Arthur kijkt hem verbaasd aan...quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:04 schreef Frey het volgende:
Ralf loopt naar beneden en ziet zijn vader zitten.
"Nu..." denk hij.
"Ok pa, deze keer is het tijd voor de waarheid."
Binnen een paar dagen zegt de dokter hebben jullie al een goed huis?quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:03 schreef Nano het volgende:
Lizzie kijkt naar het kindje in het bedje."Gelukkig!Wat is binnenkort?"
"Over mama. Ik vroeg je de vorige keer of ze nog leefde en je zei nee. Blijf je daarbij?"quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:07 schreef Perrow het volgende:
[..]
Arthur kijkt hem verbaasd aan...
"Waar heb je het over?"
Arthur blijft even stil..quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:09 schreef Frey het volgende:
[..]
"Over mama. Ik vroeg je de vorige keer of ze nog leefde en je zei nee. Blijf je daarbij?"
''Ik weet het niet jij hebt geld meisje '' Lacht Codyquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:11 schreef Nano het volgende:
"Nee,maar dat kunnen we regelen."Lizzie kijkt naar Cody."Toch?"
Ralf wil iets zeggen maar zijn stem valt weg. Hij is nog niet klaar voor de confrontatie. Hij besluit eerst iets anders aan te halen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:12 schreef Perrow het volgende:
[..]
Arthur blijft even stil..
"Ja daar blijf ik bij, maar hoe kom je daar nu opeens weer bij?
Bij Arthur breekt het zweet uit...quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf wil iets zeggen maar zijn stem valt weg. Hij is nog niet klaar voor de confrontatie. Hij besluit eerst iets anders aan te halen.
"Ik nam laatst je telefoon op en een man aan de andere kant zei dat ze jouw vrouw misschien hadden getraceerd. Hoe zit dat?"
Meuskens komt binnen. "Wat doet u hier?" en dan staat David meteen op. "Wie denkt u wel niet dat u bent om mij dat zo bruut te vragen" en David verlaat beledigd Joost zijn kamer. "Dat was op het nippertje"quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:17 schreef Orginial het volgende:
David loopt door het de Leskenskliniek. Hij ziet de kamer van Joost en gaat naar binnen. "Zo Joost, hoe gaat het met ermee?" en als Joost voor zich blijft uit straren begint David gemeen te lachen. "Net goed, je dacht toch niet echt dat het geld echt was?" en dan gaat David op de kruk zitten.
Ineens vliegt de deur open..
Bob Meuskens probeert Joost wat op te vrolijken. "Ik heb je nicht een brief gestuurd" maar Joost geeft nog steeds geen antwoord. "Ik heb gevraagd of ze hier naar Fokdam wil komen" maar Joost blijft maar vooruit staren. "Ik weet zeker dat het je goed zal doen" en dan geeft hij Joost een schouderklopje en sluit de deur achterzich.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
Meuskens komt binnen. "Wat doet u hier?" en dan staat David meteen op. "Wie denkt u wel niet dat u bent om mij dat zo bruut te vragen" en David verlaat beledigd Joost zijn kamer. "Dat was op het nippertje"![]()
"Je lult er gewoon overeen. Maar wacht maar, het komt allemaal sneller uit dan je denkt."quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:18 schreef Perrow het volgende:
[..]
Bij Arthur breekt het zweet uit...
"Ik snap niet hoe je bij deze onzin komt!En je blijft voortaan van mijn telefoon af dat zijn privé zaken"zegt Arthur geirriteerd.
Joost kijkt stil voor zich uit. Hoorde hij Meuskens nou zeggen dat zijn nicht op bezoek kwam? Maar als Joost erover na begint te denken weet hij al niet meer wat Meuskens gezegd heeft. Dit begint echt eng te worden. Een koude rilling loopt over Joost zijn rug. Brrrr.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
Bob Meuskens probeert Joost wat op te vrolijken. "Ik heb je nicht een brief gestuurd" maar Joost geeft nog steeds geen antwoord. "Ik heb gevraagd of ze hier naar Fokdam wil komen" maar Joost blijft maar vooruit staren. "Ik weet zeker dat het je goed zal doen" en dan geeft hij Joost een schouderklopje en sluit de deur achterzich.
Het is half zeg, de tijd raast door...en de twee mannen zitten nog steeds vast. Over 30 minuten...moeten ze eruit voordat ze beide worden vermoord. Maar er is geen weg uit, de ketting wil niet doorgezaagd worden..quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:14 schreef bar_rel het volgende:
Winston kijkt op ze klok..
'' 5 voor 5 ''
WInston vertelt tegen Thijs dat zij nog precies 55 minuten hebben om te ontsnappen uit dit gevang. Dan laat Tijs een foto zien, een foto waarop Winston staat met een andere vrouw.
''Hoe KOM je DAAR AAN!?'' schreeuwt Winston naar Thijs...''geef hier''
...haha THijs staat op en gooit de foto naar Winston, ik weet van je leugens af..verteld Thijs hem. Ik weet alles van je bestaan. Mijn waarheid staat op die foto...
'' Winston staat op...en kijkt naar de foto hij ziet de vrouw..het is Rianne..zijn ex. Ze staan er zoenend op.....
'' Ughh''
Achter de camera kijkt de persoon nog steeds mee....'' Haha het gaat volgens plan...''
Winston pakt zijn zaag en begint weer als een wiede weer te zagen..''ik moet hieruit voor 6en''
Tara denkt maar aan 1 ding, Gwenquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:14 schreef Woelli het volgende:
Tara gaat naar het ziekenhuis en loopt haar ronden.
Ze moet nu in eens een meisjes van Gwen's leeftijd helpen en dat gaat lastig. Ze denkt steeds dat dat meisje Gwen is en weet niet wat ze moet doen. Tara helt het meisje heel voor zichtig en als ze klaar is pakt ze haar spullen en gaat naar huis.
Arthur zit te piekeren.Zal hij wat te weten zijn gekomen over zijn moeder, zegt hij in zichzelf....quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:21 schreef Frey het volgende:
[..]
"Je lult er gewoon overeen. Maar wacht maar, het komt allemaal sneller uit dan je denkt."
Ralf is er nog niet aan toe, hij heeft op zijn minst nog een paar uur nodig om te bekomen. Hij loopt de kamer uit en gaat naar boven."
''Oke op huizen jacht '' zegt Cody en ze hebben al snel een mooie degelijk huisje gevonden.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:19 schreef Nano het volgende:
"Tja nu wel!Zullen we dan meteen maar gaan?"Lizzie loopt de deur al uit.
..De klok slaat 6 uur...het is tijd..quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Het is half zeg, de tijd raast door...en de twee mannen zitten nog steeds vast. Over 30 minuten...moeten ze eruit voordat ze beide worden vermoord. Maar er is geen weg uit, de ketting wil niet doorgezaagd worden..
''Thijs...ik vergeef het je, maar wil je die foto's of dit nooit tegen mij vriendin vertellen''
Thijs grinnikt...''hmmpf''
''Wat?'' vraagt Winston aanhem...''Wat?? heb je NOG meer te verbergen...?''
Thijs staat op, ''geef me die zaag en ik vertel je alle details''
Winston kijkt naar de zaag....en denkt bij zichzelf als hij de zaag nu geeft heeft hij geen kans meer om weg te komen.."nee Thijs..''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |