abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 februari 2005 @ 21:04:46 #176
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24908320
Ralf loopt naar beneden en ziet zijn vader zitten.
"Nu..." denk hij.
"Ok pa, deze keer is het tijd voor de waarheid."
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 3 februari 2005 @ 21:07:44 #177
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_24908353
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:04 schreef Frey het volgende:
Ralf loopt naar beneden en ziet zijn vader zitten.
"Nu..." denk hij.
"Ok pa, deze keer is het tijd voor de waarheid."
Arthur kijkt hem verbaasd aan...

"Waar heb je het over?"
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
pi_24908362
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:03 schreef Nano het volgende:
Lizzie kijkt naar het kindje in het bedje."Gelukkig!Wat is binnenkort?"
Binnen een paar dagen zegt de dokter hebben jullie al een goed huis?

Dan kijken Cody en Lizzie elkaar vragend aan.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  donderdag 3 februari 2005 @ 21:09:49 #179
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24908382
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:07 schreef Perrow het volgende:

[..]

Arthur kijkt hem verbaasd aan...

"Waar heb je het over?"
"Over mama. Ik vroeg je de vorige keer of ze nog leefde en je zei nee. Blijf je daarbij?"
pi_24908408
"Nee,maar dat kunnen we regelen."Lizzie kijkt naar Cody."Toch?"
  donderdag 3 februari 2005 @ 21:12:10 #181
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_24908421
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:09 schreef Frey het volgende:

[..]

"Over mama. Ik vroeg je de vorige keer of ze nog leefde en je zei nee. Blijf je daarbij?"
Arthur blijft even stil..

"Ja daar blijf ik bij, maar hoe kom je daar nu opeens weer bij?
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
pi_24908426
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:11 schreef Nano het volgende:
"Nee,maar dat kunnen we regelen."Lizzie kijkt naar Cody."Toch?"
''Ik weet het niet jij hebt geld meisje '' Lacht Cody
Do it again now
pi_24908455
Winston kijkt op ze klok..

'' 5 voor 5 ''

WInston vertelt tegen Thijs dat zij nog precies 55 minuten hebben om te ontsnappen uit dit gevang. Dan laat Tijs een foto zien, een foto waarop Winston staat met een andere vrouw.

''Hoe KOM je DAAR AAN!?'' schreeuwt Winston naar Thijs...''geef hier''

...haha THijs staat op en gooit de foto naar Winston, ik weet van je leugens af..verteld Thijs hem. Ik weet alles van je bestaan. Mijn waarheid staat op die foto...

'' Winston staat op...en kijkt naar de foto hij ziet de vrouw..het is Rianne..zijn ex. Ze staan er zoenend op.....

'' Ughh''

Achter de camera kijkt de persoon nog steeds mee....'' Haha het gaat volgens plan...''

Winston pakt zijn zaag en begint weer als een wiede weer te zagen..''ik moet hieruit voor 6en''
Correct en tevens juist...
  donderdag 3 februari 2005 @ 21:14:25 #184
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_24908457
Tara gaat naar het ziekenhuis en loopt haar ronden.
Ze moet nu in eens een meisjes van Gwen's leeftijd helpen en dat gaat lastig. Ze denkt steeds dat dat meisje Gwen is en weet niet wat ze moet doen. Tara helt het meisje heel voor zichtig en als ze klaar is pakt ze haar spullen en gaat naar huis.
  donderdag 3 februari 2005 @ 21:14:36 #185
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24908460
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:12 schreef Perrow het volgende:

[..]

Arthur blijft even stil..

"Ja daar blijf ik bij, maar hoe kom je daar nu opeens weer bij?
Ralf wil iets zeggen maar zijn stem valt weg. Hij is nog niet klaar voor de confrontatie. Hij besluit eerst iets anders aan te halen.
"Ik nam laatst je telefoon op en een man aan de andere kant zei dat ze jouw vrouw misschien hadden getraceerd. Hoe zit dat?"
pi_24908519
David loopt door het de Leskenskliniek. Hij ziet de kamer van Joost en gaat naar binnen. "Zo Joost, hoe gaat het met ermee?" en als Joost voor zich blijft uit straren begint David gemeen te lachen. "Net goed, je dacht toch niet echt dat het geld echt was?" en dan gaat David op de kruk zitten.

Ineens vliegt de deur open..
  donderdag 3 februari 2005 @ 21:18:16 #187
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_24908527
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:14 schreef Frey het volgende:

[..]

Ralf wil iets zeggen maar zijn stem valt weg. Hij is nog niet klaar voor de confrontatie. Hij besluit eerst iets anders aan te halen.
"Ik nam laatst je telefoon op en een man aan de andere kant zei dat ze jouw vrouw misschien hadden getraceerd. Hoe zit dat?"
Bij Arthur breekt het zweet uit...

