Is ook. Hoor hem weer met z'n "Vroeger was alles beter".quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:36 schreef Jerruh het volgende:
rellen zijn niet meer wat ze geweest zijn.
Ga dan ergens anders ademen, huppelsmurf.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*popcorn wegduw* popcorn stinkt
kan ik slecht door ademen!
Hbe 'm ook nodig op MSN. Een kwestie van "Show me yours and I'll show you mine".quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:37 schreef G_E het volgende:
LuQas! LuQas! Waar is LuQas als je 'm nodig hebt!
Die snapt tenminste hoe ongelovelijk+
jongens met een
-look zijn.
Dat gaat zo moeilijk met die penetrante meellucht die de hele ruimte hier vult!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ga dan ergens anders ademen, huppelsmurf..
.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is ook. Hoor hem weer met z'n "Vroeger was alles beter".
Dan zou je toch denken dat er veel meer geneuckt werd hier.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:40 schreef G_E het volgende:
Kuthoeren zijn jullie.. Vieze vette kuthoeren. Allemaal.
.
Als jij't zegtquote:
Gebeurd ook, alleen doen we't achter je rug om. Je stinkt te veel naar popcornquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan zou je toch denken dat er veel meer geneuckt werd hier..
Pas jij maar op dat ik jouw te aanwezige bletpakje niet ergens prop waar de zon niet schijnt.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat gaat zo moeilijk met die penetrante meellucht die de hele ruimte hier vult!
*pocornbak raam uitsmijt* Je bent TE aanwezig meneer popcorn! You are in my space!
En als je't erg vind, beavy schatje, dan spring je't maar achterna!
Vin'k nou altijd zo gezellig en opbeurend, van die mensen die dan steeds zeggen "Goh vroeger was't leuk! Toen was die en die d'r nog. Vroeger was't gaaf" ...quote:
Gaat ie eindelijk dood?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:43 schreef Cybart het volgende:
oeh, de paus aftel kalender is begonnen
Pup poept rozeblaadjes ja!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:43 schreef G_E het volgende:
En je zou zeggen dat een boerderijhomo wel gewend is aan vieze penetrante luchten, met al die konijnenkeutels en puppoep..
nouja, cnn zei net dat ie naar het ziekenhuis is gebracht...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat ie eindelijk dood?
Weet ei'k nog niet of ik dara dna weer blij mee moet zijn of niet.
Van de ene kant: de dood van een aftands icoon is niet zo enorm erg... van de andere kant... dan krijgt ie wel een jongere opvolge rmet meer pit om enge dingen te gaan verzinnen
Volgens mij is't al jaren een kwetsie van aftellenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, cnn zei net dat ie naar het ziekenhuis is gebracht...
dus je kan nog steeds wedden
Had hij daar toch al niet zijn mensen voor dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat ie eindelijk dood?
Weet ei'k nog niet of ik dara dna weer blij mee moet zijn of niet.
Van de ene kant: de dood van een aftands icoon is niet zo enorm erg... van de andere kant... dan krijgt ie wel een jongere opvolge rmet meer pit om enge dingen te gaan verzinnen
Ik vind dat nog wel een van zijn minder enge uitspraken. Die naieve uitspraken over aids, condooms en abortus zijn enger.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:48 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Had hij daar toch al niet zijn mensen voor dan?En veel meer dan Homo's zijn zondig, komt er toch niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |