in!
pi_24861532
Ik vind Van Gaal geen ja-knikker
pi_24861556
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind Van Gaal geen ja-knikker
Ja, die lag er dan ook snel uit!
pi_24861611
Maar die stapte wel zelf op. Dus dat geeft je gelijk niet weer in iedergeval

P.S. Het kan ook zijn dat hij op moest rotten en dat ze Van Gaal de kans gaven om met een Van Gaal show op te rotten om zijn gezicht te redden, je weet immers hoe die dingen gaan.
pi_24861710
Van E. was toch wel debet aan het vertrek van Louis. Als hij hem had willen houden, zat Louis er nog. Van E. zal niet nogmaals in de fout gaan, er word vast en zeker een nobody aangesteld.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 13:11:43 #142
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_24861801
nadeel is dat Arie niet uit het zadel te zetten is
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_24861937
quote:
Van E. was toch wel debet aan het vertrek van Louis. Als hij hem had willen houden, zat Louis er nog. Van E. zal niet nogmaals in de fout gaan, er word vast en zeker een nobody aangesteld.
Wat vond je van de opmerking van Co Adriaanse(als je hem gezien hebt) bij Jack van Gelder dat Ajax voortaan maar een TD moet aanstellen die de eigenschappen vertegenwoordigd van wuivend riet?
pi_24862147
Nieuwe middenvelder, zou VDV of Sneijder dan vertrekken? Of het wordt een verdedigende middenvelder kan natuurlijk ook.
pi_24862184
Heitinga zei dat hij zich voortaan moet richten op de positie van verdedigende middenvelder, met Galasek erbij zit je dan goed lijkt me
  dinsdag 1 februari 2005 @ 13:31:21 #146
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_24862211
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heitinga zei dat hij zich voortaan moet richten op de positie van verdedigende middenvelder, met Galasek erbij zit je dan goed lijkt me
Galasek zit wel vaak in de lappenmand tegenwoordig. Ik denk dat Heitinga uiteindelijk de plek van Galasek overneemt, en dat er een vervanger voor Galasek gezocht wordt die meer kan spelen.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_24862219
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat vond je van de opmerking van Co Adriaanse(als je hem gezien hebt) bij Jack van Gelder dat Ajax voortaan maar een TD moet aanstellen die de eigenschappen vertegenwoordigd van wuivend riet?
Is dat relevant? Van E. is de baas en dat blijft helaas voorlopig ook nog wel zo.
pi_24862226
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:31 schreef Againzender het volgende:

[..]

Galasek zit wel vaak in de lappenmand tegenwoordig. Ik denk dat Heitinga uiteindelijk de plek van Galasek overneemt, en dat er een vervanger voor Galasek gezocht wordt die meer kan spelen.
Al hebben we nog wel OOOBOOODAAAAAAAAAI, maar ja die is ook niet echt geweldig. En Galasek die is een beetje te vaak kaduuk.
pi_24862265
Wat moeten we met een verdedigende middenvelder? Zo'n speler hoort niet bij Ajax thuis.
pi_24862351
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:34 schreef gras het volgende:
Wat moeten we met een verdedigende middenvelder? Zo'n speler hoort niet bij Ajax thuis.
Er wordt op het moment wel zo gespeelt en aangezien het lijkt dat Heitinga niet meer in de verdediging komt, zal je wel zo'n iemand nodig hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')