"Ik snap niet hoe je bij deze onzin komt!En je blijft voortaan van mijn telefoon af dat zijn privé zaken "zegt Arthur geirriteerd.
pi_24908541
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:17 schreef Orginial het volgende:
David loopt door het de Leskenskliniek. Hij ziet de kamer van Joost en gaat naar binnen. "Zo Joost, hoe gaat het met ermee?" en als Joost voor zich blijft uit straren begint David gemeen te lachen. "Net goed, je dacht toch niet echt dat het geld echt was?" en dan gaat David op de kruk zitten.

Ineens vliegt de deur open..
Meuskens komt binnen. "Wat doet u hier?" en dan staat David meteen op. "Wie denkt u wel niet dat u bent om mij dat zo bruut te vragen" en David verlaat beledigd Joost zijn kamer. "Dat was op het nippertje"
pi_24908554
"Tja nu wel!Zullen we dan meteen maar gaan?"Lizzie loopt de deur al uit.
pi_24908577
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:19 schreef Orginial het volgende:

[..]

Meuskens komt binnen. "Wat doet u hier?" en dan staat David meteen op. "Wie denkt u wel niet dat u bent om mij dat zo bruut te vragen" en David verlaat beledigd Joost zijn kamer. "Dat was op het nippertje"
Bob Meuskens probeert Joost wat op te vrolijken. "Ik heb je nicht een brief gestuurd" maar Joost geeft nog steeds geen antwoord. "Ik heb gevraagd of ze hier naar Fokdam wil komen" maar Joost blijft maar vooruit staren. "Ik weet zeker dat het je goed zal doen" en dan geeft hij Joost een schouderklopje en sluit de deur achterzich.
  donderdag 3 februari 2005 @ 21:21:04 #191
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24908591
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:18 schreef Perrow het volgende:

[..]

Bij Arthur breekt het zweet uit...

"Ik snap niet hoe je bij deze onzin komt!En je blijft voortaan van mijn telefoon af dat zijn privé zaken "zegt Arthur geirriteerd.
"Je lult er gewoon overeen. Maar wacht maar, het komt allemaal sneller uit dan je denkt."
Ralf is er nog niet aan toe, hij heeft op zijn minst nog een paar uur nodig om te bekomen. Hij loopt de kamer uit en gaat naar boven."
pi_24908619
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:20 schreef Orginial het volgende:

[..]

Bob Meuskens probeert Joost wat op te vrolijken. "Ik heb je nicht een brief gestuurd" maar Joost geeft nog steeds geen antwoord. "Ik heb gevraagd of ze hier naar Fokdam wil komen" maar Joost blijft maar vooruit staren. "Ik weet zeker dat het je goed zal doen" en dan geeft hij Joost een schouderklopje en sluit de deur achterzich.
Joost kijkt stil voor zich uit. Hoorde hij Meuskens nou zeggen dat zijn nicht op bezoek kwam? Maar als Joost erover na begint te denken weet hij al niet meer wat Meuskens gezegd heeft. Dit begint echt eng te worden. Een koude rilling loopt over Joost zijn rug. Brrrr.
pi_24908626
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:14 schreef bar_rel het volgende:
Winston kijkt op ze klok..

'' 5 voor 5 ''

WInston vertelt tegen Thijs dat zij nog precies 55 minuten hebben om te ontsnappen uit dit gevang. Dan laat Tijs een foto zien, een foto waarop Winston staat met een andere vrouw.

''Hoe KOM je DAAR AAN!?'' schreeuwt Winston naar Thijs...''geef hier''

...haha THijs staat op en gooit de foto naar Winston, ik weet van je leugens af..verteld Thijs hem. Ik weet alles van je bestaan. Mijn waarheid staat op die foto...

'' Winston staat op...en kijkt naar de foto hij ziet de vrouw..het is Rianne..zijn ex. Ze staan er zoenend op.....

'' Ughh''

Achter de camera kijkt de persoon nog steeds mee....'' Haha het gaat volgens plan...''

Winston pakt zijn zaag en begint weer als een wiede weer te zagen..''ik moet hieruit voor 6en''
Het is half zeg, de tijd raast door...en de twee mannen zitten nog steeds vast. Over 30 minuten...moeten ze eruit voordat ze beide worden vermoord. Maar er is geen weg uit, de ketting wil niet doorgezaagd worden..

''Thijs...ik vergeef het je, maar wil je die foto's of dit nooit tegen mij vriendin vertellen''

Thijs grinnikt...''hmmpf''

''Wat?'' vraagt Winston aanhem...''Wat?? heb je NOG meer te verbergen...?''

Thijs staat op, ''geef me die zaag en ik vertel je alle details''

Winston kijkt naar de zaag....en denkt bij zichzelf als hij de zaag nu geeft heeft hij geen kans meer om weg te komen.."nee Thijs..''
  donderdag 3 februari 2005 @ 21:23:12 #194
109180 Woelli
pi_24908629
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:14 schreef Woelli het volgende:
Tara gaat naar het ziekenhuis en loopt haar ronden.
Ze moet nu in eens een meisjes van Gwen's leeftijd helpen en dat gaat lastig. Ze denkt steeds dat dat meisje Gwen is en weet niet wat ze moet doen. Tara helt het meisje heel voor zichtig en als ze klaar is pakt ze haar spullen en gaat naar huis.
Tara denkt maar aan 1 ding, Gwen
Tara loopt rondjes door het tuinhuis en dan word er gebeld.
Tara loopt naar de deur en het is Gwen!
Ze zeggen beide niks en weten ook niet wat ze moeten doen.

Tara
Kom Binnen

Gwen
Als dat kan, moet je even wachten

Gwen loopt eventjes terug en komt met allemaal tassen aan lopen

Gwen
Jah ik weet dat je me nog niet kent, maar ik heb ruzie met me adoptieouders en jij bent de enige naar wie ik toe kan.

Tara
Tuurlijk kan je hier wel een tijdje logeren, dat hoef je geen eens te vragen!
  donderdag 3 februari 2005 @ 21:24:51 #195
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_24908656
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:21 schreef Frey het volgende:

[..]

"Je lult er gewoon overeen. Maar wacht maar, het komt allemaal sneller uit dan je denkt."
Ralf is er nog niet aan toe, hij heeft op zijn minst nog een paar uur nodig om te bekomen. Hij loopt de kamer uit en gaat naar boven."
Arthur zit te piekeren.Zal hij wat te weten zijn gekomen over zijn moeder, zegt hij in zichzelf....
pi_24908681
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:19 schreef Nano het volgende:
"Tja nu wel!Zullen we dan meteen maar gaan?"Lizzie loopt de deur al uit.
''Oke op huizen jacht '' zegt Cody en ze hebben al snel een mooie degelijk huisje gevonden.
Do it again now
pi_24908695
David komt thuis in een verlaten kraakpand. "Hier zit ik voorlopig veilig" en hij ploft neer in de oude zetel. "Zolang de wouten er maar niet achterkomen" en dan pakt hij met trillende handen een foto onder zijn jas vandaan. "Mijn Iris, mijn Irisje.." en dan kust hij de foto. "Ik zal je vinden, hoe dan ook!"
  donderdag 3 februari 2005 @ 21:30:20 #198
109180 Woelli
pi_24908784
Tara
Ik ga even naar de logeer kamer waar jij kan slapen

Gwen
Okee is goed.
pi_24908802
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:23 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Het is half zeg, de tijd raast door...en de twee mannen zitten nog steeds vast. Over 30 minuten...moeten ze eruit voordat ze beide worden vermoord. Maar er is geen weg uit, de ketting wil niet doorgezaagd worden..

''Thijs...ik vergeef het je, maar wil je die foto's of dit nooit tegen mij vriendin vertellen''

Thijs grinnikt...''hmmpf''

''Wat?'' vraagt Winston aanhem...''Wat?? heb je NOG meer te verbergen...?''

Thijs staat op, ''geef me die zaag en ik vertel je alle details''

Winston kijkt naar de zaag....en denkt bij zichzelf als hij de zaag nu geeft heeft hij geen kans meer om weg te komen.."nee Thijs..''
..De klok slaat 6 uur...het is tijd..

De persoon achter de camera kijkt naar zijn klok...5:59:58...5:59:59...6:00:00...''het is tijd..''
de man achter de camera staat op en pakt een mes...hij loopt richting zijn auto en rijd weg..op weg naar de plaats waar Winston zich bevind.

''ThijS THIJS!! HET IS 6 uur begint WINSTON HYSTERISCH!!! HET IS 6 uuR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!''
Winston houd het niet langer...''zometeen komt die rare freak ons vermoorden...!!!''

Winston komt maar tot een besluit....een besluit die wel gevolgen zal hebben op zijn leven...
Hij doet zijn tshirt uit en knoopt die zo strak mogelijk vast net boven de ketting die aan ze voet vastzit...hij pakt met ze mond zijn tshirt en bijt er zo hard mogelijk in...dan pakt hij de zaag..
Hij zet de zaag op zijn enkel..er sprinkelt al wat bloed uit...hij duwt de zaag zo hard door ze vel heen!!! hij schreeuwt het uit!!''DIT IS DE ENIGEEEEEEEE OPLOSSING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!''Thijs ziet het bloed overal heen spatten......hij hoort de botten kraken en kraken!!!...WINSTON gilt het uit van de pijn.....hij heeft zijn voet eraf gezaagd...............
  donderdag 3 februari 2005 @ 21:31:23 #200
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24908810
Ralf ligt op bed en twijfelt. Hij wil zijn vader voor blok zetten en achter de waarheid komen. Er moet nog iemand bij zijn als het grote geheim onthuld wordt, maar wie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')